Observ ca discutia urmeaza un traseu sinuos, unele pareri ocolind larg subiectul initial al topicului.
Nea Coco, cum naiba ajungem de la servo directie la etrieri, garnituri si placute de frana reglate??
@bogdan.motrici
Incearca mai intai sa invarti volanul A-ului pe loc, cu motorul oprit. Vei avea senzatia ca se rupe ceva, asa de greu merge. Apoi porneste motorul si invarte-l, tot pe loc. Te vei lamuri imediat daca pompa servo functioneaza sau nu. Intr-adevar servo A class-ului este ceva mai greoi, dupa cum au spus si colegii.
Presiunea din cauciucuri mentine-o in limitele inscrise pe capacul rezervorului.
Nea Coco, cum naiba ajungem de la servo directie la etrieri, garnituri si placute de frana reglate??
@bogdan.motrici
Incearca mai intai sa invarti volanul A-ului pe loc, cu motorul oprit. Vei avea senzatia ca se rupe ceva, asa de greu merge. Apoi porneste motorul si invarte-l, tot pe loc. Te vei lamuri imediat daca pompa servo functioneaza sau nu. Intr-adevar servo A class-ului este ceva mai greoi, dupa cum au spus si colegii.
Presiunea din cauciucuri mentine-o in limitele inscrise pe capacul rezervorului.
Comment