Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am o problema cu eroarea "P0170-003:Mixture is too rich at idle speed".

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    /

    Nu es vacuum, e presiune.
    Dupa ce rotiti busonul pentru a alimenta, nu il ridicati.Lasati-l pe gaura si o sa vedeti cum "danseaza"
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #17
      Originally posted by sandurv View Post
      Salutare din nou . Am fost la un test si exact una si aceeasi eroare "P0170" iar cel care mi-a citit diagnoza ,"doctorul" ,mi-a zis ca ar trebui VERIFICAT TRASEU RETUR BENZINA,CANISTRA VAPORI. Acei vapori intra in admisie si de acolo se intampla sa apara eroarea. Adevarul este ca la masina mea in momentul cand scot capacul de la rezervorul de benz.,in interior parca am vacuum,trage aer de parca m-ar trage si pe mine in el.Nu am mai intalnit la nicio masina acest fenomen de vacuum in rezervor,si asta zi de zi daca deschid rezervorul se intampla. Ce trebuie facut? O sa fac un topic in care voi cere ajutor pt.gasirea returului si acestei canistre de vapori si cum as putea sa curat returul. Eu cam exageram ,cand faceam plinul,si bagam benzina pana in gura rezervorului si cica asta ar fi motivul.
      Returul pleaca din filtrul de benzina. Filtrul are in componenta sa o supapa de retur care se deschide la 3,5 bar si excesul merge spre rezervor. Tot prin filtru spre rezervor, merge si un furtun din "charcoal canister", probabil condensul.
      Despre "canistra vapori" s-a mai pomenit:http://www.clubmercedes.ro/miros-de-...ighlight=retur si colegul Flaviu a deschis recent un topic referitor la valva care controleaza absortia vaporilor din "canistra vapori" : http://www.clubmercedes.ro/nelamurir...sa-t33507.html
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        OK, urmatorul pas este sa inlocuiesc filtrul de combustibil (eu nu l-am schimbat niciodata si nici nu stiu cand a fost schimbat ultima oara),ma gandesc sa nu aiba acolo,la supapa de retur vreo problema..Apropos am gasit la un pret bun (130 ron) filtru de combustibil marca Clean. Ce parere aveti, e ok firma asta italiana?

        Comment


        • #19
          Filtrul sa fie de calitate, ca ulterior sa nu ai probleme din cauza lui. Recomandarea mea e Mahle sau varianta mai ieftina Mann. E doar o parere personala.
          Bafta!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #20
            OK "LauLaur",o sa iau ceva german,mai bun.Ma gandeam eu ca e un filtru mai deosebit,nu simplu ,numai hartie.

            Comment


            • #21
              Acum vreo 4 zile am desfacut busonul de la rezervor si m-am uitat cu atentie la gaura aceea foarte mica,cea care zic eu,e responsabile cu aerisirea rezervorului. Am bagat o sarmulita otelita, subtire,in acea gaura si am desfundat-o (era infundata,cred) si dupa 2 zile de mers cu masina am desfacut busonul si nu am mai intalnit fenomenul de vid.Sper ca am rezolvato cu presiunea din rezervor,acum urmeaza sa inlocuiesc si filtrul de combustibil.Tinem legatura.

              Comment


              • #22
                ,,Gaura'' aceea nu da voie sa se acumuleze suprapresiune .Ai dedus bine.
                Drumuri bune.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by sandurv View Post
                  Acum vreo 4 zile am desfacut busonul de la rezervor si m-am uitat cu atentie la gaura aceea foarte mica,cea care zic eu,e responsabile cu aerisirea rezervorului. Am bagat o sarmulita otelita, subtire,in acea gaura si am desfundat-o (era infundata,cred) si dupa 2 zile de mers cu masina am desfacut busonul si nu am mai intalnit fenomenul de vid.Sper ca am rezolvato cu presiunea din rezervor,acum urmeaza sa inlocuiesc si filtrul de combustibil.Tinem legatura.
                  Ai scapat si de erori?
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by sandurv View Post
                    Acum vreo 4 zile am desfacut busonul de la rezervor si m-am uitat cu atentie la gaura aceea foarte mica,cea care zic eu,e responsabile cu aerisirea rezervorului. Am bagat o sarmulita otelita, subtire,in acea gaura si am desfundat-o (era infundata,cred) si dupa 2 zile de mers cu masina am desfacut busonul si nu am mai intalnit fenomenul de vid.Sper ca am rezolvato cu presiunea din rezervor,acum urmeaza sa inlocuiesc si filtrul de combustibil.Tinem legatura.
                    Nu am avut ce face! Azi m-am benoclat 15 min dupa gaurica! Nu am gasit-o! Cel putin nu pe buson. Anexez niste fotografii, poate esti amabil si-mi spui unde este...
                    Attached Files
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #25
                      Salut "Adip". Era vorba de gaura aia de jos din gura rezervorului(in prima poza). Eroarea mi-a aparut iar,din pacate, si presiune in rezervor se face in continuare. Inca nu mi-am schimbat filtrul de benzina-urmeaza. Tinem legatura.

                      Comment


                      • #26
                        Am revenit cu noutati ! Dupa ce am schimbat filtrul de benzina si am sters eroarea nu a mai aparut in bord nimic. Sper ca am rezolvat-o in felul asta. Vreau sa spun ca dupa ce am schimbat filtrul de benzina acum fuge masinuta de rupe ! Am un demaraj super ! Apropos - gaura nu a facut nimic in toata povestea mea,nici macar nu a redus vacuumul care-l are rezervorul cand desfac busonul...
                        Last edited by sandurv; 06-09-2013, 22:48 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Salutare!
                          Cu cateva zile in urma am schimbat termostatul. Pentru asta, am fost nevoit sa dau jos calculatorul. Nici o problema intampinata, pana la pornire. De aici incepe "distractia". Parca-i posedata masina. Porneste la a doua sau a treia cheie si nu tine relantiul ( da sa moara, isi revine si procesul se repeta). Ieri am dat fuga la tester si singura eroare ce imi tot apare este, bineinteles, P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
                          Ce valori ar trebui sa arate debitmetrul la relanti? Lambda am vazut ca lua valori intre -5 si 1. Din cate stiu eu trebuie sa fie intre 0,97 si 1,05.
                          Sonda e buna, nu are nici 30000km, deci iese din discutie.
                          Ceva idei?
                          Attached Files
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #28
                            Verifica furtunul de vacuum.Eu am uitat sa il bag inapoi in motor si facea la fel masina.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              Toate-s la locul lor, nici un furtun scos, spart, lipsa. Incerc un schimb de filtre sa vad daca se rezolva ceva.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Poate te ajuta cu ceva :

                                P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
                                OBD-II Trouble Code Technical Description Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
                                What does that mean?
                                This code is one that surfaces with certain makes of automobiles more than others. In writing this article I've added Mercedes-Benz-specific info since it seems that M-B (and VW) are most prone to having this P0170 surface along with misfire codes or other fuel trim codes. P0170 means there was a malfunction in the computer's control of the air:fuel ratio. It also indicates that the fuel trims reached their limit of adding fuel while trying to compensate for a actual or perceived rich condition. When the fuel trims reach their rich correction limit, the PCM (Powertrain Control Module) sets a P0170, indicating a problem or malfunction in the fuel trims. It may also have a P0173 referring to the same malfunction but on bank two. Symptoms Symptoms of a P0170 DTC may include: MIL (Malfunction Indicator Lamp) Illumination Start and stall Poor fuel economy Black smoke at tailpipe Hesitation/misfire at idle or under load Causes Potential causes include a vacuum leak, unmetered air leaks Fuel saturated engine oil Leak in turbo air charge hoses (if equipped) Possibly bad O2 sensor (If Mercedes, may require adaptation with M-Benz compatible scan tool.) Oil contamination in MAF connector or O2 sensor connectors. Also check ignition coils, cam and crank sensors, and oil sensor for leakage contributing to oil intrusion in wiring harness. Defective MAF (Mass Air Flow) sensor (especially on Mercedez-Benz and other European autos. There are a lot of problems with aftermarket MAF sensors.) Defective fuel pressure regulator Leaking camshaft adjuster solenoids (Mercedes-Benz). NOTE: for some Mercedes-Benz models there is a service recall for a crankcase vent hose located under the intake manifold. It should be checked for leaks/cracking and also operation of check valve in the hose. The check valve should flow only one way. Possible Solutions It should be stated right off the bat that the most common problem associated with this code is the MAF sensor or air mass meter. This is especially the case with Mercedes-Benz and Volkswagen and other European cars. At time of writing, you don't normally see this code with American-made cars, and minimally with Asian, and, to be honest, I have no idea why. It appears to me that the PCM (powertrain control module) logic used by some European car manufacturers to set a P0170 (or P0173) fault code simply isn't used by American vehicle manufacturers. It is more common to see P0171, 0174, 0172, 0175 codes set with regard to fuel trim malfunctions on American cars. There is very little information on the setting conditions for a P0170, or P0173, but what information that is available almost seems to be a redundancy of the P0171,4,2 & 5 setting conditions. I'm sure there's a reason for it, but I can't get anyone to tell me what that is. The similarities between them may be why we don't see this code surface on domestic vehicles very often. It's simply unnecessary. So, simply put, if you have a P0170, your PCM noticed that the fuel trims reached their rich correction limit. Basically it's adding fuel to try to compensate for a lean condition, real or perceived. If you have this code and access to a scan tool, observe the MAF sensor reading in grams/sec. The reading will be different for different automobiles, so get a good spec. I'm going to stick with what would be normal for a Mercedes (1.8L), since they have the bulk of the trouble. Expect to see at idle 3.5-5 g/s (ideally). At 2500 RPMs with no load it should be between 9 and 12 g/s. On road test, at WOT (wide open throttle) it should be 90 g/s or well above. If it's not in specs, replace it. Be careful of Ebay MAFs. Often they don't work according to OE specifications. If the MAF checks out and there is no oil intrusion at the connector, check fuel pressure and ensure that there are no leaks at the regulator internally or externally. Check all vacuum hoses and confirm none are cracked, disconnected or missing. Make sure there are no vacuum leaks at the intake manifold gaskets or tears in the air supply hose. If the engine is turbo charged, be sure the hoses are in good condition and have no leaks. Leaking turbo pressure hoses could cause a rich condition. Inspect the condition of crankcase vent hose under intake manifold and operation of check valve in the hose. (In the "What are the causes?" section) If there doesn't appear to be any problems with the fuel pressure, MAF or vacuum hoses, then inspect the O2 sensor connectors for oil intrusion. A bad O2 sensor could cause a P0170, or P0173. Repair cause of oil leak and replace oil-fouled O2 sensor. Article written by Dale Toalston

                                Read more at: http://www.obd-codes.com/p0170
                                Copyright © OBD-Codes.com



                                Possible causes
                                - Intake air leaks
                                - Faulty front heated oxygen sensor
                                - Ignition misfiring
                                - Faulty fuel injectors
                                - Exhaust gas leaks
                                - Incorrect fuel pressure
                                - Lack of fuel
                                - Faulty Mass Air Flow (MAF) sensor
                                - Incorrect Positive Crankcase Ventilation (PCV) hose connection
                                Help with Possible causes Help with this
                                Tech notes
                                Dirty air filter, air filter housing or Mass Air Flow (MAF) sensor, or faulty MAF sensor are common causes for the P0170 code.
                                Help with Tech Notes Help with this
                                When is the code detected?
                                Fuel injection system does not operate properly or the amount of mixture ratio compensation is not correct
                                Symptoms
                                - Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)
                                - Excessive Fuel Consumption
                                P0170 Description

                                With the Air/Fuel Mixture Ratio Self-Learning Control, the actual mixture ratio can be brought closely to the theoretical mixture ratio based on the mixture ratio feedback signal from the heated oxygen sensors 1. The Engine Control Module (ECM) calculates the necessary compensation to correct the offset between the actual and the theoretical ratios.

                                In case the amount of the compensation value is extremely large (The actual mixture ratio is too lean.), the ECM judges the condition as the fuel injection system malfunction and light up the Malfunction Indicator Light (MIL) (2 trip detection logic).

                                Read more: http://engine-codes.com/p0170.html#ixzz2W2CfE9hj

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF