Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes A170 - zgomot taios la turatii mari ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes A170 - zgomot taios la turatii mari ?

    Salut. De vreo 3 zile, la turatii de peste 1,5 .. 2 .. mi se aude in partea dreapta a scaunului de sofer un zgomot taios, ca si cum ai ascutii doua cutite, in continuu, dar foarte incet, fin. Zgomotul nu e puternic, un strain aproape ca nu ar sesiza asta. Masina mea e pe motorina, A170, din 2001. Cand ridic piciorul de pe acceleratie, sau franez, nu se aude nimic. Cutia schimba bine, fara probleme.

    Aveti idee de unde ar putea fi?

  • #2
    Cureau de accesorii, e pozitionata prost, cum sare putina apa ceva acolo imi chitai si mie.

    Comment


    • #3
      Deci sunetul ala il stiu, dureaza 2 - 3 secunde si apoi dispare. Mai ales, pe ploaie.

      Dar, la mine, sunetul ascutit se aude altfel, permanent, chiar daca stau pe N (Neutru). Am facut testul - am accelerat, si se aude si de pe loc. Ba char azi mai puternic.

      Ce sa fac?

      Comment


      • #4
        Originally posted by attosoft View Post
        Deci sunetul ala il stiu, dureaza 2 - 3 secunde si apoi dispare. Mai ales, pe ploaie.

        Dar, la mine, sunetul ascutit se aude altfel, permanent, chiar daca stau pe N (Neutru). Am facut testul - am accelerat, si se aude si de pe loc. Ba char azi mai puternic.

        Ce sa fac?
        Tot pe acolo este.
        Alternator/fulie, role (portante si intinzatoare).
        Isi schimba tonalitatea cand iei viraj pe loc?
        Sau cand introduci consumatori(AC/lumini/incalzire luneta) ?

        Daca gasesti originale le pui fara frica, eu am pus aftermarket si tin cca. 2 ani fara zgomot.

        Comment


        • #5
          Originally posted by valyvis10 View Post
          Sau cand introduci consumatori(AC/lumini/incalzire luneta) ?
          Cand bag consumatori, se aude ca un greiere, foarte rapid, in rest nu! Cand ii am pe toti inchisi, se aude zgomotul initial, ... de cutite .. nu stiu .. ca o centrala pe curent de mii de voltzi..

          Comment


          • #6
            Originally posted by attosoft View Post
            Cand bag consumatori, se aude ca un greiere, foarte rapid, in rest nu! Cand ii am pe toti inchisi, se aude zgomotul initial, ... de cutite .. nu stiu .. ca o centrala pe curent de mii de voltzi..
            Pai vezi ca de acolo este.
            Cand cuplezi consumatorii alternatorul "se forteaza" (intelegi ghilimelele) si tensioneaza altfel cureaua de accesorii, zgomotele produse de jocurile din role/fulie/rulmenti se modifica.
            La mine AC-ul are cea mai mare influenta.

            Comment


            • #7
              Originally posted by valyvis10 View Post
              Pai vezi ca de acolo este.
              ...tensioneaza altfel cureaua de accesorii..
              Si, banuesc ca fortarea asta n-are cum sa se manifeste altcumva decat printr-o rotire mai rapida a curelei.. Exista riscul in urmatoarele 48 de ore sa-mi "derapeze" de tot de pe role sau fulie? Daca s-ar intampla asta, mi s-ar opri alternatorul, nu?

              Merci!

              P.S. Ai idee ca ar costa o curea, sau un set de curele..? Masina am luat-o recent, nu am schimbat nimic la ea, doar un releu de la... alternator, care mi s-a ars.. Ala, de nou, l-am luat cu 13 RON. Cred ca aia de la service, la repunerea pe pozitii, n-au fixat bine treburile pe acolo.....
              Last edited by attosoft; 02-03-2015, 22:52 PM.

              Comment


              • #8
                O curea este 50 lei pe Bosh. Nu aveau ce sa nu aseze pe pozitie.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gino73 View Post
                  Nu aveau ce sa nu aseze pe pozitie.
                  Atunci.. s-a slabit, s-a crapat sau cum?

                  Comment


                  • #10
                    Poate nu au verificat-o bine (cureaua) sau mai sunt ceva probleme pe la una din role. Verifica cu mana daca se invart toate (rolele, alternatorul, pompa de apa, compresorul) si nu fac zgomot.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by attosoft View Post
                      Si, banuesc ca fortarea asta n-are cum sa se manifeste altcumva decat printr-o rotire mai rapida a curelei.. Exista riscul in urmatoarele 48 de ore sa-mi "derapeze" de tot de pe role sau fulie? Daca s-ar intampla asta, mi s-ar opri alternatorul, nu?

                      Merci!

                      P.S. Ai idee ca ar costa o curea, sau un set de curele..? Masina am luat-o recent, nu am schimbat nimic la ea, doar un releu de la... alternator, care mi s-a ars.. Ala, de nou, l-am luat cu 13 RON. Cred ca aia de la service, la repunerea pe pozitii, n-au fixat bine treburile pe acolo.....
                      Nu este vorba de derapat.
                      Rulmentii rolelor sunt foarte mici si sensibili, o sa-i vezi cand vei demonta rolele.
                      O rola este cca. 40 lei si sunt 3 buc.

                      Comment


                      • #12
                        Am fost azi la un amic, la un service, mi-a dat jos scutul din dreapta si am constatat ca e una din rolele de la alternator - compresor. Dar, deoarece nu avea un lift performant, nu a putut sa mi-o faca.

                        Am citit pe net despre diverse metode de demontare a alternatorului, unii spunand ca e mai usor sa demontezi tot motorul, altii - ca e mai simplu sa cobori motorul putin ca sa iti incapa mana la role. Mai auzisem undeva despre demontarea aparatorii de la roata dreapta, si bagat mana prin spate..

                        Stie cineva cum e mai usor sa am acces la role, un tutorial, ceva?

                        La cam toate service-urile la care am fost, toti s-au ferit sa se bage la demontarea alternatorului (trebuisem sa-i inlocuiesc releul - ars). Doar un sevice s-a bagat la treaba asta, fara sa spuna ca-i greu..

                        Acum, cand e vorba doar de role, ma gandesc cum sa le explic la astia, sa-i fac sa inteleaga ca nu trebuie sa se scarpine cu mana dreapta in urechea stanga?

                        Merci!

                        (la serviceul vechi nu ma mai duc, deoarece "s-au spus" niste injuraturi bune, in timp ce montau la loc alternatorul, si mi-e jena)

                        Comment


                        • #13
                          Urasc asa zis mecanici! E un fel de "trend" vorba asta la mecanici " nu ma bag la a class sau b class". Baga-te frate daca tot te dai mecanic..ceri cat face si asta e...ai 8 suruburi sa cobori putin motorul sau daca esti mecanic iti iei scule..sunt scule speciale pentru role spre exemplu la w168..nu dai motorul jos.Tot aici pe forum am vazut o astfel de scula..La cate a class-uri sunt acum in romania ar trebui sa aiba fiecare mecanic scule speciale! Am postat si eu pe forum ce mi se balbaia de mecanici, cu un surub forfecat la un tampon..Cica trebuie sa dau motorul in jos sa pot desface flansa de pe motor etc...si am dat-o in 2 minute cu o cheie inelara tip torx fara sa ma chinui o secunda..eu m-am lamurit cu unii...succes

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by attosoft View Post
                            Am fost azi la un amic, la un service, mi-a dat jos scutul din dreapta si am constatat ca e una din rolele de la alternator - compresor. Dar, deoarece nu avea un lift performant, nu a putut sa mi-o faca.

                            Am citit pe net despre diverse metode de demontare a alternatorului, unii spunand ca e mai usor sa demontezi tot motorul, altii - ca e mai simplu sa cobori motorul putin ca sa iti incapa mana la role. Mai auzisem undeva despre demontarea aparatorii de la roata dreapta, si bagat mana prin spate..

                            Stie cineva cum e mai usor sa am acces la role, un tutorial, ceva?

                            La cam toate service-urile la care am fost, toti s-au ferit sa se bage la demontarea alternatorului (trebuisem sa-i inlocuiesc releul - ars). Doar un sevice s-a bagat la treaba asta, fara sa spuna ca-i greu..

                            Acum, cand e vorba doar de role, ma gandesc cum sa le explic la astia, sa-i fac sa inteleaga ca nu trebuie sa se scarpine cu mana dreapta in urechea stanga?

                            Merci!

                            (la serviceul vechi nu ma mai duc, deoarece "s-au spus" niste injuraturi bune, in timp ce montau la loc alternatorul, si mi-e jena)
                            Salut!
                            OFF
                            Eu le multumesc pseudo-mecanicilor. M-au facut sa incerc intotdeauna opusul a ceea ce se face prin service-uri( sau ma rog... ce se spune). Si niciodata nu am dat gres. Deci se poate!! Se poate demonta electromotorul fara a cobori motorul, la fel se pot schimba role, se poate schimba alternator, chiar si ambreiajul.
                            Mai mult ca sigur in service-uri se cunosc toate astea, dar fac pe prostii, poate-poate musca vr'unul momeala.
                            Cum sa ceri 100E pentru un bendix schimbat??
                            Simplu..: "dom'le, tu nu stii nici macar unde e electromotorul(...sir de explicatii...), tre' sa dam motorul jos, ie mult de munca"
                            Sincer, cand am o problema mai trec prin service-uri. Dar " just for fun" , sa ascult "povesti" de genul celor de mai sus, sa le zambesc.
                            Am intalnit si oameni cu "obraz subtire si fin", dedicati meseriei si cu respect pentru meseria ce o practica. Si...guess what?? Lucreaza in particular, oare de ce?
                            Acum, ON TOPIC
                            Eu am schimbat rolele si cureaua singur, cu masina pe cric. Ai nevoie de maini subtiri sa-ti incapa in spatiul ingust, o cheie inelara de 15 mm, fara cot( sa slabesti cureaua), atentie si rabdare multa. La sfarsit satisfactia e maxima, uiti de toti sfintii ce i-ai coborat din ceruri .
                            Toate cele bune!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              [QUOTE=LauLaur;
                              Eu am schimbat rolele si cureaua singur, cu masina pe cric. Ai nevoie de maini subtiri sa-ti incapa in spatiul ingust, o cheie inelara de 15 mm, fara cot( sa slabesti cureaua), atentie si rabdare multa. La sfarsit satisfactia e maxima, uiti de toti sfintii ce i-ai coborat din ceruri .
                              Toate cele bune![/QUOTE]

                              Off topic!
                              Cei mai "cu experienta" trebuie sa-si aduca aminte de "saniile" folosite din 2 in 2 ani la Daciile 1300, in fiecare toamna ptr. pregatirea de iarna. Nu-mi vine acum in minte cum se numea operatiunea. Se dadea cu un smac (ulei cu smoala, grund etc.) pe toata podeaua din partea de jos a masinilor Dacia. Ptr. asta masinile se puneau pe niste "sanii", dupa care se inclinau pe o parte.
                              Este cea mai buna metoda pentru a lucra la cureaua de accesorii si rolele aferente. Plus ca vezi ce faci pentru ca-ti intra lumina acolo... si poti sta relativ comod sa lucrezi.
                              O metoda buna este de a desuruba/scoate flansa pe care sunt rolele, apoi e mai simplu sa le desfaci si sa le inlocuiesti.
                              Evident ca se poate si cu masina pe elevator sau pe cric (daca esti foarte subtire si... tanar!) Dar daca esti mai corpolent vei avea probleme sa bagi mana, sa cauti prin pipaire unde sunt suruburile ca sa le desfaci, dar mai ales sa le si pui la locul lor!
                              Eu am preferat sa ma uit la mecanici cum fac asta.
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF