Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Epurator gaze!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Epurator gaze!

    Salut, știe cineva pe unde se afla epuratorul de gaze la A140 ca Cicã e inundat si imi da tot uleiul pe la joja din cuza presiunii? Am fost la cineva de i-a schimbat furtunasele acelea 2 de circula gazele nearse , unul era spart si imi baga gaze in masina. Dupã ce au fost montate cind am mers in proba imi dãdea ulei pe la joja ca la robinet.! Bãiatul asta nu prea știe unde se afla......

  • #2
    Salut!
    Sunt doua astfel de furtune care preiau gazele. Unul il gasesti sub clapeta de acceleratie, adica cel marcat cu "1" si cu sageata pe el in foto:

    Alt furtun este cel care preia gazele din baia de ulei si le duce in admisie. Este foarte greu accesibil , intre caroserie si partea de deasupra motorului. Poti ajunge la el doar daca cobori motorul. Este incercuit in foto:
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      La al doilea furtun (cel din spate, langa caroserie) mai exista o posibilitate. A expus-o Flaviu, dar nu mai tin minte topicul.
      Pe scurt, din cauza caldurii si vechimii, acel furtun se usuca si crapa. Cum de schimbat nu poti decat cum ai spus tu, Laur, dand jos motorul, Flaviu a reusit sa-l taie (din partea nearsa, pe undeva mai jos) si sa-l preungeasca. Dar... s-a chinuit!
      Prin urmare milosav, eu iti propun sa iei legatura cu Flavyus1987 ori sa cauti unde a scris cum a facut.
      Bafta!
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #4
        By the way... Benzinarele nu au epurator de gaze. Pe CDI exista filtru epurator. Cele doua furtune preiau gazele, vaporii de ulei din capacul chiulasei, baia de ulei si capacul distributiei pentru a le introduce in admisie.
        Despre furtunul de pe baia de ulei s-a discutat aici: http://www.clubmercedes.ro/protectie...e+electromotor
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Am schimbat acel furtun lãsând motOrul jos si de atunci apare problema cu uleiul care da pe la joja! FurtUnul acela era crapat si spart vreo 3 centimetri.....

          Comment


          • #6
            Originally posted by LauLaur View Post
            Salut!
            Sunt doua astfel de furtune care preiau gazele. Unul il gasesti sub clapeta de acceleratie, adica cel marcat cu "1" si cu sageata pe el in foto:

            Alt furtun este cel care preia gazele din baia de ulei si le duce in admisie. Este foarte greu accesibil , intre caroserie si partea de deasupra motorului. Poti ajunge la el doar daca cobori motorul. Este incercuit in foto:
            Acel furtun e schimbat! De unde presiunea la ulei de arunca pe la joja ca la robinet?

            Comment


            • #7
              Orificiile de pe baia de ulei si admisie au fost verificate? Nu sunt infundate? Cel de pe galeria de admisie in special, ca e mai mic.
              Se mai poate intampla sa-ti dea uleiul pe joja cand uzura motorului e mare si scapa compresia in baie.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Motorul nu e uzat adicã nu mãnâncã ulei si nu scoate fum, dar despre orificii nu știu nimic si cred ca acolo e buna! Mai descoperi ceva.....furtunii acela de intra in admisie adicã nr.1 din poza la mine nu e original si e fãcut din un furtun drept fãrã ni un cot si se obtureaza cind e indoit sa între in admisie..... De acolo cred ca si o parte din presiune. Dar ai ideepe unde se afla acele orificii si daca se umbla greu la ele?multam pt sfaturi......

                Comment


                • #9
                  Atunci cand ti-a fost schimbat furtunul de la baia de ulei la admisie, trebuia verificat si stutul in care intra in admisie. Fiind furtunul spart, posibil sa fi tras praf din exterior si in combinatie cu uleiul... Ceea ce spun eu poti vedea incercuit in fotografia de mai jos.
                  Referitor la furtunasul in forma de "s", ce se afla langa clapeta de acceleratie, fa cumva si schimba-l, fa-l sa "respire" daca e strangulat.
                  Codul original este: A166 018 01 82 , asta in cazul in care vrei sa-l cumperi.
                  Attached Files
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Atunci cand ti-a fost schimbat furtunul de la baia de ulei la admisie, trebuia verificat si stutul in care intra in admisie. Fiind furtunul spart, posibil sa fi tras praf din exterior si in combinatie cu uleiul... Ceea ce spun eu poti vedea incercuit in fotografia de mai jos.
                    Referitor la furtunasul in forma de "s", ce se afla langa clapeta de acceleratie, fa cumva si schimba-l, fa-l sa "respire" daca e strangulat.
                    Codul original este: A166 018 01 82 , asta in cazul in care vrei sa-l cumperi.
                    iar trebuie sa dau motoru jos.........alti bani alta distractie! scuze pt. greseli de scriere, scriu de pe un ipad si e activat un dictionar roman si imi schimba cuvintele cu ce crede el de multe ori cind nu sunt atent!merci mult
                    Last edited by milosav; 05-07-2013, 22:16 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Usurel cu dat motorul jos, ia-o incetisor, nu te arunca la cei mai greu. Rezolva intai partea mai usoara, cu furtunasul ala strangulat.
                      Acum mi-am adus aminte de o discutie purtata cu un coleg, care a patit acelasi lucru din cauza furtunasului asta.
                      Uite aici: http://www.clubmercedes.ro/protectie...e+electromotor , postul 22 :http://www.clubmercedes.ro/showpost....7&postcount=22
                      Bafta!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat problema. Era de la furtun si orificii infundate . Multumesc Lau Laur pt sugestii.....

                        Comment


                        • #13
                          Postez cateva nelamuriri.

                          Am desfacut capacul de la epurator si am constatat ca membrana aceea de cauciuc era asa



                          in loc de asa




                          Imi cer scuze pentru poze sper sa intelegeti la ce ma refer.

                          Acum nelamuririle:
                          1- Care este pozitia corecta a membranei?

                          2- Care este circuitul? Suprapresiunea din turbina este dirijata in epurator? Apoi unde?

                          3- Are vre-o legatura ca am gasit mult ulei pe furtunul unde ar fi trebuit sa fie intercooler-ul?
                          Last edited by conels; 09-26-2013, 21:34 PM.
                          Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF