Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

protectie electromotor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lucrarea asta am facut-o in August 2010 dupa ce am luat masina. Iti dai seama ca nu mai retin operatiile facute "pas cu pas", singura chestie care mi-a ramas intiparita in minte a fost chinul cu desfacerea firului de la excitatie care mi-a luat aprox. 2h, tot cam atat la remontat,(daca era cu 2cm mai lung era super ok) si faza cu garniturile de la admisie pentru ca era sa ciup una dintre ele. Noroc ca am observat-o la timp inainte de a incepe sa strang coloana de admisie.
    Sa ai spor !
    Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

    Comment


    • #17
      Salutare!
      Astazi mi-am facut timp si am dat jos electromotorul. Chinul dracu' la al doilea surub al electromotorului, dar am reusit. Am sa detaliez.
      Se vor desface:
      1 Filtrul de aer
      2 ECU
      3 Clapeta acceleratie
      4 Carcasa filtrului de aer
      5 Admisia
      6 Termostat( optional, eu nu l-am desfacut dar se capata mai mult spatiu)
      7 Sufele timoneriei
      8 Firul gros de pe starter
      9 Firul de excitatie
      10 Suruburile electromotorului.
      Probleme constatate:
      - arcurile carbunilor rupte( 3 dintre ele)
      - carbunii se afla cam pe la varsta a treia
      - Pistonul starterului gripat( praf, mizerie si rugina)
      - bendixul are ceva uzura dar nu cat sa fie necesara inlocuirea
      - coroana volantei in stare foarte buna.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Are cineva vreo idee despre rolul furtunului din fotografia atasata? Iese din baia de ulei si se prinde cu un colier in admisie.
        Furtunul asta l-am gasit rupt, si sigur imi trage si aer fals in admisie. As avea sanse sa il inlocuiesc fara sa cobor motorul? Maine imi indes bine mana sa vad poate reusesc sa-i dau de capat.
        Scuze pentru postarea consecutiva.
        Toate cele bune!
        Attached Files
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          Originally posted by liviu_tiutiu View Post
          Lucrarea asta am facut-o in August 2010 dupa ce am luat masina. Iti dai seama ca nu mai retin operatiile facute "pas cu pas", singura chestie care mi-a ramas intiparita in minte a fost chinul cu desfacerea firului de la excitatie care mi-a luat aprox. 2h, tot cam atat la remontat,(daca era cu 2cm mai lung era super ok) si faza cu garniturile de la admisie pentru ca era sa ciup una dintre ele. Noroc ca am observat-o la timp inainte de a incepe sa strang coloana de admisie.
          Sa ai spor !
          Mie mi-a luat destul de mult sa desfac al doilea surub(cel din spate), 2ore . Nu am avut cap imbus de 6 pentru cheia cu prelungitor si am fost nevoit sa ma chinui cu o cheie clasica imbus. Firul de la excitatie l-am desfacut usor, cred ca mai greu va fii sa il montez. Daca imi face figuri il prelungesc inainte.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #20
            Salut Laur, s-ar putea sa fie furtunul care recupereaza gazele din baia de ulei, ( cu toate ca nu-mi amintesc de furtunu respectiv, iar cel pentru recuperarea gazelor se afla pe capacul culbultorilor si intra in admisie acela cu cot de 90 grade ce se gaseste sub clapeta de aceleratie ) pe sus nu cred ca o sa poti sa-l scoti pentru ca se intinde mult dupa elecromotor. Pe dedesubt iarasi nu cred sa ai loc sa-l scoti. Singura solutie care o vad este sa-l inadesti de unde este rupt cu ceva asemanator cu acelea cu care se inadesc furtunele de gradina si sa-i pui coliere. Nu-mi dau seama daca este presiune pe el dar preventiv sa-i pui coliere. Ceva de genul ....
            Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

            Comment


            • #21
              Salut Liviu!
              E terminat furtunul ala, nu mai am ce sa inadesc, in sensul ca este topit din cauza temperaturii si a uleiului. A ramas doar o masa moale din el, de zici ca-i guma de mestecat.
              Posibil ca la tine sa fi fost scos de cineva inainte, si obturate stuturile de legatura de pe admisie si baia de ulei. Imposibil sa nu-ti amintesti altfel, nu poti scoate admisia fara sa-l vezi, stutul e pozitionat in spate.
              Incerc sa ajung totusi la stutul de pe baie cu mana, Norocul meu ca am mainile mici
              Toate cele bune!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #22
                M-ai facut curios si m-am dus la masina sa ma uit. Intr-adevar este, (sincer nu-mi aminteam de el) si este vaide mama lui si al meu, mai ales ca in iarna am avut un eveniment mai neobisnuit. Mi-a inghetat cotul de la epuratorul de gaze ( cel care iasa din capacul culbultorilor si se duce in admisie) si mi-a aruncat tot uleiul din motor pe la joja.Iti dai seama ce ulei a fost in compartimentul motor, plus ca tot uleiul sa adunat sub filtrul de aer pe admisie chiar deasupra de acest furtun.Weekend-ul acesta trebuie sa vad si eu daca reusesc sa-l dau afara si sa vad cu ce o sa-l inlocuiesc.
                Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                Comment


                • #23
                  Furtun acela are acelasi rol ca si cel de la dacie de va amintiti ca atarna pe jos si la unii scotea fum.
                  Pe romaneste, e futere de schimbat acel furtun, si al dracu' costa foarte putin peste 40lei.De ar fi fost mai scump sa ma simt si eu bine cu inaditura care i-am facut in mod traditional, dar asa ma oftic.
                  Al meu avea gaura doar in parte superioara putin mai sus de platicul acela mic cu care se aseaza pe blocul motor.Mai departe era foarte OK, am reusit sa bag mana.Furtunul se opreste exact in partea superioara a baii de ulei.Pe dedesubt nu mi-am dat seama cum s-ar putea schimba.
                  Dar avand si eu totul demontat, am taiat din el toata partea coapta si l-am inadit cu alta bucata.La fixare a fost putin mai greu.Am renuntat la tija de metal ce se prinde intr-un surub al admisiei si tine joja de ulei.
                  Adaosul meu a intrat fortat in stut si punand admisia il presa si aceasta.A trecut mai bine de un an de zile si sta foarte bine.
                  Singura problema ce o aveti cu acel furtun spart nu este aerul fals, ci praful pe care il trage de afara.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #24
                    Salut Flavius, s-ar putea ca avand in vedere pozitia motorului acel furtun sa aiba acelasi rol ca si cel incercuit in foto. La dacie acesta era furtunul care se prelungea sub masina sa elimine gazele din baia de ulei. La mine deocamdata nu are gaura, dar atat cat mi-a permis sa bag mana, este moale ca naiba, deci e clar ca nu o sa mai aiba viata lunga.O sa vad cand o sa am putin timp liber ce posibilitate am sa-l inlocuiesc sau sa-l carpesc cumva.
                    Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                    Comment


                    • #25
                      Daca e ok nu iti bate capul, lasa-l pentru cand vei face reparatii mai mari.Oricum, mai verifica-l sa fie in pozitia initiala, sprijinit pe blocul motor prin intermediul unui plastic mic prins de furtun.El se coade datorita drumurilor noastre, sare de acolo.
                      Ca sa va linistesc si sa nu mergeti neaparat la service pentru ca au elevator pentru a da motorul jos, va spun ca puteti face asta si in curte fara a avea rampa.
                      Saltata masina de sub cadru motor, se pun suporti in punctele pentru cric, si de aici incolo incepeti prin a da rotile jos, bara, etc....dupa care luati motorul in dormitor si seara inainte de culcare mai bibiliti la el.
                      Bineinteles renuntati la toate fluidele.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #26
                        Salutare baieti!
                        De inadit... nu mai am ce sa inadesc, e terminat furtunul. Cum il ating se dezintegreaza. Pentru ca treaba sa fie si mai complicata am observat ca furtunul respectiv este cumva in forma de "T" (si este prins si cu colier pe baia de ulei). Mai are o ramura(foarte greu accesilbila din cauza pompei de apa) care vine de undeva dinspre distributie.
                        Foarte greu mi-a fost sa ajung la stutul de pe baie, avand in vedere ca am mainile destul de subtiri si tare mi-e teama ca voi fii nevoit sa dau motorul jos.
                        Futai chinezesc cu motoarele de pe A Klasse. Pentru o saracie de furtun de 3 parale cheltui 500-600 ron in service sa dai motorul jos.
                        Cel mai probabil masina va ramane pe "butuci" pana in primavara... lipsa fonduri(nu fac banii cu ciocanul noaptea).
                        Bafta tuturor si noroc mai "oaches" decat al meu.
                        P.S. in foto am incercuit "ramura" furtunului ce vine dinspre distributie.
                        Attached Files
                        Last edited by LauLaur; 10-03-2012, 12:07 PM.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Furtunul este acesta: http://autokarma.ro/Produse.aspx?Tip...20bloc%20motor

                          Ce ai vazut mai departe ca se duce spre distributie, este detasabil.Cred ca totusi exista o sansa, cu mult chin, sa fie schimbat fara a da motorul jos.Doar nu degeaba a fost gandit sa fie din 2 bucati, e o smecherie acolo, din ce imi dau seama din poze bucata cealalta se duce exact langa pompa de apa daca nu gresesc.
                          Ridica masina si lasa motorul putin in jos, ai sa castigi spatiu.
                          Sustin cu incredere ca poti rezolva problema si acasa.

                          Daca nu...asteptam iarna, sa vina vacanta si facem craciunul impreuna in jurul masinii.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #28
                            Da, ala pare sa fie furtunul. Codul original este asta: A1680180782 descifrat de pe furtun.
                            Ma mai invart pe langa el... poate imi fata mintea vreo idee, cu toate ca-s destul de nervos acum
                            Eh.... Rabdare si tutun
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              Salutare!
                              Revin cu cateva informatii. Am reusit sa scot atat furtunul buclucas cat si colierul de pe stutul baii de ulei, dupa mult chin si nervi consumati. Spatiu ar fii pentru a pune alt furtun dar ramane problema celui care vine din carcasa distributiei. Am desfacut si suportul filtrului de ulei si tot nu ajung cu mana in spatele pompei de apa. Aveti ceva idei sau macar sfaturi referitoare la cum as putea sa cobor motorul maxim 10 cm? Am studiat un pic, nu stiu ce sa fac cu conductele de la AC, care vin pe radiator. Altfel ar fii doar 8 suruburi de desfacut si motorul ar trebui sa coboare.
                              Astazi se incheie si reparatia electromotorului, cu platoul de carbuni. M-am decis sa-i schimb(81 RON, vin doar pe original).
                              Cateva poze cu piesa "defecta " a electromotorului, cea care m-a determinat sa ajung aici, verificarea starterului si "saracia" de furtun( rectific: cod original al furtunului A1660180782).
                              Toate cele bune!
                              Attached Files
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Daca te incurca furtunele de la AC si nu ai alta solutie, da drumul la freon si asta e, le desfaci pentru a-ti face loc.Mai scoti din buzunar 100lei pentru reincarcare.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF