La diesel poate e altfel (probabil e cu răcire pe apă). La benzinarul meu ştiu că nu a desfăcut nimic. Nici motorul, nici compresorul. A ieşit de sub masină cu alternatorul şi cu trei şuruburi lungi. Poate a slăbit compresorul ca să aibe loc la alternator, dar nu l-a dat jos.
Dacă ai fi mai aproape te-aş trimite la mecanicul unde merg eu. E o adevărată ginecologie dar la benzinar cel puţin merge şi fără să desfaci mai mult decât trebuie. Poziţia trebuie să fie asemănătoare, n-aş crede că la diesel e altfel.
Ce problemă ai la alternator? Că şi mie mi se părea că vâjâie rulmenţii şi după ce i-am schimbat face mai al dracului (parcă-n ciudă). Doar periile erau duse. Dacă schimbi rulmenţii musai să pui cei mai scumpi cu putinţă.
Dacă ai fi mai aproape te-aş trimite la mecanicul unde merg eu. E o adevărată ginecologie dar la benzinar cel puţin merge şi fără să desfaci mai mult decât trebuie. Poziţia trebuie să fie asemănătoare, n-aş crede că la diesel e altfel.
Ce problemă ai la alternator? Că şi mie mi se părea că vâjâie rulmenţii şi după ce i-am schimbat face mai al dracului (parcă-n ciudă). Doar periile erau duse. Dacă schimbi rulmenţii musai să pui cei mai scumpi cu putinţă.
Comment