Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turatia creste in trepte, pana la schimbarea vitezei ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatia creste in trepte, pana la schimbarea vitezei ?

    Salut. Am un A170CDI, 2001..

    Pornesc masina, o las sa se incalzeasca 2 - 3 minute, apoi pornesc, plecand de la 1200, 1300 turati pe minut. Deja dupa ce parcurg vreo 50 de metrii, turometrul mi se ridica in trepte, brusc, 1700 > 1900 > 2200 dupa care, la 2400, 2500 maxim.. imi intra in treapta superioara si scade la 1500.

    (obisnuiesc sa nu merg cu masina turata, sa o mentin sub 1800, cat pot..)

    Intrebare: E normal ca un diesel Mercedes sa se comporte asa, intre 2 trepte de viteza? Adica sa-mi urce brusc, asa, pe parcursul unei trepte?

  • #2
    Incearca sa nu mai mergi sub 1800 rpm! Bafta

    Comment


    • #3
      Salut!
      Cutia de viteze nu poate fi decat una automata, ma gandesc.
      Ulei, filtru schimbate?
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Originally posted by attosoft View Post
        Salut. Am un A170CDI, 2001..
        Pornesc masina, o las sa se incalzeasca 2 - 3 minute, apoi pornesc, plecand de la 1200, 1300 turati pe minut. Deja dupa ce parcurg vreo 50 de metrii, turometrul mi se ridica in trepte, brusc, 1700 > 1900 > 2200 dupa care, la 2400, 2500 maxim.. imi intra in treapta superioara si scade la 1500.

        (obisnuiesc sa nu merg cu masina turata, sa o mentin sub 1800, cat pot..)

        Intrebare: E normal ca un diesel Mercedes sa se comporte asa, intre 2 trepte de viteza? Adica sa-mi urce brusc, asa, pe parcursul unei trepte?
        1. Daca ai cutie automata este foarte normal. Vezi ca ai un buton W/S sau C/S amplasat langa schimbator. Pe W (winter) sau C (confort), vitezele se schimba la o turatie de 2300-2500, pe S (summer sau standard) la 2500-2700. Nu folosi secventialul decat in serpentine sau dealuri ori ptr. frana de motor.
        2. Daca nu ai cutie automata, ai o problema...
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #5
          Originally posted by fabart View Post
          Incearca sa nu mai mergi sub 1800 rpm! Bafta
          Masina e automata. Desi nu am gasit raspuns strict la aceasta problema (cu treptele bruste), acum s-a rezolvat.. cred. Ieri am chimbat rolele de la cureaua de alternator.. nu se mai aude nimic. Spui ca as merge cu mororul oprit..

          A-pro-pos: De ce sa nu merg sub 1800 de ture?

          Comment


          • #6
            Originally posted by attosoft View Post
            Masina e automata. Desi nu am gasit raspuns strict la aceasta problema (cu treptele bruste), acum s-a rezolvat.. cred. Ieri am chimbat rolele de la cureaua de alternator.. nu se mai aude nimic. Spui ca as merge cu mororul oprit..

            A-pro-pos: De ce sa nu merg sub 1800 de ture?
            Spune merci ca ai cutie automata!
            Cutia automata aplica exact cerintele producatorului motorului referitoare la schimbarea vitezelor. Acesta este unul din motivele pentru care motoarele de pe masinile cu cutii automate tin cel mai mult!
            Nu te crede mai destept decat proiectantul motorului. Nu vei fi..
            Apoi... cred ca-i imposibil sa mergi subturat asa cum vrei tu.
            Vrei sa schimbi vitezele dupa cum ai chef? I-ati masina cu cutie manuala!
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              Originally posted by adip1962 View Post
              cred ca-i imposibil sa mergi subturat asa cum vrei tu.
              Ba e posibil. Cum? Simplu! De-ndata ce masina-mi trece intr-o viteza superioara, turometrul scade sub 1500... De aici, mentin acceleratia cat pot, eventual ridic la 1600, adica pe cat mai multa distanta.. Cand simt ca scade puterea, apas catre 1700.. si tot asa.. Si se mentine constant... Si crede-ma ca foarte rar merg cu peste 1800... (imediat cum vad ca ating 1800, accelerez sa-mi treaca in viteza superioara, si astfel revin la 1500..) Asta fac de cand am Mercedesul, de vreo doua luni..

              Si, inca odata, imi reafirm uimirea in legatura cu zgomotul foarte scazut al mororului, decat am schimbat rolele de la curea.. ( http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...ri-t42582.html )
              Last edited by attosoft; 02-20-2015, 20:31 PM.

              Comment


              • #8
                Pai daca nu accelerezi ea nu trece intr o treapta inferioara ? ca nu inteleg, am mers si eu cu automata 1 luna de zile dar nici prin cap nu mi a trecut sa stau numa cu ochii pe turometru mai ales ca tot timpul esti conditionat de aglomeratia din trafic,mai franezi mai accelerezi. Eu cred ca de aia sunt automate sa nu mai ai grija vitezelor,turometrului...parerea mea,sunt elegant de condus,mi a fost mai greu cand am trecut inapoi pe manuala

                Comment


                • #9
                  Originally posted by colonelul View Post
                  Pai daca nu accelerezi ea nu trece intr o treapta inferioara ? ca nu inteleg, am mers si eu cu automata 1 luna de zile dar nici prin cap nu mi a trecut sa stau numa cu ochii pe turometru mai ales ca tot timpul esti conditionat de aglomeratia din trafic,mai franezi mai accelerezi. Eu cred ca de aia sunt automate sa nu mai ai grija vitezelor,turometrului...parerea mea,sunt elegant de condus,mi a fost mai greu cand am trecut inapoi pe manuala
                  Fiecare isi conduce masina cum vrea.
                  Teoretic, ce spune se poate cu conditia sa nu cobori prea jos cu turatia ca-i schimba automat viteza.
                  Dar... sa mergi subturat este o aroganta (ca sa nu spun altceva...)! Uleiul nu va mai avea presiunea teoretica si necesara constructiv, catalizatorul se va imbacsi, iar consumul va creste in timp. Daca motorul e turbo, va strica (in timp) si turbina.
                  Sincer, desi cutia implica un consum marit, nu m-as mai intoarce la una manuala. Mai ales in traficul din bucuresti.
                  PS. Doar cand am luat masina ma uitam la turometru sau in bord. Acum nu ma mai uit nici la vitezometru... Se... aude. In plus, cand cunosti o masina poti aproxima linistit viteza cu care mergi.
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by adip1962 View Post
                    .. cu conditia sa nu cobori prea jos cu turatia ca-i schimba automat viteza.
                    Nu vad cum ai putea merge subturat cu o cutie automata. Precum ai spus, ti-ar schimba automat viteza in treapta inferioara. La ceea ce ma refer este faptul de a nu depasi aiurea 1800, 1900, doar pentru ca ai vrea sa o iei in fata altuia, ori pentru ca ai fi vitezoman..

                    Comment


                    • #11
                      Pai aici era smecheria ca nu vad cum ai merge subturat/supraturat, eventual depinde de cit de adinc iti bagi piciorul in acceleratie si urci mai repede intr o treapta superioara, iar eu am inteles din primul tau post cum ca masina se accelereaza singura fara sa i dai gaz si automat intra intr o viteza superioara,adik daca o pui pe P motorul nu sta la 900rpm sau cit e normal,el are sa zicem 1400rpm,atunci e problema daca are ralanti ul mare,clar,dar din ce cauza nu ma pricep eu .

                      Comment


                      • #12
                        attosoft are dreptate.
                        Sa zicem ca esti in a 3-a. Daca mentii intre 1700-2300 rpm, ramai in viteza a 3-a. Daca apesi un pic mai mult acceleratia -> creste rpm -> schimba viteza.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF