Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motorul moare a160 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul moare a160 benzina

    Salut,sunt nou pe forum si am venit in atentia voastra cu o problema intampinata la a classul meu.Cand il pornesc la rece,porneste bine...sta 2-3 secunde si moare,numai a doua sau a treia oara reuseste sa ramana si sa nu moara.Ati avut careva acea problema?multumesc

  • #2
    Verifica daca ai furtunele de alimentare+retur umede sau pierde benzina pe la conectori.E posibil sa ai oringurile sau imbinarile uzate si intra aer pe instalatie.

    Comment


    • #3
      Vezi ponpa de benzina pierde presiune ,ca sa te convingi pune contactul de mai multe ori cind e rece lasa ponpa sa faca presiune si va porni din prima BAFTA

      Comment


      • #4
        deci problema vine de la alimentare sa inteleg,am crezut ca este vreun senzor ceva,multumesc

        Comment


        • #5
          Pe viitor scrie cu litera mare ca se supara moderatorii pe tine.

          Comment


          • #6
            Care este starea acumulatorului? Daca mentineti 10min de la pornire turatia la 1200-1400 se opreste dupa 1-2min?
            Last edited by epurare_coco; 03-28-2013, 17:33 PM.

            Comment


            • #7
              Si ce treaba are acumulatorul in aceasta ecuatie, daca nu era bun nu pornea si odata pornit nu se oprea.
              Mai trebuie verificata clapeta de acceleratie si pusa pe tester sa vezi daca lucreaza corect clapeta si daca socul lucreaza corect.

              Comment


              • #8
                Simplu. Sunt in aceasta situatie dupa ce a crapat alternatorul de peste o luna si am mers pana la descarcare completa. Neavand conditii sa reincarc, am incercat sa merg pentru incarcare. De o saptamana, n-am aceasta problema. Este o chestie de repartitie a curentului _disponibil_.
                Nu mai bagati omul in balarii. Care costa. Ba aia, ba aia. Macar nu va mai dati cu presupusul doar ca am postat eu.

                Comment


                • #9
                  Daca are probleme cu acumulatorul dau 10 beri, daca nu sa imi trimiti la pachet cu costurile de transport suportate de catre expeditor.

                  Comment


                  • #10
                    Daca seamana cu "unghiul de cadere spate" al colegului Marius, accept baxul de bere. Chiar: cate postari aiurea ai acolo doar ca sa ma contrezi?

                    Comment


                    • #11
                      Seara buna!
                      Care este starea acumulatorului?
                      Nu are nici o legatura acumulatorul nea Coco, cat timp masina porneste corespunzator.
                      Ar trebui verificata alimentarea- furtune, coliere, pompa benzina. Daca presiunea e buna si problema persista, sunt probleme cu socul automat(daca colegul intampina problema "la rece").
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara.
                        Am uitat sa precizez ca, in toata luna de cand a cazut alternatorul, temperatura minima a fost de +5 grd.
                        Oprirea avea loc in max. un min de la pornire, fara acceleratie.
                        In traseu, la o frana mai energica.
                        In aceasta saptamana, la - 5 -6 grd., cu grad de incarcare de doar 80%, totul a reintrat in normal. Chiar am pornit si muzica. Ca luminile erau obligatorii.
                        Nu am umblat la nimic.
                        In afara de prioritati de functionare in functie si de temperatura ansamblului motor-ambreiaj-cutie de viteze, pompe directie-servo, nu-mi explic aceasta manifestare. In conditiile in care nivelul de incarcare al acumulatorului a urcat de la 30 la 80%
                        Last edited by epurare_coco; 03-29-2013, 16:51 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Buna seara. Nea Coco, ma bag si eu ca-i fara bani...
                          N-are legatura cu bateria! Faptul ca porneste inseamna ca are presiune in rampa, faptul ca se opreste imediat sau aproape imediat inseamna ca rampa nu este alimentata imediat si ramane intr-un fel de pana.....
                          De aici pot rezulta si concluziile, toate expuse mai jos, dar... niciuna nu poate avea legatura cu bateria.
                          Cu respect!
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #14
                            Nu am spus ca oprirea are directa legatura cu acumulatorul. Doar banuiesc ca, dupa pornire, este dirijat prea mult curent pentru incarcare si nu mai ramane pentru functionarea normala suficient. Si, daca se ajunge la un nivel rezonabil de incarcare al acumulatorului, totul reintra in normal.
                            O incarcare de o noapte banui ca nu m-ar fi pus intr-o asemenea situatie. Oricum nu prea dormi in noaptea aia si faci planul de unde sa incepi.
                            Am spus in sensul in care, fiind o operatiune mult mai usoara, sa o eliminam inainte de a intra in restul cauzelor posibile, mai laborioase si mai costisitoare.

                            Comment


                            • #15
                              Nu e dacie colegule teoria ta e complet gresita !Nea coco abereaza rau
                              Last edited by alexcristian200; 03-30-2013, 01:21 AM.
                              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF