Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul moare a160 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am mers cu Aro 10 motor 1.6 benzina, altenartor mort.Fara lumini dupa o perioada ca erau galbene si motorul mergea foarte bine.Dar in fata noastra era o alta dacie sa ne faca lumina, afara fiind noapte.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #17
      Originally posted by epurare_coco View Post
      Daca mentineti 10min de la pornire turatia la 1200-1400 se opreste dupa 1-2min?
      Pai nea Coco, cum vine asta domne'


      Si eu sunt de aceiasi parere cu colegii, nu cred ca este bateria, alta este problema.
      Problema clapeta, instalatie alimentare...etc.




      stima
      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

      Comment


      • #18
        Din defectiunea aia, in primele zile, simptomele coincid cu cele semnalate de coleg.
        Am postat si la locul de rigoare, C classe.
        Si eu am mers din acumulator cu Dacia. Nici ea, nici Aro pe benzina nu aveau "electronice". Calculatoare, servo si ... .
        Deci situatia este total diferita.
        Ca sa aberez total, am asteptat mai multe informatii de la colegul cu problema.
        Dar se pare ca am aberat cand am crezut ca unii tineri colegi priceputi in calculatoare-programe (oricum m-au luat la misto'), sa-si dovedeasca priceperea superioara si sa precizeze: din cele 4 procesoare, nr. ? are programul de distributie al curentului de incarcare acumulator-functionare electronice in mers curent.
        Obiectul se afla acolo, ... programul distribuie asa: ... .
        Regret ca nu am cerut SRI+DNA+??? sa intercepteze functionarea bunicutei ca proba pentru a nu fi luat in tabarca, in conditiile in care am prezentat toate aspectele.

        Comment


        • #19
          Salut,am schimbat filtrul de benzina,am verificat clapeta este in regula si tot asa,tin sa iau in calcul varianta lui Laur adica socul automat,numai la rece face problema!

          Comment


          • #20
            Bateria este noua...

            Comment


            • #21
              Alternatorul debiteaza curent atunci cand este se aplica o tensiune pe periile colectoare ale rotorului(reglata de regulatorul de tensiune).Acest curent de excitatie este necesar pentru a crea camp magnetic-tensiune de inductie in stator.Si este destul de mic!Daca bateria omului invarte motorul,cu siguranta are suficient curent pentru excitatia alternatorului.Coco,daca atata lume iti spune ca nu astea sunt simptomele unui acumulator descarcat,incearca sa intelegi ca poate au si ei dreptate!Nu am nimic personal cu tine,dar imi sustin colegii in privinta postarilor tale care,de cele mai multe ori,induc in eroare omul care are o problema.Se vede de la o mie de metrii ca nu cunosti notiuni de baza in mecanica si electricitate auto!E de laudat initiativa ta de a ajuta pe altii,dar incearca sa te limitezi doar la notinile pe care le stapanesti cu adevarat.Nu incerc sa fac flame,inca o data,nu am nimic personal cu tine!On-topic:Asa cum au zis si colegii de mai sus,monteaza un manometru pe rampa de injectie si vezi ce presiune ai in sistem.Asta o sa-ti dea foarte multe indicatii despre starea pompei,regulatorului de presiune si de etanseitatea sistemului.Daca presiune este buna,e bine sa o duci pe tester sa vezi ce erori iti da,pentru ca pot fi multe elemente care nu functioneaza in parametrii(corp clapeta acceleratie,debitmetru,sistem aprindere,etc).Sanatate tuturor!
              W124 E220 din 95

              Comment


              • #22
                Originally posted by epurare_coco View Post
                Din defectiunea aia, in primele zile, simptomele coincid cu cele semnalate de coleg.
                Am postat si la locul de rigoare, C classe.
                Si eu am mers din acumulator cu Dacia. Nici ea, nici Aro pe benzina nu aveau "electronice". Calculatoare, servo si ... .
                Deci situatia este total diferita.
                Ca sa aberez total, am asteptat mai multe informatii de la colegul cu problema.
                Dar se pare ca am aberat cand am crezut ca unii tineri colegi priceputi in calculatoare-programe (oricum m-au luat la misto'), sa-si dovedeasca priceperea superioara si sa precizeze: din cele 4 procesoare, nr. ? are programul de distributie al curentului de incarcare acumulator-functionare electronice in mers curent.
                Obiectul se afla acolo, ... programul distribuie asa: ... .
                Regret ca nu am cerut SRI+DNA+??? sa intercepteze functionarea bunicutei ca proba pentru a nu fi luat in tabarca, in conditiile in care am prezentat toate aspectele.
                Nea Coco, acesta este un forum. Cand postezi ceva, iti asumi si eventualele critici. Dar ca om care sunt apropiat de varsta matale... nu pune la pompa! O uzezi prematur ptr. conditii de drum care nu merita! Si va veni odata si asfaltul...
                Toate bune!
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #23
                  Acumulatorul meu are 3ani jumate. Si nu despre el este vorba, de fapt. El a fost, pentru mine, o cauza. L-am verificat cam la trei zile in perioada asta. Imediat ce gradul de incarcare a ajuns la 80%, masina a revenit la normal. Accu are 100Ah, 830A la debitare. Nu stiu cat scoate rederesorul (releul).
                  Last edited by epurare_coco; 03-30-2013, 13:52 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dan12101983 View Post
                    Alternatorul debiteaza curent atunci cand este se aplica o tensiune pe periile colectoare ale rotorului(reglata de regulatorul de tensiune).Acest curent de excitatie este necesar pentru a crea camp magnetic-tensiune de inductie in stator.Si este destul de mic!Daca bateria omului invarte motorul,cu siguranta are suficient curent pentru excitatia alternatorului.
                    Coco,daca atata lume iti spune ca nu astea sunt simptomele unui acumulator descarcat,incearca sa intelegi ca poate au si ei dreptate!Nu am nimic personal cu tine,dar imi sustin colegii in privinta postarilor tale care,de cele mai multe ori,induc in eroare omul care are o problema.Se vede de la o mie de metrii ca nu cunosti notiuni de baza in mecanica si electricitate auto! E de laudat initiativa ta de a ajuta pe altii,dar incearca sa te limitezi doar la notinile pe care le stapanesti cu adevarat.Nu incerc sa fac flame,inca o data,nu am nimic personal cu tine!
                    On-topic:Asa cum au zis si colegii de mai sus,monteaza un manometru pe rampa de injectie si vezi ce presiune ai in sistem.Asta o sa-ti dea foarte multe indicatii despre starea pompei,regulatorului de presiune si de etanseitatea sistemului.Daca presiune este buna,e bine sa o duci pe tester sa vezi ce erori iti da,pentru ca pot fi multe elemente care nu functioneaza in parametrii(corp clapeta acceleratie,debitmetru,sistem aprindere,etc).Sanatate tuturor!
                    Se pare ca cei de la Wikipedia (reducere la reducere de explicatii) nu prea sunt de acord cu dvs., in privinta sistemului alternator.

                    Tensiunea de excitatie, c.continuu, se aplica constant infasurarii de pe stator pentru crearea campului magnetic permanent.
                    Prin perii se colecteaza curentul alternativ. Urmeaza puntea de diode si releul regulator cu diode Zenner.
                    Pentru w202-c180, am gasit vreo 4 variante de alternator: 70, 90, 115, 120A la 14V alternativ. Puntea de diode este de 50 A. Nu stiu ce curent scoate releul la 14,4V. Acumulatorul se poate incarca normal la maxim 10% din capacitatea sa.
                    Diferenta de la 10 la 50A a diodelor cum se foloseste si , mai ales, cine o gestioneaza? aceasta intrebare nu-mi da pace.
                    Daca este gestionata prost, dirijeaza in mers prea mult curent catre incarcare acumulator, la limita putandu-l distruge, inseamna ca limiteaza, de exemplu, curentul catre motor. Daca mai da si pompelor de servo, prioritar, se opreste motorul.
                    Last edited by epurare_coco; 03-31-2013, 10:05 AM.

                    Comment


                    • #25
                      Se pare ca cei de la Wikipedia (reducere la reducere de explicatii) nu prea sunt de acord cu dvs., in privinta sistemului alternator.

                      Tensiunea de excitatie, c.continuu, se aplica constant infasurarii de pe stator pentru crearea campului magnetic permanent.
                      Prin perii se colecteaza curentul alternativ.
                      Nea Coco, se pare ca "cei de pe Wikipedia" au mult mai multe cunostinte in domeniu decat dvs. . Daca nu stapaniti bine domeniul, nu mai postati aiurea, doar de dragul de a contrazice pe cineva, astfel apar postari cu informatii total false, care deruteaza colegii.
                      Alternatorul este o masina electrica trifazata. Tensiunea este generata la bornele infasurarilor statorului, infasurari legate in stea. Pe rotor este aplicata o tensiune de excitatie prin doi carbuni ce sunt in contact cu doua inele de bronz. Curentul electric alternativ trifazat este redresat prin puntea de redresare.
                      Colegul Dan are dreptate, dvs. in schimb deloc.
                      Toate cele bune si o duminica faina!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #26
                        Ok. Imi cer scuze. Nu am demontat pana acuma un alternator. In meseria mea am treaba mai mult cu electromotoarele.

                        Doar ca nu functionarea alternatorului am pus-o in discutie si nu era subiectul subiectului. Nu stiu de ce discutam doar acest lucru. Doar ca s-a gasit o greseala a lui Coco? Stiu ca el da curent alternativ si asta imi ajunge.

                        Ma interesa restul problemei sa stiu de unde sa apuc cercetarea. Care "calculator" din cele 4 se ocupa cu distributia si ar fi putut crea disfunctiile. Cred ca la MB-urile mai noi sunt mai multe procesoare dedicate.
                        Last edited by epurare_coco; 03-31-2013, 10:54 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Pai sa va raspunde-m ca sa nu ramaneti in ceata.
                          Alternatorul are o punte de redresare ce contine si un releu de rupere a curentilor mari peste limita(adica atunci cand tensiunea creste peste valorile admise prestabilite, acesta intrerupe alimentarea in tot sistemul deoarece alimentarea lui este in paralel cu acumulatorul) acest lucru facanduse la o viteza foarte mare insesizabila(doar cu un osciloscop se poate verifica).
                          Ecu gestioneaza incarcarea prin modificarea turatiei motorului in cazul in care tensiunea masurata in sistem este sub valoarea admisa de lucru, pt tensiunea mai mare prezenta in sistem se ocupa puntea de redresare din alternator.Daca puntea de redresare se defcteaza, adica releul ramane deschis apare supra tensiune si 'intaparea' placilor acumulatorului, ecu neputand face nimic decat sa astepte pana la defectiune sau pana ce siguranta se arde ca sa il protejeze.
                          Deocamdata atat ca tre sa plec, daca mai ai intrebari, raspund mai tarziu.

                          Comment


                          • #28
                            Bine, bine. Si eu de unde incep sa umblu?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by epurare_coco View Post
                              Bine, bine. Si eu de unde incep sa umblu?
                              De acasa pana la electro-mecanic!
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment


                              • #30
                                De ce ma dezamagiti? Chiar si Quote imediat?
                                Aici se discutau mult mai multe decat la alte modele! Pacat. Eram incantat de grupul dumneavoastra. Si problema mea, oricum rezolvata, nu este specifica doar unui singur model.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF