Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme re relantiu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme re relantiu

    Buna.

    De curand am o problema cu relantiul la un MB A160 1999,in sensul ca pornesc masina ,motorul merge impecabil pana scade turatia la 900,din acel moment incep trepidatile la motor si se aude pe esapament niste mici rateuri,in mers nu mai trage bine,in vitezele 1-2-3 se tureaza dar din viteza 4 turatia urca foarte greu si in viteza 5 nu trece de 2000 ture.La relntiu daca turez motorul la maxim la 4000 RTM motorul intrerupa.Nu am reusit sa gasesc un tester pentru mercedes in cluj decat la reprezentanta.Pana reusesc sa gasesc unul mai ieftin astept niste pareri.Masina nu scoate fum,nu consuma ulei,doar ca nu trage bine.

  • #2
    Posibil debitmetrul?

    Comment


    • #3
      Originally posted by rares85 View Post
      Buna.

      De curand am o problema cu relantiul la un MB A160 1999,in sensul ca pornesc masina ,motorul merge impecabil pana scade turatia la 900,din acel moment incep trepidatile la motor si se aude pe esapament niste mici rateuri,in mers nu mai trage bine,in vitezele 1-2-3 se tureaza dar din viteza 4 turatia urca foarte greu si in viteza 5 nu trece de 2000 ture.La relntiu daca turez motorul la maxim la 4000 RTM motorul intrerupa.Nu am reusit sa gasesc un tester pentru mercedes in cluj decat la reprezentanta.Pana reusesc sa gasesc unul mai ieftin astept niste pareri.Masina nu scoate fum,nu consuma ulei,doar ca nu trage bine.
      Neata'
      1. In bord nu ai niciun bec aprins ?
      2. In relantiu nici nu vei putea sa turezi motorul mai mult de 4000 RPM , masina are protectie electronica si sincer .. nici nu prea vad rostul .
      Posibil , cum zice si steradulescu , sa fie debitmetrul .
      Incepe cu o diagnoza cu STAR si spune-ne ce coduri de eroare iti da .
      Bafta !
      Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
      Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

      Comment


      • #4
        Va multumesc pentru raspunsuri, nu am nici un bec aprins in bord si turometru nu oscileaza la relantiu.

        Comment


        • #5
          Daca oscila relantiu ne gandeam si la altceva asa mai asteapta si alte pareri de la colegii mai priceputi ca noi.

          Comment


          • #6
            Cel mai ok ar fi sa faca o diagnoza cu Star si asa va sti sigur ce problena are !

            Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
            Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

            Comment


            • #7
              Cam asa suna motorul,am filmat cu telefonul si nu se vede bine cum trepideaza motorul,in realitate cutia de la filtru de aer se misca foarte tare.Unde gasesc mufa de la debimetru?
              Last edited by rares85; 05-20-2013, 11:21 AM.

              Comment


              • #8
                Mai am o nelamurire,din cand in cand se aprinde martorul galben de ulei din bord si pe display-ul din bord apare un ceas si -1.5 desi uleiul pe joja este maxim!!!

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  Dupa cum suna motorul parca ar merge in 3, posibil misfire. Ai miros de benzina la esapament?
                  Debitmetrul e incorporat in ECU, nu are mufa.
                  Ia-o incetisor cu o diagnoza STAR si vezi ce coduri de eroare ai.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Asta vreau sa-i fac o diagnoza dar nu am gasit in cluj decat la reprezentanta unde coasta 190 lei.

                    Bujiile sunt noi,sa fie de la bobina de inductie,de pornit porneste usor si tine relantiul cum se vede in video,nu da sa moara,nu trebuia sa am ceva martor aprins in bord de la bobina?
                    Last edited by rares85; 05-20-2013, 17:39 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Bobina de inductie nu aprinde nici un martor in bord. La modelul tau nici macar "check engine " nu este activat.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Mersi LauLaur,la esapament nu se simte deloc miros de benzina nearsa,azi am ramas fara benzina si am bagat 6 litri,masina a pornit la prima cheie,cred ca nu are probleme de alimentare (pompa,filtr,injectoare...).Daca stiti un tester star in cluj sau pe langa,va rog sa ma informati nu am gasit decat vag-com.

                        Comment


                        • #13
                          Am vazut un fir care atarna ,vine de la lonjeronul dreapta fata si este desprins,banuiesc ca este de la masa ,dar nu stiu unde se leaga celalalt capat.

                          Comment


                          • #14
                            Vreau sa curat clapeta de acceleratie dar nu stiu ce solutie este mai buna carbusolv sau spray wd40,dupa curatare si montare trebuie adaptata?

                            Comment


                            • #15
                              Vezi ca mai sunt discutii despre clapeta nu stiu exact unde mai cauta,din cate imi aduc aminte trebuie reglata dar nu cred ca vei reusi tu mai bine lasa un mecanic sa faca treaba asta.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF