Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Epurator gaze!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Epurator gaze!

    Salut, știe cineva pe unde se afla epuratorul de gaze la A140 ca Cicã e inundat si imi da tot uleiul pe la joja din cuza presiunii? Am fost la cineva de i-a schimbat furtunasele acelea 2 de circula gazele nearse , unul era spart si imi baga gaze in masina. Dupã ce au fost montate cind am mers in proba imi dãdea ulei pe la joja ca la robinet.! Bãiatul asta nu prea știe unde se afla......

  • #2
    Salut!
    Sunt doua astfel de furtune care preiau gazele. Unul il gasesti sub clapeta de acceleratie, adica cel marcat cu "1" si cu sageata pe el in foto:

    Alt furtun este cel care preia gazele din baia de ulei si le duce in admisie. Este foarte greu accesibil , intre caroserie si partea de deasupra motorului. Poti ajunge la el doar daca cobori motorul. Este incercuit in foto:
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      La al doilea furtun (cel din spate, langa caroserie) mai exista o posibilitate. A expus-o Flaviu, dar nu mai tin minte topicul.
      Pe scurt, din cauza caldurii si vechimii, acel furtun se usuca si crapa. Cum de schimbat nu poti decat cum ai spus tu, Laur, dand jos motorul, Flaviu a reusit sa-l taie (din partea nearsa, pe undeva mai jos) si sa-l preungeasca. Dar... s-a chinuit!
      Prin urmare milosav, eu iti propun sa iei legatura cu Flavyus1987 ori sa cauti unde a scris cum a facut.
      Bafta!
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #4
        By the way... Benzinarele nu au epurator de gaze. Pe CDI exista filtru epurator. Cele doua furtune preiau gazele, vaporii de ulei din capacul chiulasei, baia de ulei si capacul distributiei pentru a le introduce in admisie.
        Despre furtunul de pe baia de ulei s-a discutat aici: http://www.clubmercedes.ro/protectie...e+electromotor
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Am schimbat acel furtun lãsând motOrul jos si de atunci apare problema cu uleiul care da pe la joja! FurtUnul acela era crapat si spart vreo 3 centimetri.....

          Comment


          • #6
            Originally posted by LauLaur View Post
            Salut!
            Sunt doua astfel de furtune care preiau gazele. Unul il gasesti sub clapeta de acceleratie, adica cel marcat cu "1" si cu sageata pe el in foto:

            Alt furtun este cel care preia gazele din baia de ulei si le duce in admisie. Este foarte greu accesibil , intre caroserie si partea de deasupra motorului. Poti ajunge la el doar daca cobori motorul. Este incercuit in foto:
            Acel furtun e schimbat! De unde presiunea la ulei de arunca pe la joja ca la robinet?

            Comment


            • #7
              Orificiile de pe baia de ulei si admisie au fost verificate? Nu sunt infundate? Cel de pe galeria de admisie in special, ca e mai mic.
              Se mai poate intampla sa-ti dea uleiul pe joja cand uzura motorului e mare si scapa compresia in baie.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Motorul nu e uzat adicã nu mãnâncã ulei si nu scoate fum, dar despre orificii nu știu nimic si cred ca acolo e buna! Mai descoperi ceva.....furtunii acela de intra in admisie adicã nr.1 din poza la mine nu e original si e fãcut din un furtun drept fãrã ni un cot si se obtureaza cind e indoit sa între in admisie..... De acolo cred ca si o parte din presiune. Dar ai ideepe unde se afla acele orificii si daca se umbla greu la ele?multam pt sfaturi......

                Comment


                • #9
                  Atunci cand ti-a fost schimbat furtunul de la baia de ulei la admisie, trebuia verificat si stutul in care intra in admisie. Fiind furtunul spart, posibil sa fi tras praf din exterior si in combinatie cu uleiul... Ceea ce spun eu poti vedea incercuit in fotografia de mai jos.
                  Referitor la furtunasul in forma de "s", ce se afla langa clapeta de acceleratie, fa cumva si schimba-l, fa-l sa "respire" daca e strangulat.
                  Codul original este: A166 018 01 82 , asta in cazul in care vrei sa-l cumperi.
                  Attached Files
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Atunci cand ti-a fost schimbat furtunul de la baia de ulei la admisie, trebuia verificat si stutul in care intra in admisie. Fiind furtunul spart, posibil sa fi tras praf din exterior si in combinatie cu uleiul... Ceea ce spun eu poti vedea incercuit in fotografia de mai jos.
                    Referitor la furtunasul in forma de "s", ce se afla langa clapeta de acceleratie, fa cumva si schimba-l, fa-l sa "respire" daca e strangulat.
                    Codul original este: A166 018 01 82 , asta in cazul in care vrei sa-l cumperi.
                    iar trebuie sa dau motoru jos.........alti bani alta distractie! scuze pt. greseli de scriere, scriu de pe un ipad si e activat un dictionar roman si imi schimba cuvintele cu ce crede el de multe ori cind nu sunt atent!merci mult
                    Last edited by milosav; 05-07-2013, 22:16 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Usurel cu dat motorul jos, ia-o incetisor, nu te arunca la cei mai greu. Rezolva intai partea mai usoara, cu furtunasul ala strangulat.
                      Acum mi-am adus aminte de o discutie purtata cu un coleg, care a patit acelasi lucru din cauza furtunasului asta.
                      Uite aici: http://www.clubmercedes.ro/protectie...e+electromotor , postul 22 :http://www.clubmercedes.ro/showpost....7&postcount=22
                      Bafta!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat problema. Era de la furtun si orificii infundate . Multumesc Lau Laur pt sugestii.....

                        Comment


                        • #13
                          Postez cateva nelamuriri.

                          Am desfacut capacul de la epurator si am constatat ca membrana aceea de cauciuc era asa



                          in loc de asa




                          Imi cer scuze pentru poze sper sa intelegeti la ce ma refer.

                          Acum nelamuririle:
                          1- Care este pozitia corecta a membranei?

                          2- Care este circuitul? Suprapresiunea din turbina este dirijata in epurator? Apoi unde?

                          3- Are vre-o legatura ca am gasit mult ulei pe furtunul unde ar fi trebuit sa fie intercooler-ul?
                          Last edited by conels; 09-26-2013, 21:34 PM.
                          Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF