Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am ramas fara chei, acum ce fac?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu am rezolvat pentru ca momentan sunt lefter
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

    Comment


    • #32
      ia legatura cu mine iti spun ce sa trimiti si o rezolvam ieftin si repede
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #33
        Mi-a venit raspunsul de la reprezentanta:
        Tipul 250 - cheie normala (ca in poza) - 305ron/bucata.
        Tipul 260 - Cheie de urgenta (de rezerva) - 175ron/bucata (contine lama si un suport de prindere)

        Deci se pare ca e mai rentabil la reprezentanta decat la baietii care reprogrameaza.
        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

        Comment


        • #34
          Dilema noua: "cheia de urgenta" porneste masina? Are cineva asa ceva sa testeze?
          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Crb View Post
            Dilema noua: "cheia de urgenta" porneste masina? Are cineva asa ceva sa testeze?
            Ti-am raspuns la mail si ti-am atasat si o poza cu tipul de cheie pe care-l am. Amandoua sunt identice.
            Totusi daca ai fost la reprezentanta i-ai intrebat asupra posibilitatii de inlocuire a contactului si transponderului?
            Ce presupune montarea unui contact de pe alta masina?
            Asta ca sa lamurim misterul.
            PS
            Chiar daca ai fost ironic este un forum pentru sfaturi si ajutor.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Originally posted by valyvis10 View Post
              Totusi daca ai fost la reprezentanta i-ai intrebat asupra posibilitatii de inlocuire a contactului si transponderului?
              Ce presupune montarea unui contact de pe alta masina?
              Asta ca sa lamurim misterul.
              PS
              Chiar daca ai fost ironic este un forum pentru sfaturi si ajutor.

              N-am intrebat nimic despre inlocuire pentru ca nici nu m-a mai interesat (e mai ieftin sa cumpar direct cheia).

              Cheia vine de la mama ei de acasa (Germania) pe baza de comanda si e identificata dupa seria de sasiu. Presupun ca in felul asta vin deja programate.


              Cei de la reprezentanta mi-au trimis urmatorul mesaj:

              "Pozitia 250 - Cheie normal - 305 Ron / bucata
              Pozitia 260 - Cheie de urgenta - 175 Ron / bucata ( nu are decat lama si un suport de prindere )"


              La intrebarea daca modelul 260 porneste motorul nu a mai stiut nimeni sa-mi raspunda. Dupa ce au sunat la Bucuresti raspunsul a fost la fel de exact: "nu bag mana in foc ca merge".

              Am atasat si o poza cu modelele de chei.
              Attached Files
              Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

              Comment


              • #37
                La mine sunt amandoua 250, una era nefolosita, nou nouta, iar cealalta folosita. Porneste cu amandoua.
                O fi avut-o si pe a treia, nu stiu, eu asa am luat masina.
                Ce nu inteleg, ce faci cu cea de rezerva daca nu poti porni masina.
                La opel tot 2 chei am, amandoua acelasi tip si cu amandoua poti porni masina.

                Comment


                • #38
                  Am citit pe alte forumuri cum ca la unele masini cheia de rezerva nu porneste masina. Unii chiar au primit 4 chei (doua principale si doua de rezerva). Tocmai am trimis un mail la reprezentanta din Bucuresti, cineva tot trebuie sa lamureasca problema.
                  Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                  Comment


                  • #39
                    Raspunsul de la reprezentanta este urmatorul:

                    Cheia de urgent este o cheie folosita de obicei in service, cheie cu nu poate deschide de ex. torpedo-ul, scopul ei este de a porni motorul…Dvs. aveti nevoie de cheia masinii, care conform seriei de sasiu este cheia de la poz. 250, cheie ce se comanda numai cu actele de proprietate auto in original. Ea se va potrivi ptr. butucul de usa, cel de contact si acolo unde aveti butuc…asta daca nu a mai fost schimbat ceva la masina de catre alti proprietari….
                    Deci cu alte cuvinte cheia de rezerva nu ofera chiar toate functiile necesare dar pana la urma tot porneste motorul.
                    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                    Comment


                    • #40
                      nu cred sa coste atat o cheie cu cip la rreprezentanta.....

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by iulianfab View Post
                        nu cred sa coste atat o cheie cu cip la rreprezentanta.....
                        Dar fara cip poate sa coste atat?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by iulianfab View Post
                          nu cred sa coste atat o cheie cu cip la rreprezentanta.....
                          Pai din ce am inteles de pe internet (am citit pe forumuri, am intrebat la dezmembrari) toate A Class'urile au cip in cheie. Si mie mi se pare suspect de mic pretul fata de alte cazuri in care era vorba de sute de euro.

                          Poate e modelul vechi si d-asta e ieftin. Sau poate nu are cip si am inteles gresit. Asta ramane de vazut cand mi-oi face o copie doar a lamei si voi testa cu ea.
                          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Crb View Post
                            Pai din ce am inteles de pe internet (am citit pe forumuri, am intrebat la dezmembrari) toate A Class'urile au cip in cheie. Si mie mi se pare suspect de mic pretul fata de alte cazuri in care era vorba de sute de euro.

                            Poate e modelul vechi si d-asta e ieftin. Sau poate nu are cip si am inteles gresit. Asta ramane de vazut cand mi-oi face o copie doar a lamei si voi testa cu ea.
                            Stii ce mi-se pare ciudat, transponderul se vinde si separat, nou : http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Ign...fe4532&vxp=mtr

                            Cu cine comunica?
                            Nu prea am inteles de aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.70.htm

                            sau cheia tip 250 nu are cip, sigur cea 260 nu are.

                            Comment


                            • #44
                              Cred ca incep sa ma lamuresc:



                              Cheile fara telecomanda in infrarosu sunt imperecheate cu transponderul.
                              Deci mergea si cum ziceam eu sa le cumperi la mana a doua.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by valyvis10 View Post
                                Cred ca incep sa ma lamuresc:



                                Cheile fara telecomanda in infrarosu sunt imperecheate cu transponderul.
                                Deci mergea si cum ziceam eu sa le cumperi la mana a doua.
                                Cum adica sunt imperecheate? Aici zice ca se programeaza singure. Cum asa?


                                In mail am primit si un print cu programul in care cauta ei piesele. Despre cheia 250 spune asa: "Master Key - used without Infra-red closing system" - [429] theft-relevant part.
                                Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF