Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme re relantiu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am uitat sa mentionez,mecanicul zice ca a verificat compresia si este buna pe toti cilindrii,o sa verific si furtunele.

    Comment


    • #32
      Am verificat furtunele care par sa fie bune,astept sa primesc o bobina second sa o probez.Am incercat sa vad cum merge motorul cu cauciucul si arcul scos de pe bobina la bujia 4,nu se simte nici o modificare tot asa merge.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Zeus View Post
        Dupa ce cureti bujia si o pui la loc, schimba bobinele intre ele.
        Poate doar sa schimbe bobina actuala cu alta. La A Class bobina de inductie este una singura. Nu exista bobine separate pe fiecare cilindru.

        Am verificat furtunele care par sa fie bune,astept sa primesc o bobina second sa o probez.Am incercat sa vad cum merge motorul cu cauciucul si arcul scos de pe bobina la bujia 4,nu se simte nici o modificare tot asa merge.
        Daca ai scos fisa de pe bobina pe cilindrul 4 si mersul nu s-a inrautatit atunci eu zic ca nu ai aprindere in cilindrul respectiv.
        P.S. Parca am mai zis ca iti merge in 3, daca nu ma insel.
        Fa rost de alta bobina si fa-i proba( daca ai de unde).
        Last edited by LauLaur; 05-23-2013, 18:53 PM.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          Mai poti face urmatoarea proba, ca sa fii sigur 100% .
          Scoate bobina de inductie(nu-i scoate si mufa), infige-i bujiile, leaga fiecare bujie la masa si pune pe cineva sa-i dea o cheie. Vei vedea unde-i buba.

          Scuzele mele moderatorilor pentru postarea consecutiva, se pot unifica postarile.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #35
            Mersi LauLaur,am incercat si bobina second,dezamagit total,dupa mai putin de 2km am verificat bujiile,bujia 1si 4 sau inegrit,cu aceasta bobina merge in 2 pistoane 2-3.Pana la urma am sa cumpar una noua.O noapte placuta.


            Mai am o nelamurire,am vazut ca bobina este prinsa doar in cele 2 suruburi de pe mijloc si surubul de sus prins in urechiusa metalica,de curiozitate cele 2 suruburi de pe lateral ce rol au?
            Last edited by rares85; 05-23-2013, 20:45 PM.

            Comment


            • #36
              Originally posted by rares85 View Post
              Mersi LauLaur,am incercat si bobina second,dezamagit total,dupa mai putin de 2km am verificat bujiile,bujia 1si 4 sau inegrit,cu aceasta bobina merge in 2 pistoane 2-3.Pana la urma am sa cumpar una noua.O noapte placuta.
              Cam nasol daca si bobina din second ce ai cumparat-o nu e ok .. Dar vezi ca de regula parcurile de dezmembrari fac semne pe piesele ce le vand si daca nu sunt in regula le poti returna !

              Originally posted by rares85 View Post
              Mai am o nelamurire,am vazut ca bobina este prinsa doar in cele 2 suruburi de pe mijloc si surubul de sus prins in urechiusa metalica,de curiozitate cele 2 suruburi de pe lateral ce rol au?
              Nu inteleg care lateral zici tu colegu` ..
              Bobina de inductie la a-klasse se prinde in 3 suruburi : 2 pe mijloc care o fixeaza de blocul motor , iar unul sus de urechiusa metalica de care spuneai si tu !
              Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

              Comment


              • #37
                Originally posted by rares85 View Post
                Mai am o nelamurire,am vazut ca bobina este prinsa doar in cele 2 suruburi de pe mijloc si surubul de sus prins in urechiusa metalica,de curiozitate cele 2 suruburi de pe lateral ce rol au?
                Gaurile de pe lateral sunt pentru extractie. Dupa ce ai scos suruburile din mijloc, care fixeaza "modulul" de inductie, le introduci in gaurile alea si le strangi uniform. Modulul iese singur de pe bujii. ...Asta in teorie, in practica nu stiu, eu nu am aplicat metoda asta.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  Gaurile de pe lateral sunt pentru extractie. Dupa ce ai scos suruburile din mijloc, care fixeaza "modulul" de inductie, le introduci in gaurile alea si le strangi uniform. Modulul iese singur de pe bujii. ...Asta in teorie, in practica nu stiu, eu nu am aplicat metoda asta.

                  Aha,grea filozofia asta.

                  Azi dupa vizitarea mai multor parcuri de dezmembrari,am dat de un baiat serios care avea o bobina de MB A140 2001(acelasi cod ca si a 160) aproape ,,noua" fara fisuri,am montat-o ,am dat o tura cu masina si surpriza trage ca un ,,avion".Bobina a fost 200 lei (un pret ok zic eu).La relantiu se mai vad mici trepidatii la cutia filtrului de aer dar nu se simt in interiorul masinii.Bineinteles ca am recuperat banii pe bobina de ieri,avea vopsea portocaliu pe ea si nu au avut ce comenta.

                  Ce mai ramane ,faza cu martorul ulei aprins(galben nu rosu) din cand in cand si mesajul -1,5L +un ceas pe display-ul din bord,desi uleiul la rece este un pic sub maxim.Asta se intampla mai ales in turatie mare.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by rares85 View Post
                    Aha,grea filozofia asta.
                    Ce mai ramane ,faza cu martorul ulei aprins(galben nu rosu) din cand in cand si mesajul -1,5L +un ceas pe display-ul din bord,desi uleiul la rece este un pic sub maxim.Asta se intampla mai ales in turatie mare.
                    Felicitari!
                    -1,5 inseamna ca trebuie completat cu 1,5 l ulei. Ce inseamna putin sub maxim la tine? Poti face o poza?
                    Apropo, ai schimbat uleiul? Vezi ca este un topic dedicat uleiului. Trebuie oricum sa pui 4,5 l.
                    Daca cumva indicatia din bord "este o eroare", este posibil sa ai un ulei prea vascos. Pompa il ridica, dar din cauza turatiei mari nu coboara cat de repede ar trebui ptr ca este vascos si/sau... rece. La fel exista topic.
                    Enjoy & welcome to the club!
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #40
                      Cam 2-3 mm sub maxim.Am sa-i fac si schimbul de ulei si filtru cat de curand.

                      Multumesc tuturor celor care si-au facut timp pentru mine.Sper sa raman pe acest forum pentru a da sfaturi in rezolvarea altor probleme a colegilor....intelegeti ce vreau sa zic.In rest va urez sa va bucurati toti la maxim de masiniile voastre,fara probleme si investitii serioase.O zi buna.Merg sa ,,forjez" putin buburuza.
                      Last edited by rares85; 05-24-2013, 18:26 PM.

                      Comment


                      • #41
                        Firul de masa eu l-am legat astfel.In spatele tamponului din poza ta este un surub indicat cu sageata neagra in dreapta pozei.Apoi l-am legat la masa pe caroserie, este un surub cu multe fire sub furtunul de la sistemul de clima, indicat cu sageata in sganta pozei.

                        Debitmetrul l-am curatat cu spray pentru echipamente electronice, ca cel din poza.Indicatiile de pe tub sunt foarte promitatoare.Face minuni si la iale
                        Attached Files
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF