Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am ramas fara chei, acum ce fac?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se pare ca la el ca si la mie (cheie normala fara butoane) asta este cel mai important lucru : http://www.ebay.co.uk/itm/transponde...-/260838364295

    Deci de la masina donatoare trebuie sa ia cel putin contactul cu transponder.

    Acum de intrat in masina, daca a ramas inchisa nu stiu cum, sau :




    La mine hotii au spart geamul de la pasager

    Comment


    • #17
      Originally posted by valyvis10 View Post
      Se pare ca la el ca si la mie (cheie normala fara butoane) asta este cel mai important lucru : http://www.ebay.co.uk/itm/transponde...-/260838364295

      Deci de la masina donatoare trebuie sa ia cel putin contactul cu transponder.
      M-ai lamurit pana la urma. Nu stiu daca trebuie schimbat transponder'ul, el doar emite acele semnale, receptioneaza modulatiile de la cip si le trimite mai departe. Tot la computer se ajunge pana la urma, acolo se interpreteaza semnalele. Deci odata cu schimbarea contactului ar trebui ori sa schimb mai multe piese, sau sa se modifice niste chestii prin computer (sa se introduca noile cipuri in memorie) ori sa se reprogrameze cipurile din chei. Acum trebuie sa ma interesez care operatiune e mai ieftina din toate variantele.

      Descuiatul e relativ usor. Se face cu o bucata de tabla subtire si lunga. Slim Jim parca am gasit pe youtube.
      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

      Comment


      • #18
        Eu am patit-o cu pompa de vacuum din portbagaj, s-a ars motorasul, mada in china , la magazin 7 mil., la dezmambrari 2 mil..
        Toti ziceau ca trebuie, dupa schimbare, sincronizat cu calculatorul, etc., frectii.
        Am schimbat-o simplu plug and play si merge. Mai mult decat atat, este prost conceputa, adica nu are siguranta, inchipuie-ti ca este conectata direct pe baterie (de asta s-a si ars la griparea motorasului). I-am pus la montaj o siguranta auto pe fir. Daca vrei detaliez dar nu este cazul acum.
        Gandeste-te ca masina ta nu a avut cheie cu telecomanda, eu vad in asta un avantaj.

        Comment


        • #19
          Pai pompa vacuum nu are treaba cu calculatorul din cate stiu (nu are coduri de acces sau alte sigurante). Cheia poate sa aiba cip chiar si daca nu are telecomanda. Cipul e minuscul si bagat undeva in plasticul cheii. Nu are nevoie de baterie, el functioneaza in camp electromagnetic.
          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #20
            Cipul e minuscul si bagat undeva in plasticul cheii. Nu are nevoie de baterie, el functioneaza in camp electromagnetic.[/QUOTE]

            Da, cipul naibi, lucreza prin autosugestie, mai ales ca nu are baterii de alimentare.
            A, daca este un simplu magnet, parca unii care aveau probleme cu contactul (transponderul) sugerau demontarea cip-ului din cheie si lipirea lui pe transponder sau nu imi aduc eu bine aminte.
            Oricum sunt banii tai.

            Comment


            • #21
              Originally posted by valyvis10 View Post
              A, daca este un simplu magnet, parca unii care aveau probleme cu contactul (transponderul) sugerau demontarea cip-ului din cheie si lipirea lui pe transponder sau nu imi aduc eu bine aminte.
              Oricum sunt banii tai.
              Nu. E vorba de cei care voiau sa porneasca masina cu cheie fara cip. Se ia cipul si se pune pe langa transponder. Calculatorul nu face diferenta daca cipul e in cheie sau nu, el doar emite niste unde pe care cipul le moduleaza si transmite informatia inapoi. Daca cipul e pus pe langa transponder atunci se va porni cu orice cheie care are lama acceptata de catre contact (modelul perforat). Ideea e ca daca ai o cheie cu cip poti sa iei cipul si sa-l pui langa transponder si sa-ti faci copii ieftine la cheie (doar lama), in felul asta va merge orice cheie, chiar si daca nu mai are cip in ea.
              Last edited by Crb; 01-27-2014, 21:31 PM.
              Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Crb View Post
                Nu. E vorba de cei care voiau sa porneasca masina cu cheie fara cip. Se ia cipul si se pune pe langa transponder. Calculatorul nu face diferenta daca cipul e in cheie sau nu, el doar emite niste unde pe care cipul le moduleaza si transmite informatia inapoi. Daca cipul e pus pe langa transponder atunci se va porni cu orice cheie care are lama acceptata de catre contact (modelul perforat). Ideea e ca daca ai o cheie cu cip poti sa iei cipul si sa-l pui langa transponder si sa-ti faci copii ieftine la cheie (doar lama), in felul asta va merge orice cheie, chiar si daca nu mai are cip in ea.
                Pai si eu nu ziceam acelasi lucru, sa cumpere contact+chei+transponder, toate de la aceeasi masina donatoare si sa le inlocuiasca?

                Comment


                • #23
                  Se poate face cip la baietii cu scule.Lama se face la atelierele de profil.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #24
                    Din cate am inteles, masina este adusa de tine din Germania. Garantat neamtul nu se duce in dezmembrari sa cumpere ca noi contact si butuci de usi, apoi merge sa le monteze la nenea din colt pentru ca are si un program care poate sincroniza cheia. Eu zic sa mergi cu incredere la reprezentanta, comanda-ti cheia si gata. Nu cred ca dai mai mult de 100 euro. Si cu siguranta cheia respectiva are cip.
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by flavyus1987 View Post
                      Se poate face cip la baietii cu scule.Lama se face la atelierele de profil.
                      Exact! Dar cipul trebuie sa fie recunoscut de calculator. Degeaba schimbi transponderul daca cipul nu e recunoscut de calculator.
                      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Crb View Post
                        Exact! Dar cipul trebuie sa fie recunoscut de calculator. Degeaba schimbi transponderul daca cipul nu e recunoscut de calculator.
                        Nu va mai contrazic, totusi mai sunt metode: http://forum.clubford.ro/viewtopic.p...c05ae72c578d49

                        Comment


                        • #27
                          Hi hi. Pai si pe forumul ala este vorba despre exact aceiasi idee pe care o sustineam si aici.
                          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                          Comment


                          • #28
                            Asta ar fi solutia dar trebuie sa cauti pe cineva care are testerul abritus72

                            DAS-2a - Programming transponder keys for DAS 2a Immobilizer system (W168 A-Class).

                            By OBDII - DAS-2b - Key Learning for Mercedes W163; Read/Update ConfData of AAM/EAM control modules; Learn radio code of transmitter keys; Deactivate/Reactivate keys
                            Last edited by clausnc; 01-27-2014, 22:57 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by clausnc View Post
                              Asta ar fi solutia dar trebuie sa cauti pe cineva care are testerul abritus72

                              DAS-2a - Programming transponder keys for DAS 2a Immobilizer system (W168 A-Class).

                              By OBDII - DAS-2b - Key Learning for Mercedes W163; Read/Update ConfData of AAM/EAM control modules; Learn radio code of transmitter keys; Deactivate/Reactivate keys
                              Omule, esti o mina de aur! Multumesc pentru tot!
                              Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                              Comment


                              • #30
                                Daca nu ai rezolvat te pot eu ajuta
                                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF