Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Turbosuflanta defecta,A 170 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut

    Am avut si eu exact aceasi problema.
    masina intra in safe mode.
    la motor pe sasiu (partea stanga) este un serzor de presiune care este legat de partea superioara a motorului (capac motor partea stanga ) cu un furtunas de cauciuc.

    am tras jos furtunul de pe motor si stutul prin care trebuia sa iasa aer sub presiune era astupata. ( cred ca de la gazele carter)

    cu o sarma l-am curatat si gata merge perfect.

    Atasez o poza cu senzorul respectiv

    Sper sa-ti rezolvi problema cu costuri 0
    Attached Files
    office@bcz-motors.ro
    Mob.: 0744-847.874

    Comment


    • #17
      Originally posted by VentureShield View Post
      Am avut si eu exact aceasi problema.
      masina intra in safe mode.
      la motor pe sasiu (partea stanga) este un serzor de presiune care este legat de partea superioara a motorului (capac motor partea stanga ) cu un furtunas de cauciuc.

      am tras jos furtunul de pe motor si stutul prin care trebuia sa iasa aer sub presiune era astupata. ( cred ca de la gazele carter)

      cu o sarma l-am curatat si gata merge perfect.

      Atasez o poza cu senzorul respectiv

      Sper sa-ti rezolvi problema cu costuri 0
      Eu l-am schimbat si pe asta dar degeaba. A fost efectiv o problema mecanica. S-a impilat cumva parghia.

      Comment


      • #18
        Originally posted by valyvis10 View Post
        Eu l-am schimbat si pe asta dar degeaba. A fost efectiv o problema mecanica. S-a impilat cumva parghia.
        La mine nu a fost o problema cu senzorul doar era infundat stutul care iese de pe capac motor.
        Bine ca s-a rezolvat.
        Last edited by cutaresku; 01-19-2013, 16:35 PM.
        office@bcz-motors.ro
        Mob.: 0744-847.874

        Comment


        • #19
          Am demontat turbina de pe masina si am aut o surpriza, actuatorul era busit deformat pe o parte si parghia are joc cam mare ,iar in interior se aude un sunet de metal cand o actionezi pana la capat,am demontat si turbina si in afara de jocul pe care il are la ax mai restul e ok nu sunt paletii deformati sau chestii de genu decat ca pierde ulei.
          M-am interesat si am gasit chit de reparatie cu 350 ron fara paleti si ax iar actuatorul in jur de 200 ron. Momentan le--am montat la loc cum au fost pana achizitionez piesele astea pentru ca trebuia sa plec cu ea sper sa fie asta problema. Cat despre acel furtun l-am scos cand mergea motorul si am azut ca iesea un abur pe acolo deci n-ar fi infundat.

          Scrie mai ingrijit si renunta la stilul messenger.
          Attached Files
          Last edited by cutaresku; 01-20-2013, 16:35 PM.

          Comment


          • #20
            In turbina ai umblat degeaba ! asa am patit eu era deformata si scapa vacum in timp si se limita masina am mers asa vreo 8 luni nimeni nu ii dadea de cap si tot eu am rezolvat-o nu te apuca de lucrat in turbina ! dar sincer sti de la ce e deformata ?? iti zic eu a fost masina busita in fata exact ca la mine eu asa am luat-o !eu am adaptat una de opel astra i-am taiat tija am sudat-o pe a mea a mers un timp dupa care am gasit originala la un prieten ca toti imi cereau 300 ron am m ontat-o si totul e ok ! jocul la tirbina e normal ulei unde spui toti avem si toate masinile au
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #21
              Da ,a fost busita pe partea stanga, mi-am dat seama mai tarziu cand am inceput sa-mi bag nasul mai mult prin ea. In rest mergea bine,pana cand a inceput sa plafoneze la 3000 ture

              Comment


              • #22
                De pirghia de la turbo trebuie sa tragi sau sa impinghi si cat trebuie sa fie cursa?

                Comment


                • #23
                  Cursa totala e de aproximativ 2 cm,din ce am vazut portiunea uzata pe parghie unde intra in acuator(asta cand am demontat turbina de pe masina).Parghia este trasa din dreapta spre stanga(cum te uiti la motor).In cazul meu ramane blocata undeva la jumate cand motorul nu se accelereaza pana aproape la 5000 ture

                  Comment


                  • #24
                    Daca, cursa pirghiei este de la dreapta la stinga ,nu trebuie impins ?

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by doltu marian View Post
                      Am pornit motorul, am tras de parghia turbo mai tare ca pana acum si A MERS!! Apoi am accelerat si s-a dus pana aproape de 5000 ture. Am oprit motorul si l-am pornit iar am accelerat si iar nu a mai trecut de 3700 ture iar parghia era din nou blocata. Am mai tras putin de parghie dar deja se incinsese evacuarea de la turbo si m-am cam fript.O sa incerc maine DAR CAM ASTA AR FI PROBLEMA. MENTIONEZ CA AM FOST INCEPATOR cand am luat masina si nu prea am turat-o cum trebuie.De asta cred ca s-a blocat geometria variabila . Va multumesc ptr ajutor
                      Salut Doru, poti te rog sa faci o poza la pargie sa vad cum arata ?, am si eu aceeasi problema cu turbp-ul

                      MC

                      Comment


                      • #26
                        Salut! Nu stiu daca am probleme cu turbo dar eu cand o
                        Accelerez , imi mergem in suturi! Si faza e ca nu gasesc pe nimeni ! Am
                        Si post pe forum dar in zadar...

                        Comment


                        • #27
                          Si daca intereseaza pe careva piese de a170 cdi apelati la mine! Am o masina intreaga de piese! Pentru contact 0754825240

                          Comment


                          • #28
                            Buna. Aceasi problema o am si eu la un Mercedes A 170CDI,turatie maxima 3500rpm,am verficat si cele doua chestii de vacum,le-am schimbat intre ele,functioneaza...farurile se ridica si coboara,parghia de la turbo,in momentul porniri motorului se vede ca este trasa de vacum,vreo 2 cm,cand opresc motorul,parghia revine catre stanga,dar in timpul functionari motorului parghia o pot trage catre stanga..turbo nu stiu cum se verifica daca functioneaza???.nu scoate fum,nu mananca ulei...puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi??? si cum pot stii ca turbina functioneaza??Mentionez ca am avut schimbat calculatorul de motor..poate fi de la el?Ceva nereusit la resoftarea lui??? Va rog un ajutor.

                            Comment


                            • #29
                              Din cate stiu eu turbo se simte cand porneste.
                              Nu merge tot timpul ci porneste la o turatie anume. Nu stiu la cat intra la A170, dar de obicei(la masinile la care am eu cunostinta) intra in functiune de la 2200-2500 ture in sus.
                              Se simte un zvac, mai multa putere.

                              Comment


                              • #30
                                Cat timp e motorul pornit turbina se învârte,antrenata de gazele de eșapament.Doar ca nu genereazã suficientã presiune pentru supraalimentare. Pe mãsura ce crești turațiile motorului creste si presiunea generatã de turbina,aducând un aport de putere mai mult sau mai puțin simțit. De regula intra pe la 1800 de ture .

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF