Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Manevrabilitate Volan W168 - Servo defect?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Observ ca discutia urmeaza un traseu sinuos, unele pareri ocolind larg subiectul initial al topicului.
    Nea Coco, cum naiba ajungem de la servo directie la etrieri, garnituri si placute de frana reglate??
    @bogdan.motrici
    Incearca mai intai sa invarti volanul A-ului pe loc, cu motorul oprit. Vei avea senzatia ca se rupe ceva, asa de greu merge. Apoi porneste motorul si invarte-l, tot pe loc. Te vei lamuri imediat daca pompa servo functioneaza sau nu. Intr-adevar servo A class-ului este ceva mai greoi, dupa cum au spus si colegii.
    Presiunea din cauciucuri mentine-o in limitele inscrise pe capacul rezervorului.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      Dl. LauLaur. Cum naiba... .
      Asta spuneam si eu. Ce are cu ... ?

      Doar ca imi aduce aminte de un banc de alta data:
      Un strain intreaba doi (militieni) romani:
      Unde este muzeul ... ?
      In engleza, franceza, spaniola, ... . Plictisit, pleaca.
      Unul roman catre celalalt: Ce om destept! Ai vazut cate limbi stia?
      Celalalt: Si la ce i-a folosit?
      Seara buna!

      Comment


      • #33
        Multumesc inca o data tuturor pt. sfaturi. Apreciez seriozitatea si disponibilitatea voastra pe acest forum. 10 din partea mea tuturor. O sa imi cumpar maine compresor si o sa verific presiunea la fiecare. Daca verific volanul cu motorul oprit intr-adevar, abia se misca, iar cu motorul pornit se misca asa cum ati descris si voi, nu este manevrabil cu lejeritate cu o mana dar cu doua este perfect. In concluzie nu am nicio problema cu servo dar oricum cand o sa fac revizia ca am cumparat masina recent o sa ii rog la service sa faca si o constatare. O sa verific diseara si lichidul de la servo totusi ca sa fiu sigur si va comunic daca mai este ceva.

        Comment


        • #34
          Originally posted by bogdan.motrici View Post
          Multumesc inca o data tuturor pt. sfaturi. Apreciez seriozitatea si disponibilitatea voastra pe acest forum. 10 din partea mea tuturor. O sa imi cumpar maine compresor si o sa verific presiunea la fiecare. Daca verific volanul cu motorul oprit intr-adevar, abia se misca, iar cu motorul pornit se misca asa cum ati descris si voi, nu este manevrabil cu lejeritate cu o mana dar cu doua este perfect. In concluzie nu am nicio problema cu servo dar oricum cand o sa fac revizia ca am cumparat masina recent o sa ii rog la service sa faca si o constatare. O sa verific diseara si lichidul de la servo totusi ca sa fiu sigur si va comunic daca mai este ceva.
          Nu iti mai face probleme aiurea. Am impresia ca uiti ca masina ta este veche, Poate compari servo de pe Ak promotie 98-2002 cu servo de pe masini din 2005 incoace. Nu merge!
          La penultima mea masina (din semnatura), miscam volanul complet cu un deget, la ultima nu pot. Dar care ar fi sensul pana la urma? Am condus mult, poate mai mult ca majoritatea de pe forum si crede-ma: volanul se actioneaza intotdeauna cu doua maini! Si iti spun ca am patit-o de mai multe ori, cand pe fond de oboseala, singura mana mi-a scapat de pe volan in curbe. Doar experienta m-a salvat. Asa ca... 2 maini pe volan cand il misti! Si lasa servo in pace ca merge! Nu te scarpina cand nu te mananca!
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #35
            Da, corect, asa este. Doua maini pe volan mai ales ca sunt incepator iar in Bucuresti mi se pare Vestul Salbatic in trafic. Thx,

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF