Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am o problema cu eroarea "P0170-003:Mixture is too rich at idle speed".

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am o problema cu eroarea "P0170-003:Mixture is too rich at idle speed".

    Salutare tuturor. De ceva timp mi se aprinde martorul cu motorasul portocaliu,in bord,intotdeauna cand am motorul cald si sunt la relanti si nu dispare decat sters la diagnoza.. Nu se intampla cu masina nimic-trage normal,nu mi se pare ca i s-ar schimba mersul motorului.Am fost la o diagnoza si mi-a gasit cateva erori,toate facand referire la un amestec prea bogat.Am sa notez mai jos erorile care mi-au fost citite de aparatul de diagnoza:
    -P0170-003:self adaptation.Mixture is too rich at idle speed
    -P0170-009:The short-time selfadaptation in idling speed range and(or)at part load has been exceeded.
    -P0600-003:Fault in CAN communication with control unit Y3/7(FTC electric control module).
    Masina mea e A160- benzina. Aveti idee ce se intampla? Am vb.cu cineva de la Mercedes din Galati si mi-a spus ca ar fi pompa de aer,care nu-si mai face treaba,sincer nu stiu ce sa zic . Multumiri in avans.
    Last edited by sandurv; 02-16-2013, 23:53 PM.

  • #2
    Cred ca se refera la amestecul de aer si benzina si aici este vorba de sonda lambda, clapet acceleratie si ce o mai fi pe acolo.



    stima
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

    Comment


    • #3
      Salut!
      Cel mai probabil, problema ta e cauzata de: debitmetru sau sonda lambda.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Am verificat debitmetrul la diagnoza si este foarte bun,functioneaza in parametri (aveam o emotie,ca stiam cat costa piesa asta...). Sa fie oare sonda Lambda? Am uitat sa precizez,masina mea e Euro3. Se poate,in vre-un fel,sa verific sonda daca e defecta,sau doar prin inlocuire?Ea e pozitionata sub masina,pe esapament?

        Comment


        • #5
          Sonda/sondele o/le gasesti pe catalizator. Posibil sa ai 2 sonde.
          Poti verifica la pinul 18 pe mufa ECU, (intre pin si masa) prezenta tensiunii, cu contactul pus. Intre pinul 18 si 5 sau intre 18 si 6 poti verifica cu un ohmmetru daca ai rezistenta de 8 ohmi.
          Dar, eu zic sa te gandesti sa o schimbi, mai ales daca masina depaseste 150 mii km, asta-i intervalul la care producatorul recomanda inlocuirea.
          Numai bine!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Multam "LauLaur",cred ca o sa trebuiasca sa o caut. Mi se pare mie sau se potriveste si cea de la Logan 1.6? Drumuri bune si tinem legatura .

            Comment


            • #7
              Am mai auzit si varianta asta. Depinde daca se potriveste la mufa, depinde ce valori da, etc. . Sincer nu pot sa-ti recomand varianta "romaneasca". Totusi, daca faci ceva sapaturi cu siguranta gasesti si pentru Mercedes, la un pret cat de cat decent.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Prietene codul tau se refera la amestecul stochiometric [amestecul optim aer carburant] nu e neaparat sonda landa si nu se masoara cum spune cineva ,,ohmi,, sonda landa la tine e una si se masoara cu osciloscopul si acolo vezi ce semnal ai Sonda landa e paznicul motorului si aceasta face corectiile necesare amestecului optim de functionare la tine nu e neaparat aceasta ,verifica tot ce tine de aprindere si admisie da mai multe detali motoru merge regulat ,consuma excesiv ,lipsa putere etc mai exista posibilitatea sa fi otravit catalizatoru mai rar dar am patito cu una de 14 cm cu acest cod salve

                Comment


                • #9
                  Salutare! Am sa va dau cateva date despre masina :
                  -La prima pornire ,dimineata,cand pun contactul sa o pornesc ,invarte cam mult 2-3 sec.,porneste cam in 1200rot/min.si sta asa cam un minut.Cand se incalzeste ea merge cu o turatie normala,motorul silentios dar din esapament mi se par ca ies cam multe gaze,ce miros a benzina cam puternic(asa e si la voi?).
                  -La urmatoarele porniri din zi pornirea e la sfert de cheie;
                  -Consumul ei,in oras,ca aici o folosesc eu ,e in jur de 10-11L/100km.
                  -Am inceput cu schimbatul setului de bujii,am luat exact ce aveam pe masina(nu mai stiu sigur firma),dar de la magazin s-a uitat care e firma pe original si alea le-am luat. Degeaba,dupa stergerea erorii,ea a aparut din nou.Cu filtrul de aer am vreo 3000km(oare sa-l schimb iar?).
                  -Filtrul de benzina nu l-am schimbat,si nici nu stiu cand a fost schimbat ultima oara(e la mana a 2-a,masina)
                  -Nu simt o scadere de putere,dar o sa fiu mai atent si voi scrie in alt mesaj constatarea dupa un test drive.

                  Oricum daca-mi voi schimba sonda voi pune pt.Mercedes ,faza cu sonda Lambda de Logan am auzit-o la cineva,ca s-ar potrivi.
                  Oare sa fac un test de gaze ,pot dupa aceea sa-mi dau seama ce e dus?
                  Last edited by sandurv; 02-18-2013, 09:06 AM.

                  Comment


                  • #10
                    2-3 s dimineata nu e mult. La tine acolo sunt conditii deosebite de vreme...
                    Cand pornesti prima oara pe zi masina, cat timp motorul este rece, vei simti miros de carburant... La orice masina de generatia ei...
                    10-11 l/100 km iarasi... nu e mult. Depinde de consumatori, de cat de greu ai piciorul si cat de multi km mergi o data cu ea.
                    Fa un consum afara si nu te mai grabi sa bagi bani.
                    Last edited by adip1962; 02-18-2013, 09:31 AM.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #11
                      Nu m-a mai lasat ca editez...
                      Parerea mea este ca nu ai probleme cu sonda si ar trebui sa te uiti mai atent la debitmetru, sa cureti clapeta de aer etc...
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #12
                        Ok,"Adip".O sa caut topic pt.curatarea clapetei de aer si sa ma apuc de treaba.Deci de fiecare data se intampla cand stau cu masina in ralanti (la semafor,de ex.)

                        Comment


                        • #13
                          cam astea-s consumurile lor.
                          In oras... niciodata nu am reusit sa-l ating!
                          Iar afara... Se poate, dar... e moartea pasiunii!
                          Attached Files
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #14
                            Salutare din nou . Am fost la un test si exact una si aceeasi eroare "P0170" iar cel care mi-a citit diagnoza ,"doctorul" ,mi-a zis ca ar trebui VERIFICAT TRASEU RETUR BENZINA,CANISTRA VAPORI. Acei vapori intra in admisie si de acolo se intampla sa apara eroarea. Adevarul este ca la masina mea in momentul cand scot capacul de la rezervorul de benz.,in interior parca am vacuum,trage aer de parca m-ar trage si pe mine in el.Nu am mai intalnit la nicio masina acest fenomen de vacuum in rezervor,si asta zi de zi daca deschid rezervorul se intampla. Ce trebuie facut? O sa fac un topic in care voi cere ajutor pt.gasirea returului si acestei canistre de vapori si cum as putea sa curat returul. Eu cam exageram ,cand faceam plinul,si bagam benzina pana in gura rezervorului si cica asta ar fi motivul.

                            Comment


                            • #15
                              Si la mine este exact la fel... si banuiesc ca si la ceilalti...
                              Parerea mea este ca se intampla din cauza diferentelor de temperatura -noapte/zi, dat fiind ca asta-vara nu se forma aceasta diferenta de presiune.
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF