Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am o problema cu eroarea "P0170-003:Mixture is too rich at idle speed".

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si ceva pe aici legat de purge valve.
    I got this code P0170 fault code for fuel trim malfunction Bank 1 of 1 on my 1996 C 280, I just hang up the phone with AutoHausAZ in frustration. I gave them my VIN # WDBHA28E3TF349999 and they still ask me what month my car was built. (I changed the last 4 digits) For the past 20 years I...


    Bafta si costuri 0.

    Comment


    • #32
      Mie unul imi este lene sa citesc scrisoarea asta de amor. :P

      Laur, dar la tester nu a verificat si parametrii de funtionare?
      Prea mare coincidenta sa fie de la un filtru.De la cel de aer nu face in halul asta, iar la benzina prea dintr-o data s-a manifestat.
      Cum lucreaza sonda de oxigen?(pana se incalzeste putin motorul trebuie sa fie activ preincalzitorul, si ea sa dea valoare default ~450-500mV(depinde de temperatura aerului), rezistenta sa fie 0.9-1-1.1V)
      Debitmetrul trebuie sa citeasca temparatura aerului admis care sa oscileze putin; poti verifica treagand aer din zone calde/exterior sau inchizand/deschizand capota.Dar si cantitatea de aer admisa care trebuie sa creasca o data cu cresterea in turatii.

      PS: eu de cate ori scot calculatorul, dupa montare intai pun contactul de 2 ori si abia la a3-a pornesc.(Cica "reglaj" clapeta)

      PS: eu am bube mari cu un Renault espace. 1 bobina cel putin si egr belite.
      Last edited by flavyus1987; 06-13-2013, 08:51 AM.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #33
        Am citit cam tot ce se putea, ce am gasit despre eroarea asta inclusiv cele de mai sus.
        @Flaviu
        Ne-am uitat si la valori si aratau cam asa:
        Sonda la relanti- valoare oscilanta intre -5 si 1
        Debitmetru la relanti- 83-82 crescand odata cu acceleratia
        Temperatura aer admis 35-36 grade ( si afara erau cam tot atatea )
        Azi in pauza , la munca i-am scos filtrul de aer si i-am dat o cheie. Acelasi lucru..., asta ca sa imi iasa din minte filtrul.
        Ramane pe sambata(sunt liber, sau cel putin asa imi place mie sa cred ) sa verific alimentarea, presiunea in rampa, filtrul de benzina etc.
        Sa fiu sincer, am mai patit asta la un A140, al unui prieten. Aceleasi figuri, aceeasi eroare, numai ca era foarte greu de pornit masina. A fost pompa de benzina, presiunea in rampa era de max 2,8 bar. La mine se ridica aproape de 4.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          Cu exceptia temperaturii care este in grade nu stiu ce semnifica valorile acelea si la ce valori corespund in mV si kg/h.Banuiesc ca sunt din STAR, ceea ce eu nu detin si nu am vazut niciodata
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #35
            Sincer n-am fost atent la unitatile de masura , testarea mi-a facut-o afara si iti dai seama cum se vede lcd-ul la lumina. Parca Carsoft era programul..., nu prea ma pricep.
            In fine m-am ales cu eroarea acum tre' sa o fac sa dispara. Cauzele sunt cam astea:
            Possible causes
            - Intake air leaks
            - Faulty front heated oxygen sensor
            - Ignition misfiring
            - Faulty fuel injectors
            - Exhaust gas leaks
            - Incorrect fuel pressure
            - Lack of fuel
            - Faulty Mass Air Flow (MAF) sensor
            - Incorrect Positive Crankcase Ventilation (PCV) hose connection
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #36
              Mai fa totusi niste verificari.
              Verifica daca futunul de vacuum inchide e bine prins pe motor si frana, chiar daca aparent e ok cum ai spus.
              Burduful de cauciuc ce vine pe clapeta fixeaza-l cu un colier de plastic.
              Vezi sa fi intrat bine furtunul acela mic cu cot pe admisie.Are un spatiu care trebuie sa intre pe o muchie.
              Electrovala din stanga carcasei filtrului de aer nu afecteaza cu nimic.Eu am scos-o in timp ce mergea motorul.Doar ca aprinde becul, dar relantiul e stabil.In mers nu am testat.
              Verifica mufa ce vine pe sub calculator si intra in clapeta.

              Daca nu si nu, scoate borna si bea 2 beri.Dupa ce pui borna pune contactul 1 data pana se opreste pompa, a doua oara pana se stinge SRS+cateva secunde, a 3a da-i pana la capat.Poate ai sanse de izbanda asa.

              Pe unde cauti de P0170 face trimitere la MAF.Daca ai ghinionul sa fi picat asta te-ai scos
              La un golf care facea la fel la relanti i-am deconectat MAF-ul si s-a cumintit masina.Doar ca a ramas cu becul.
              Daca o sa fi sigur ca asta este, si nu ai alta scapare decat altul bun, fa ce am vb la telefon acum ceva timp.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #37
                Toate furtunele le-am legat cu coliere: si cel mic si burduful clapetei, precum si cel ce vine din burduf, prins in rezonator.
                Daca ma va lasa ploaia, azi scot valva non-retur de pe alimentare si verific presiunea.
                Valva de purjare am verificat, nu scapa.
                Sper sa nu fie debitmetrul , altfel chiar ca m-am scos . Ma tot gandesc la pompa de benzina. Ciudat este ca amestecul e prea bogat la relanti iar una din cauze poate fi lipsa de combustibil.

                Nu mai stiu ce am vorbit, la ce te referi? Sa iau un kil de benzina de '99 si sa-i dau foc?
                Last edited by LauLaur; 06-15-2013, 09:42 AM.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Nu imi asum raspunderea daca cei fara cunostinte cat de cat fac aceasta operatie.Nu vreau sa imi iau injuraturi, si nici sa ne trezim cu A-uri puse la vanzare cu aceasta "hackuire".
                  Ai PM.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #39
                    P0170

                    Salut ,azi am patit la fel ca anul trecut in septembrie cand a fost mai rece,adica nu a pornit.(A140 '99)Am pornit pana la urma si am mers direct pe tester si eroarea a fost P0170 Sonda Landa de trei ori.
                    Ce sa cred este sau nu sonda?

                    Comment


                    • #40
                      Daca a dat de 3 ori e clara treaba.
                      Pe tester se poate vedea si cum lucreaza: daca este incalzita la rece si daca face treaba cabd motorul a ajuns la temperatura nominala de functionare.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by flavyus1987 View Post
                        Vezi sa fi intrat bine furtunul acela mic cu cot pe admisie.Are un spatiu care trebuie sa intre pe o muchie.
                        Eroarea P0170:003 si 005 apareau si la mine. Sonda lambda a fost schimbata. Furtunul acela mic de zici tu l-am gasit plin de mazga aproape facuse un dop de mazga nu inteleg de ce ca prin el trece doar aer. Poate aveti idee.... Va salut!

                        Comment


                        • #42
                          Si eu printre voi P0170
                          Am facut revizia de ulei,f. ulei+ aer.Printre care am schimbat si kitul de montare a tobei de esapament, tot kitul : colier etansare, suruburi cu arcuri si caucioacele 3 la numar.
                          Si spre surprinderea mea m-am trezit cu P0170 eroare intermitenta, se sterge si apare cand si cand.Ori la cateva zile, ori la primul drum.
                          Am demontat clapeta si am curatat-o, folosind si smilgher fin+degresant.
                          Am curatat senzorii de la volanta, axa cu came si cei de aer.

                          Pana sa dau vina pe filtru de benzina,pompa, injectoare...cred ca incerc sa dau gaura in toba. )

                          Mergand destul de mult timp cu inelul de etansare jalnic de uzat, cred ca presiunea pe evacuare a fost prea mica, temperatura asemenea, si toba a avut de suferit.

                          Masina trage, porneste la fel, nu trepideaza.
                          Singura imbunatatire dupa ce am curatat clapeta si senzorii este ca raspunde mai repede la apasarea pedalei din starea de relanti.

                          VIVA P0170
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #43
                            Viva P0170 my ass... E boala grea asta Flaviu, te asigur ca, cu timpul nu o sa se mai comporte la fel. E greu de depistat cauza, dar cea mai mare ingrijorare este ca una din cauze e debitmetrul.
                            Toate cele bune!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #44
                              Am ajuns ca in 15km sa apara defectul.
                              Am cautat pierderi de vacuum,dar fara spray de pornire greu de depistat.Am observat ca racordul din admisie, ce conecteaza supapa legata la canistra de vapori, parea cam ciudat.
                              L-am scos si motorul a dat sa crape.
                              Am tras putin de el iar motorul a capatat un mic trepidat....dar tot nu a dat eroarea pe moment.
                              L-am infipt bine si am calarit-o ~20km cu testerul in dreapta.Motorul fiind deja caldut nu mi-a daruit nimic.Maine sa vedem la rece, si cum stam cu presiunea in rampa.
                              Nu mai dati vina asa repede pe debitmetre asa repede
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment


                              • #45
                                Problem solved, lambda muci/contaminata.Constatare fara a porni masina.
                                Am masurat presiune in rampa.
                                La prima cheie presiunea a urcat la 3.5bar si a coborat extrem de incet la 3.4bar.La a doua cheie a urcat la 3.6bari si a coborat la 3.5bar.
                                Am luat contactul si am fumat ultima jumatate de tigara (a se vedea pozele unde apar falangele), iar presiunea a scazut la 3.4bar undea ramas acolo.
                                Pompa si filtrul sunt perfecte.
                                Am montat totul la loc si am aerisit rampa.
                                Am pus testerul fara pornesc deloc masina.Tinand cont ca aseara nu aveam eroare cand am parcat masina, acum doar cu contactul luat am P0170 - amestec bogat; ieri aparea sarac.
                                Sterg eroarea care nu a vrut sa mai apara nici dupa cateva puneri de contact.
                                Am pornit masina si am contatat ca incazirea pe lambda statea teapana pe 1V iar reglajul oscila intre 0.5-0.9mV.Masina capata un trepidat 3 secunde apoi ramane relantiul constant.Incalzirea pe lambda 0.9-1.1V si reglajul 0.17-0.9mV, asa trebuie sa fie.
                                Posibil sa fie coincidenta de cand am etansat perfect evacuarea, ori intr-adevar sonda este contaminata/tututa.De unde mama naibi stie ea ca este amestec bogat daca nici macar nu a pornit motorul?

                                Posibile cauze:
                                1.Cablaj sonda lambda
                                2.sonda lambda , it's to old
                                3. vacuum??

                                Mizez pe primele 2
                                Attached Files
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF