Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema blocare/deblocare usi!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cand ai desfacut broasca ai dat toate suruburilehos saunumai cwle 3e la broasca

    Comment


    • #17
      Originally posted by zabavici View Post
      Cand ai desfacut broasca ai dat toate suruburilehos saunumai cwle 3e la broasca
      Acea sarma otelita are intr-un capat butonul care se ridica/coboara la deschidere/inchidere iar in celalalt capat este in forma de S si este prinsa in interiorul broscanului/yalei. Din acest motiv am scos yala cu totul din interiorul portierei. Unde te-ai impotmolit?
      W168 or nothing!

      Comment


      • #18
        Nu am putut da broasca afara am reusit asa sa, I bag sarma prin acea fereastra dar cand am impins broasca la loc am strambat sarma otelita care actioneaza manerul de afara si acum manerul a ramas blocat pe.deschis dar se incuie si se deschide numai din interior

        Comment


        • #19
          Originally posted by zabavici View Post
          Nu am putut da broasca afara am reusit asa sa, I bag sarma prin acea fereastra dar cand am impins broasca la loc am strambat sarma otelita care actioneaza manerul de afara si acum manerul a ramas blocat pe.deschis dar se incuie si se deschide numai din interior
          Deci nu stiu unde ai bagat-o tu , insa fara sa desfaci yala nu ai fi putut sa faci treaba ok. In imaginea asta vezi exact unde ar fi trebuit sa bagi sarma. Punctul C e punctul de unde s-a rupt... Ca sa fi putut sa scoti yala, ar fi trebuit sa ridici "capacelul" elementului de fixare marcat cu A in imagine. Mai multe detalii gasesti aici.
          Last edited by cezarkage; 03-06-2017, 16:09 PM.
          W168 or nothing!

          Comment


          • #20
            Da oricum.asa.o las de acum se incuie normal se deschide din interior e ok pt mine nu am reusit da broasca jos dar se poate pune acel s de la sarma sI prin deschizatura portierei practic asa mi a dat o jos si cel de la dezmembrari

            Comment


            • #21
              Bună. Am și eu o problema cu închiderea centri ață și ma gândeam ca ați putea să îmi dați un sfat. Am un W168 a cărui pompa de vacuum a început sa facă probleme de vreo jumătate de an, în sensul ca a început sa facă zgomot la inchidere/deschidere, apoi ușile s-au închis cu incetinitorul, pentru ca mai apoi pompa sa amuteasca și sa se blocheze pe închis. Nicio problema cu privire la uși, am putut descuia din cheie, cu portbagajul a fost mai greu dar am reușit sa îl descui. Am constatat ca pompa înota în lichid de parbriz, am uscat totul. Nu părea afectata, arata chiar bine, dar cand am pus-o la loc à refuzat sa mai scoată vreun sunet. Am încercat alte doua pompe de ocazie, dar nici acelea nu au vrut sa scoată vreun sunet. Am încercat cu sincronizarea cheii, am mai mers cu mașina. Nu vrea și pace. E ceva ce ar trebui sa fi făcut și nu am făcut pentru a face acele pompe sa funcționeze? Mulțumesc anticipat pentru răspuns.
              ​​​​​

              Comment


              • #22
                Siguranta cu numarul 29 din tablou, de 15 Amperi, ai verificat-o?
                La apasarea butonului de pe consola centrala se aude pompa lucrand?
                Poate ti s-a descarcat bateria de la telecomanda si a coincis cu aparitia apei si a zgomotului pompei de vacuum...
                In caz ca ai uscat bine bine pe-acolo, mai verifica pinii de conectare sa nu fie oxidati. Verifica si firele care intra mufa.
                Last edited by cezarkage; 06-28-2019, 18:23 PM.
                W168 or nothing!

                Comment


                • #23
                  Eu zic ca ar fi bine, inainte de toate, sa elimini cauza "decesului". Vezi de unde vine lichidul de parbriz sau apa, altfel o vei condamna la moarte si pe viitoarea.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    Mulțumesc pentru răspunsuri. Am schimbat bateriile de la telecomanda, dar asta nu a schimbat nimic. La apăsarea pe buton se aprind avariile, dar atât. Nicio alta mișcare. La apăsarea pe butonul de pe bord nu se aude nimic în afara de beep-ul aferent unei apăsari prelungite. Pinii pompei sunt curați. Și pompa arata bine. Voi încerca azi sa înlocuiesc siguranța 29 și în același timp sa vad pe unde curge lichidul de parbriz.

                    Comment


                    • #25
                      Am verificat siguranțele și se pare ca cea cu numărul 29 era arsa. La fel și pompa mea de vacuum. Noroc ca găsisem una SH. Acum se deschid portierele, cumva defazat, cea din dreapta spate se deschide la o apăsare suplimentara de buton iar portbagajul se încuie doar din cheie mecanica însă se deschide din telecomanda. Am încercat povestea cu sincronizarea, apăsând scurt de doua ori pe deschis și apoi punând contactul dar mașina se descuie cum vrea ea. Dar... se încuie și se descuie din telecomanda ceea ce e bine. Mulțumesc încă o data pentru sfaturi.

                      Comment


                      • #26
                        Ceva imi spune ca pompa nu e ok atata timp cat nu iti inchide toate usile la o singura apasare. Incearca cu alta pompa din dezmembrari (sa ti-o schimbe pe cea care ti-au dat-o). Legat de hayon, si acolo ar trebui sa se inchida/deschida tot din telecomanda. Spre exemplu, la mine hayonul il deschid/inchid DOAR din telecomanda, deoarece am schimbat butonul de apasare si nu am cheia respectiva. Ar trebui sa desfaci putin capitonajul si sa arunci un ochi acolo. Este posibil ca sistemul de-acolo sa nu faca cursa corecta.
                        W168 or nothing!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF