Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alternator Mercedes A KLASS 170 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cunosc undeva pe Dacia pana in Piata Gemeni un atelieras care se ocupa de reparatii alternatoare si electomotoare. Daca doriti.... putem sa le facem o vizita. Au preturi decente. Dar mai intai, sa se verifice bornele la baterie, sa nu aiba oxid sau sa fie slabite.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #17
      Originally posted by psiho200 View Post
      De regula cade fulia la acest alternator si costul ei e de la 140 -380 ron depinde de producator se schimba relativ usor contactatima si rezolvam problema
      Fulia a fost schimbata acum vreo 2 ani si jumatate.

      Comment


      • #18
        Originally posted by flavyus1987 View Post
        Daca nu ar fi avut cureaua pe alternatorul ar fi fiert motorul, deoarece fulia pompei de apa si cea a alternatorului sunt angrenate de aceeasi curea.
        Multumesc mult pentru raspunsuri.
        Daca nu ma insel,de la dvs sau urmind indicatiile dvs.,am cumparat jantele pentru Mercedes.

        Comment


        • #19
          Multumesc mult tuturor ,pentru raspunsuri.
          Mi-au lamurit multe si le-am citit pe toate sotului meu.
          Era ingrozit ca nu vom face fata ratelor la Citroenul meu si cheltuielilor pentru Mercedesul lui.
          In aceeasi zi in care s-a stricat alternatorul,cel mai bun prieten al lui,ramasese cu Citroenul Xara Picassa,linga masina lui.
          A mers cu masina noastra la service si diagnoza a indicat filtrul de particule deteriorat.
          Cand am intrebat cat costa ,am facut cu totii ochii mari,pt ca raspunsul a fost 6000 RON,fara manopera.
          Il are SH de 1 an si l-a cumparat cu 5500 E.
          Va dati seama ca ne-am speriat pt ca nu stim daca Mercedes A KLass si Citroenul au sau nu filtru de particule.
          Chiar nu inteleg cum fata romanii,la aceste cheltuieli,care sint uriase pentru Romania si salariile noastre.
          In Bucuresti,e plin si chiar ai nevoie de mecanici de incredere si cu preturi corecte.

          Comment


          • #20
            Sa lamurim un lucru si pt alti colegi care li se poate intampla sa se aprinda martorul de incarcare la bord.
            Acesta nu se aprinde daca fulia este defecta.Defectarea fuliei consta in deformare/uzura caneluri fiind cele mai frecvente si care tocesc/rup curelele de distributie.

            Zgomotele produse de alternator sunt in general produse de rulmenti, gripare sau lipsa vaselina chiar daca sunt cumparati de noi.Asigurativa ca inainte de a monta un rulment nou acesta are suficienta vaselina si nu doar ce se pune pt proba in fabrica.Daca se invarte liber foarte repede si isi pastreaza viteza sa zicem mai mult de trei secunde fara sa diminueze din rotatii pana la oprire in alte 3-5 secunde (timpul se modifica in functie de marimea si greutatea rulmentului dar nu prea mult) este necesar sa adaugati vaselina. Altfel o sa incepe sa fluiere si sa fiti nevoiti ca la un an (mai mult sau mai putin) sa schimbati din nou rulmentul.Am scris asta pt ca tot mai multi colegi schimba cam des rulmentii, asta la general nu doar la alternator.

            Comment


            • #21
              Originally posted by cristina58 View Post
              Multumesc mult tuturor ,pentru raspunsuri.
              Mi-au lamurit multe si le-am citit pe toate sotului meu.
              Era ingrozit ca nu vom face fata ratelor la Citroenul meu si cheltuielilor pentru Mercedesul lui.
              In aceeasi zi in care s-a stricat alternatorul,cel mai bun prieten al lui,ramasese cu Citroenul Xara Picassa,linga masina lui.
              A mers cu masina noastra la service si diagnoza a indicat filtrul de particule deteriorat.
              Cand am intrebat cat costa ,am facut cu totii ochii mari,pt ca raspunsul a fost 6000 RON,fara manopera.
              Il are SH de 1 an si l-a cumparat cu 5500 E.
              Va dati seama ca ne-am speriat pt ca nu stim daca Mercedes A KLass si Citroenul au sau nu filtru de particule.
              Chiar nu inteleg cum fata romanii,la aceste cheltuieli,care sint uriase pentru Romania si salariile noastre.
              In Bucuresti,e plin si chiar ai nevoie de mecanici de incredere si cu preturi corecte.
              OK aduceti masina la mine si mai vedem cu preturi corecte las la aprecierea ta apoi facem si postari cum vrem OK constatarea nu te costa nimic

              Comment


              • #22
                Originally posted by psiho200 View Post
                OK aduceti masina la mine si mai vedem cu preturi corecte las la aprecierea ta apoi facem si postari cum vrem OK constatarea nu te costa nimic
                Nu puteai si tu sa scrii asta pe privat?

                Comment


                • #23
                  Buna seara.
                  As vrea sa va intreb,de unde cumparati rapid piesele necesare,pentru reparatii la alternator.
                  Duceti masina la service si mecanicul constata defectiunea si necesarul de piese.
                  Nu mai puteti misca masina si vreti sa aduceti rapid piesele.
                  De unde le luati,atit de rapid?
                  De unde luati carbunii,periile sau ce este defect la alternator?
                  Nu toti mecanicii au calculator.....asa este?
                  Daca tot v-am scris despre Citroenul meu C3,sa va spun cum am descoperit...cu bucurie,ca nu are filtru de particule.
                  Am intrat pe Citroen.service.com si am introdus VIN ,apoi am gasit absolut toate datele despre tipul meu de masina.
                  Are si Mercedes un astfel de loc,in care cu ajutorul VIN,sa pot afla codurile tuturor pieselor,si in caz de urgenta,sa le pot cumpara rapid?

                  Comment


                  • #24
                    Pentru a comanda la un magazin componente alternator (valabil si pentru electromotor) este necesar un cod de producator(Valeo sau Bosch). Codul este unul scurt (din litere si/sau cifre), inscris pe alternator. Acest cod nu-l veti gasi in programe(cataloage), decat inscris pe piesa.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      buna seara, ieri am devenit posesorul unui A140 dar care este putin bolnav.. alternatorul este blocat, am comandat unul nou iar maine trebuie sa ajunga ...imi poate spune cineva daca pot schimba alternatorul fara sa dau motorul jos va rog...am vazut ca este destul de dificil de ajuns la prinderea de sus sau poate nu stiu eu cum sa ajung la acel surub...va rog astept sfaturi...eu sunt in germania acum si in cateva zile as vrea sa ma intorc acasa cu aceasta masina...

                      Comment


                      • #26
                        Dai jos compresorul de A/C daca ai.Si apoi folosesti crichet cu prelungitoare.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by alexvusle View Post
                          buna seara, ieri am devenit posesorul unui A140 dar care este putin bolnav.. alternatorul este blocat, am comandat unul nou iar maine trebuie sa ajunga ...imi poate spune cineva daca pot schimba alternatorul fara sa dau motorul jos va rog...am vazut ca este destul de dificil de ajuns la prinderea de sus sau poate nu stiu eu cum sa ajung la acel surub...va rog astept sfaturi...eu sunt in germania acum si in cateva zile as vrea sa ma intorc acasa cu aceasta masina...
                          Am avut de curind probleme de acest gen.Am mers la service si au dat jos scutul si au scos alternatorul.Din cate isi aminteste sotul meu,au desfacut si suruburile de la compresorul de aer conditionat,pentru a avea acces la alternator.
                          Sotul meu spune sa luati cu dvs si alternatorul vechi.

                          Comment


                          • #28
                            Eu astazi am schimbat alternatorul in service la un prieten si am stat langa el,se desface compresorul de clima doar din suruburi,se lasa in furtunuri agatat pentru a nu pierde freonul si se poate da jos alternatorul.Ai nevoie de elevator sau groapa sa poti lucre sub masina si putina rabdare la pus cureaua inapoi.La mine a durat cam trei ore cu totul.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by jack1973 View Post
                              Eu astazi am schimbat alternatorul in service la un prieten si am stat langa el,se desface compresorul de clima doar din suruburi,se lasa in furtunuri agatat pentru a nu pierde freonul si se poate da jos alternatorul.Ai nevoie de elevator sau groapa sa poti lucre sub masina si putina rabdare la pus cureaua inapoi.La mine a durat cam trei ore cu totul.
                              Asa este....confirm.

                              Comment


                              • #30
                                Mult 3 ore, dar daca sunteti la prima interventie amandoi se intelege.Sau ati lalait-o la o bere, incetisor ca nu va grabea nimeni.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF