Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema baterie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La diesel poate e altfel (probabil e cu răcire pe apă). La benzinarul meu ştiu că nu a desfăcut nimic. Nici motorul, nici compresorul. A ieşit de sub masină cu alternatorul şi cu trei şuruburi lungi. Poate a slăbit compresorul ca să aibe loc la alternator, dar nu l-a dat jos.

    Dacă ai fi mai aproape te-aş trimite la mecanicul unde merg eu. E o adevărată ginecologie dar la benzinar cel puţin merge şi fără să desfaci mai mult decât trebuie. Poziţia trebuie să fie asemănătoare, n-aş crede că la diesel e altfel.

    Ce problemă ai la alternator? Că şi mie mi se părea că vâjâie rulmenţii şi după ce i-am schimbat face mai al dracului (parcă-n ciudă). Doar periile erau duse. Dacă schimbi rulmenţii musai să pui cei mai scumpi cu putinţă.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #17
      Cei de la service-ul MB zic ca este releul de la alternator! Nu contest ca numai merge alternatorul pentru ca nu-mi incarca bsteria si daca las bateria montata o descarca! Daca tot umblu la alternator am sa schimb si cureau! Prima data trebuie sa stiu daca se poate demonta fara sa demontezi motorul! Am gasit un service carea se ocupa de asta prin cineva de pe forum! Vreau sa merg cu temele facute!

      Comment


      • #18
        Hmm, la faza cu descărcatul nu ştiu ce să zic. Dacă e defect clar că nu încarcă dar de asemenea n-ar trebui să descarce. Asta pe loc. În mers clar că sunt consumatori. Dacă nu încarcă primul semn pe lângă aprinderea martorului cu bateria în bord e "întărirea volanului".

        În primul rând aş zice să vedeţi cumva dacă e cu răcire pe apă sau nu.

        În orice caz, alternatorul e mai în spate. Chiar dacă nu au loc la el, se lasă puţin mai jos motorul, dar nu văd sensul să-l scoată de tot. Aş zice să mai aveţi grijă la un aspect. Din câte ştiu (şi-mi cer scuze dacă greşesc) alternatorul pe diesel are o fulie mai specială (ceva gen cheie cu clicket). Nu ştiu ce au verificat cei de la mercedes, dar din ce am auzit prima puşcă fulia respectivă.

        Vezi că s-a mai discutat, dă un ochi http://www.clubmercedes.ro/alternato...html?langid=11

        Cam aşa arată fulia despre care vorbesc http://olx.ro/oferta/rola-roata-libe...tml#58da75494b

        Sau dai mesaj privat lui rares_crbl e din Bucureşti şi a păţit şi el asta. Vezi aici http://www.clubmercedes.ro/mi-se-apr...ght=alternator

        Cu un search în majoritatea cazurilor se găsesc foarte multe răspunsuri şi păreri cam la orice fel de problemă.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #19
          Salut

          Mi s-a aprins martorul baterie in bord. Se aprinde intermitent după aprox. 10 min de mers, se aude si un vajait, nu ma pricep bănuiesc ca e problema cu alternatorul.
          Luni am programare la electrician dar ma tem ca nu apuc sa ajung cu ea acolo si sa mi se oprească motorul in mers. Am facut 2,3 drumuri scurte in oras asa si am lăsat-o in parcare pana luni.
          Vreau sa vă întreb cat se poate circula cu martorul baterie aprins intermitent in bord si cât de costisitoare este reparația alternatorului.
          Multumesc.



          Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
          Service romanesc de prima mana :
          - Cât mã costã reparația mașinii?
          - Ce problemã are?
          - N-am cea mai vagã idee.
          - 843 lei și 50 bani!

          Comment


          • #20
            La diesel poate e altfel (probabil e cu răcire pe apă). La benzinarul meu ştiu că nu a desfăcut nimic. Nici motorul, nici compresorul.
            Dai sfaturi doar din presupuneri...
            La diesel alternatorul e racit cu apa.
            Uite ca nu sti... La orice A Class trebuie desfacut compresorul. Nu te-ai intrebat de ce-s asa lungi suruburile? Pentru ca prind si compresorul si alternatorul. Compresorul ramane agatat in conducte.
            În orice caz, alternatorul e mai în spate. Chiar dacă nu au loc la el, se lasă puţin mai jos motorul, dar nu văd sensul să-l scoată de tot. Aş zice să mai aveţi grijă la un aspect. Din câte ştiu (şi-mi cer scuze dacă greşesc) alternatorul pe diesel are o fulie mai specială (ceva gen cheie cu clicket). Nu ştiu ce au verificat cei de la mercedes, dar din ce am auzit prima puşcă fulia respectivă.
            1.Fals! Compresorul este mai in spate! Uite o imagine, sa te dumiresti:

            2.Si benzinarele au acelasi tip de fulie, fulie care nu pica asa de usor. Este o fulie unisens( fray). Cand incepe sa "scape" iti face o galagie de nu poti merge cu masina...
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Va multumesc mult pentru raspunsuri si pentru link-uri!Orice informatie e foarte buna pentru mine! Am masina de jumatate de an, deci sunt nou!
              Multumesc incaodata!

              Comment


              • #22
                Originally posted by LauLaur View Post
                Dai sfaturi doar din presupuneri...
                La diesel alternatorul e racit cu apa.
                Uite ca nu sti... La orice A Class trebuie desfacut compresorul. Nu te-ai intrebat de ce-s asa lungi suruburile? Pentru ca prind si compresorul si alternatorul. Compresorul ramane agatat in conducte.

                1.Fals! Compresorul este mai in spate! Uite o imagine, sa te dumiresti:

                2.Si benzinarele au acelasi tip de fulie, fulie care nu pica asa de usor. Este o fulie unisens( fray). Cand incepe sa "scape" iti face o galagie de nu poti merge cu masina...
                Fals, nefals, am fost lângă mecanic când mi-a dat jos alternatorul. Nu mi-a desfăcut nici motorul nici compresorul nu mi l-a dat jos. Că a desfăcut suruburile compresorului şi l-a lăsat pe poziţie e altă poveste. Mă gândesc că pe om îl interesa dacă trebuie dat jos, implicit reîncărcată instalaţia de climatizare. O fi mecanicul meu mai al dracului, dar niciodată nu mi-a desfăcut mai mult decât trebuie.

                Benzinarul meu n-are fulie unisens. E prinsă într-un şurub şi e fixă pe ax. A trebuit să o încălzească s-o scoată afară.

                Mi-am dat cu presupusul că n-am diesel şi am încercat să-l ajut pe om. Atât.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #23
                  Originally posted by florin84 View Post
                  Salut

                  Mi s-a aprins martorul baterie in bord. Se aprinde intermitent dupã aprox. 10 min de mers, se aude si un vajait, nu ma pricep bãnuiesc ca e problema cu alternatorul.
                  Luni am programare la electrician dar ma tem ca nu apuc sa ajung cu ea acolo si sa mi se opreascã motorul in mers. Am facut 2,3 drumuri scurte in oras asa si am lãsat-o in parcare pana luni.
                  Vreau sa vã întreb cat se poate circula cu martorul baterie aprins intermitent in bord si cât de costisitoare este reparația alternatorului.
                  Multumesc.



                  Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                  Salut,pe mine m-a costat 90 lei,alternatorul a fost demontat-montat de mine...Ca manopera,s-au inlocuit periile si rulmentii...Cat despre cat poti sa mergi cu masina asa, depinde de cat curent ai in baterie sau daca alternatorul mai "baga" ceva...Daca esti numai pe baterie, risti sa ramai in drum cand ti-e lumea mai draga...Bafta.

                  Comment


                  • #24
                    M-am mai uitat pe internet şi văd că se vând alternatoare de A170 CDI şi fără răcire pe apă.

                    http://www.ebay.de/itm/1x-LICHTMASCH...3D111073689974

                    http://www.pkwteile.de/autoteile/mer...0450/generator

                    https://www.rexbo.de/eurotec/lichtma...00350&at=11904

                    http://www.daparto.de/Teilenummernsu...kbaTypeId=5639

                    Probabil nu ştiu ăştia ce vând. Oricum e diferit de ce am eu deoarece fulia nu arăta aşa. Ce am eu arată exact ca în poza de mai jos

                    https://www.bildelsbasen.se/se-sv/Me...M-A0121544502/

                    Îţi spun sigur că e doar o bucată de metal fără nici un clicket. Poţi s-o întorci cum vrei. Ce-ai pus în poză e exact ce am pe coteţ.

                    Hai să facem ceva constructiv dacă tot suntem aici. Pâna la urmă încercăm să ne ajutăm unii pe alţii si nu primim premiu dacă deţinem adevărul absolut. Când o să fiu mecanic de A-Klasse o să ştiu sigur ce vorbesc. Până atunci îmi dau cu presupusul şi nu cred că are nimeni pretenţia să fie 100% corect.

                    Rog pe cei care au mai avut alternatoare desfăcute / defecte să prezinte şi cazul lor. Eu pe un A160 din '99 pare că am cea mai ieftină combinaţie. Răcit cu aer şi fulie simplă.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #25
                      Diesel sau benzina:
                      1. Se demonteaza scuturile
                      2. Se slabeste si se inlatura cureaua
                      3. Se demonteaza compresorul si se lasa agatat in conducte
                      4. Se desfac conexiunile electrice
                      5. Se scoate alternatorul
                      Asta-i procedura de demontare a alternatorului, valabila pentru orice mecanic.
                      Cat despre adevar...Daca eu nu sunt sigur pe ceva, nu scriu doar de dragul scrisului. A ajuta inseamna a trimite omul pe drumul corect. Nu ajuta cu nimic afirmatiile eronate, doar produc confuzie!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #26
                        Salut
                        @sisco mersi de raspuns. Am fost cu masina (a 140 din 2001) am reusit sa ajung la service. A demontat alternatorul s-au inlocuit rulmentii, releul de incarcare si mi-a inlocuit ceva fire electrice care fac legatura cu bateria.

                        Trimis de pe al meu SM-G355HN folosind Tapatalk
                        Service romanesc de prima mana :
                        - Cât mã costã reparația mașinii?
                        - Ce problemã are?
                        - N-am cea mai vagã idee.
                        - 843 lei și 50 bani!

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc pentru sfaturi!

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF