Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme re relantiu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mersi,nu gaseam functia de cautare,doar ce am gasit-o.

    Comment


    • #17
      Salut!
      Am vazut un fir care atarna ,vine de la lonjeronul dreapta fata si este desprins,banuiesc ca este de la masa ,dar nu stiu unde se leaga celalalt capat.
      Pune poze cu firul desprins si vedem unde trebuie "agatat".
      Vreau sa curat clapeta de acceleratie dar nu stiu ce solutie este mai buna carbusolv sau spray wd40
      Pentru clapeta folosesti spray de curatat carburatoare.
      ...din cate imi aduc aminte trebuie reglata dar nu cred ca vei reusi tu mai bine lasa un mecanic sa faca treaba asta.
      Colegu', clapeta de acceleratie este electronica, din punct de vedere mecanic nu vad ce s-ar putea regla. Vorbim de A160 W168.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Azi am reusit sa dau jos clapeta si spre surprinderea mea corpul este foarte curat nici un pic de negreala.Mai astept pareri pana reusesc sa fac o diagnoza.Bobina de inductie cum se poate verifica,sa fie de la ea lipsa de putere?


        LauLaur pana reusesc sa fac poza la fir explic mai exact de unde vine,cum stai in fata masinii cu capota deschisa,firul vine de la lonjeronul din stanga sau de sub el,peste planetara catre motor,doar ca la celalalt capat este rupt sau taiat,un fir de culoare neagra banuiesc ca este de la masa,poate afecta acest fir mersul motorului?Cand am luat bornele de pe baterie pentru demontarea clapetei am vazut ca este de 54ah,nu este cam slaba pentru aceasta masina,de pornit porneste foarte usor..
        Last edited by rares85; 05-21-2013, 20:33 PM.

        Comment


        • #19
          Eu la A140 am baterie de 56 Ah. Nu am avut probleme.

          In alta ordine de idei, colegii ti-au dat cel mai bun sfat. Daca tu insa vrei sa cauti prin toata masina, esti liber sa o faci. E problema ta, nu a noastra.
          Dar daca nu asculti de sfaturi, de ce le mai ceri?
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #20
            Fara suparare adip1962,daca te referi la sfatul cu diagnoza,am scris mai sus ca sunt in cautarea unui tester cu interfata star,am fost in cluj la pese 10 serice-uri si baieti cu testere dar majoritatea au doar interfata VAG-COM,iar unul ditre ei fiind corect mi-a zis ca are ceva program pentru mercedes dar ca nu arata mare lucru.Rog inca o data cine stie sau are habar de un tester STAR in cluj rog sa-mi zica sau un nr. de telefon.Multumes.Imi cer mii de scuze daca am suparat pe cinva.

            Comment


            • #21
              Acesta este firul buclucas.Ce rol are si daca stie cineva daca influenteaza cu ceva bunul mers al motorului.
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Este firul de masa.Il legi pe caroserie unde este un surub.
                Asteapta pana vi la mare si poate ai noroc sa se organizeze o intalnire unde o sa fi ajutat cu o testare.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #23
                  Mersi. Unde se leaga pe caroserie?Cumva la surubul de pe oala telescop dreapta?

                  Comment


                  • #24
                    Firul ce-l ai desfacut nu se leaga pe caroserie.
                    Pe tamponul motorului(cel ce se vede in poza sub fir), pe lateral in partea dreapta, este un surubel. Acolo trebuie legat.
                    Tampoanele, fiind prinse pe cadrul motorului cu capatul de cauciuc, izoleaza oarecum motorul. Este necesar un fir suplimentar pentru a face legarea la masa eficient(la fel e si in dreapta).
                    Sertizeaza-i un papuc din cupru cu gaura de 5-6 mm si leaga-l( curata bine locul de contact). Da-i apoi o cheie si vezi daca s-a schimbat mersul la relanti.
                    Verifica si vacuumul, mai ales furtunul gros ce vine din admisie si merge in servo frana. In dreptul radiatorului e posibil sa fie ros.
                    Bafta!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      Eu in bucuresti, eu am dat 100 ron pentru diagnoza si 200 pentru recalibrare ambreiaj automat. Daca nu gasesti particular, 190 la reprezentanta nu cred ca este mult! Din cate am vorbit si eu cu cel care mi-a facut masina, problema ta este debitmetrul! Asa se comporta cand nu mai merge! La semi-automata mea, numai din laptop a lucrat! Orice ai schimba la ea trebuie schimbat cu testar!

                      Comment


                      • #26
                        Va multumesc din nou pentru interesul acordat.Azi am desfacut bujiile puse noi de 3 saptamani,primele 3 sunt ok,surprisa este la bujiia 4 care nu este umeda dar este neagra ca taciunele,semn ca bobina de inductie nu da scanteie.Sper sa se rezolve problema cu schimbarea bobinei.Numai bine.

                        Comment


                        • #27
                          Schimba bobinele intre ele, curata sau schimba bujia afumata si vezi ulterior ce se intampla. E posibil sa nu fie bobina problema si o schimbi degeaba. Mai ai vechile bujii? Ele cum arata?

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #28
                            Mecanicul mi-a aratat bujiile vechi care erau destul de negre mai ales 2 dintre ele.Ieri dupa ce am desfacut bujiile,am curatat-o pe cea neagra si am pus alta bujiie in locul ei,nu s-a schimbat nimic,acelasi mers neregulat si lipsa de putere.

                            Comment


                            • #29
                              Imi cer scuze,nu am apucat sa editez.

                              De la ce se mai poate afuma bujia,ma repet este doar afumata nu umeda.

                              Comment


                              • #30
                                Cand scoti bujia, verifica si compresia pe cilindrul ala, sa vezi cum sta. Verifica si furtunele de la epuratorul de gaze, sa nu fie sparte/infundate. Cauta detalii ca mai e un topic pe tema epuratorului.
                                Dupa ce cureti bujia si o pui la loc, schimba bobinele intre ele.

                                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF