Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am ramas fara chei, acum ce fac?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am ramas fara chei, acum ce fac?

    Azi am avut norocul sa pierd cheia (singura cheie) in zapada in timp ce impingeam alta masina si abia acasa m-am trezit ca sunt pieton... Ce fac acum?

    Am un A140 din 98, aveam doar o singura cheie (fara butoane, fara telecomanda) pe care am inteles din alte topicuri ca ar fi existat cip. Care este cea mai ieftina solutie de a face iar masina sa mearga (descuierea ei nu se pune)? Merge daca ii schimb doar contactul cu tot cu cheie (din dezmembrari)? Sau se poate sa mi se faca o cheie noua dupa cartea masinii sau citind contacul sau computerul de bord?
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

  • #2
    Avand cheie cu cip, Nu cred ca se poate face altceva decat sa mergi la o reprezentanta si sa comanzi o copie a cheii. Acte necesare: Buletin, talon, carte de identitate. Daca masina nu este pe numele tau, trebuie sa mergi cu titularul sau sa faci o procura notariala. O cheie pentru mine a costat cam 250 euro, si a venit cam in 10 zile lucratoare. Cheia mea este modelul electronic. Parerea mea este sa comanzi una, te va costa mai ieftin dacat schimbare. Cheia mea este asa:
    Attached Files
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Am gasit din dezmembrari butuci pentru usi cu contact + chei destul de ieftin (250ron). Nu este posibil sa duc calculatorul la cineva si sa-l programeze sa-mi accepte noile cipuri din chei? Ma gandesc ca tot nu ajung la 250 de euro.

      P.S. - Cheia mea arata asa
      Attached Files
      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

      Comment


      • #4
        Cheia pe care o ai tu cred ca era in jur de 400-600 ron la reprezentanta!

        Comment


        • #5
          Am inteles de la cineva cu o masina la fel ca el nu are avea cheie cu cip. Cheia mea nu se putea desfacea si banuiesc ca poate totusi, e fara cip. E vreo modalitate de a-mi da seama daca are sau nu cip? Nu prea ma atrage ideea de a ma duce la reprezentanta pentru ca nu stiu daca contactul e cel din fabrica sau a fost schimbat (nu am nici un cartonas cu cod pentru cheie). Cea mai ieftina solutie mi se parea schimbarea incuietorilor si a contactului urmata de reprogramarea cipurilor din cheie sau a calculatorului de bord pentru a accepta noile chei dar nu stiu daca e posibil asa ceva.

          Totusi, e cineva pe aici care imi poate spune cu exactitate daca cheia mea avea cip sau nu?
          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #6
            Cheia simpla (dublura) nu are chip, zic eu. E doar lama si capatul de plastic cu gaura pentru breloc.

            Treaba cu schimbatul contactului si modificarea calculatorului s-a mai discutat pe aici. Sunt slabe sanse sa functioneze (din ce-mi aduc aminte). Va rog, cei avizati sau cu memorie mai buna sa ma contraziceti.

            Pana sa ajung la reprezentanta cred ca as reface traseul unde am impins masina aia si l-as deszapezi total in incercarea de a gasi cheia pierduta. Altfel, la reprezentanta...

            Oricum, mare ghinion, urat ce s-s intamplat...
            Last edited by sees; 01-27-2014, 17:08 PM.
            proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

            Comment


            • #7
              Cheia s-a pierdut in zapada de mai bine de juma' de metru, o arie destul de mare.. am tot cautat dar degeaba... m-am lasat batut.

              Pai daca cheia "simpla" nu are cip, cum de a pornit masina cu ea? Eu am luat masina din Germania cu o singura cheie, si parca din ce am vazut intr-o poza (tot pe forumul asta parca) ar fi chiar cheia principala. La viata ei, masina n-a avut cheie cu butoane (alarma/inchidere).

              Am cautat pe mai multe site-uri chei de Mercedes cu cip dar nicaieri nu am gasit modelul cheii mele? E vreo sansa sa nu fi avut deloc cip?
              Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

              Comment


              • #8
                Salut. Eu am la masina 2 chei ambele simple la fel ca si in poza postata de tine crb masina luata din Ro si am primit 2 chei la cumparare. Sincer nu stiu daca are cip sau nu. Nu te da batut, insista dupa ce se mai topeste zapada poate ai noroc s-o gasesti sau poate ai pierdut-o in alta parte, gandeste-te ce ai facut in ziua aia.

                Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
                Service romanesc de prima mana :
                - Cât mã costã reparația mașinii?
                - Ce problemã are?
                - N-am cea mai vagã idee.
                - 843 lei și 50 bani!

                Comment


                • #9
                  Cheia aceea a fost dublura, a fost de "siguranta". Dacia cum porneste cu cheie d-aia? Sau cu surubenlita? ) Fiecare cheie e individualizata si nu are neaparata nevoie de chip ca sa porneasca motorul?! Părerea mea, hâc!

                  Nu cred ca aceea a fost cheia originala. Cine a zis ca n-a avut cheie cu butoane? Ma indoiesc. Daca a vandut-o asa, inseamna ca acea cheie briceag fie s-a pierdut, fie s-a stricat, iar proprietarul (din motive evidente) nu a mai cerut alta...

                  De ce nu ai gasit chei de Mercedes, modelul tau, cu cip? Pentru ca nu exista
                  proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                  Comment


                  • #10
                    Poate manualul va ajuta...
                    Attached Files
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sees View Post
                      Cheia aceea a fost dublura, a fost de "siguranta". Dacia cum porneste cu cheie d-aia? Sau cu surubenlita? ) Fiecare cheie e individualizata si nu are neaparata nevoie de chip ca sa porneasca motorul?! Pãrerea mea, hâc!

                      Pai fiecare cheie e individualizata prin gravura pe care o are pe ea. Diferenta e ca dacile vechi le pornesti din fire, dacile noi nu pleaca de pe loc in felul asta. Diferenta intre asta e de cip. Eu nu stiu exact daca are cip sau nu. Daca nu are cip rezolvarea e usoara, doar se desface contactul si se copiaza lama dupa el. Daca are si cip, pe langa chestia asta trebuie integrata si cheia in memoria calculatorului de bord de catre cineva care stie cum se face.

                      Eu as putea sa incerc sa o pornesc din fire (astfel as sti daca are sau nu cip) dar pentru asta trebuie sa o descui. Descuiatul sa zicem ca n-ar fi probleme, netul te invata la orice, dar cum o mai incui fara chei? Daca o descui ori o pornesc din fire si o duc la cineva sa rezolve lama, ori nu pot sa o pornesc si ramane descuiata pana fac rost de o caruta de bani ca sa pot sa aduc pe cineva care sa citeasca computerul si sa-mi faca cheile. Sincer, mi-e cam frica sa o las prea mult descuiata in parcare...
                      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adip1962 View Post
                        Poate manualul va ajuta...
                        M-am tot chinuit sa citesc ce scrie acolo. Am manualele originale in germana si nu scrie pe nicaieri nimic de chei. N-am nici imaginea aia si din cate stiu eu, masina n-a avut niciodata inchidere pe telecomanda. Doar cheia si inchidere din cheie.
                        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Crb View Post
                          Am gasit din dezmembrari butuci pentru usi cu contact + chei destul de ieftin (250ron). Nu este posibil sa duc calculatorul la cineva si sa-l programeze sa-mi accepte noile cipuri din chei? Ma gandesc ca tot nu ajung la 250 de euro.

                          P.S. - Cheia mea arata asa
                          Eu am la masina mea 2 chei la fel cum ai tu. Fara butoane dar cred ca au "cip" in ghilimele deoarece cred ca este vorba de un magnet sau ceva ce activeaza/dezactiveaza imobilizatorul.
                          Parerea mea:
                          - inlocuieste contactul cu cel din dezmembrari;
                          - daca poti sa iei si macar o yala (butuc) de la masina donatoare ia-o si inlocuieste-o, cel putin una, toate ar fi si mai bine,
                          - dupa montarea cel putin a contactului nou (butucii de usi poti sa-i schimbi la primavara) monteaza o alarma . Eu am montat una (trebuie sa-i fac poze lui flavyus) , cea mai ieftina, tocmai ca sa nu mai fortez yalele iarna. Hotii oricum mi-au spart geamul cu alarma cu tot, dar o folosesc pentru deschidere/inchidere si gasire in parcare (are finder).

                          Alarma 150 lei, cu montaj cu tot + contactul-obligatoriu+cel putin o yala (butuc).
                          La mine portbagajul nu se mai asigura manual (vechea poveste antimoniu oxidat, dar nu am avut timp/lene mare de desfacut) se asigura numai cu telecomanda. Yala sofer nu prea merge (de asta te sfatuiesc sa faci montajul butucilor la vara), in schimb la pasager merge si asigura toata masina .
                          Last edited by valyvis10; 01-27-2014, 19:58 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Nu am incercat, si nu stiu cum sunt butucii, deci nu aruncati cu pietre.
                            La torpedouri cand se schimba butucii se aranjeaza dintii manual.Bine,..sunt doar 3-4 dinti.Iar la usa si contact cred ca cel putin 10.
                            Cauta o cheie, oarecare de mercedes modelul tau,deschide cumva usa si scoate butucul, poate scapi fara sa cumperi tot chitul de butuci.

                            Dar cel mai bine, alta cheie din reprezentanta.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by flavyus1987 View Post
                              Cauta o cheie, oarecare de mercedes modelul tau,deschide cumva usa si scoate butucul, poate scapi fara sa cumperi tot chitul de butuci.
                              Deschiderea usii e fix cea mai mica problema in momentul de fata. Usa se deschide destul de usor, sunt mai multe variante. Cu cheia de la reprezentata e discutabila treaba... nu stiu sigur daca e contactul original pe masina.

                              valyvis10, n-are rost sa iau din dezmembrari daca nu mi-l accepta computerul de bord (in cazul in care are cip). Tocmai d-aia vreau sa aflu daca are cip, ca sa stiu cum procedez.
                              Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF