Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema blocare/deblocare usi!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema blocare/deblocare usi!

    Buna ziua!
    De curand am adaugat un W168 A140 in familie,care insa are o problema.
    Are cheie tip briceag,cand doresc sa blochez usile,apare ca se blocheaza,insa cele din spate raman deschise,desi butonasele arata ca si cum ar fi blocate.

    Alteori nu se blocheaza nici cele din fata,butoanele ramanan ridicate.Cheia functioneaza,semnalizarile se aprind/sting ca si cum ar functiona normal,se aude si acel zgomot de la pompa de vacuum,insa masina e tot deblocata.

    O parere ceva?? Ce nu e in regula?

  • #2
    Eu iti propun un test.
    Tine apasate ambele butoane ale telecomenzii timp de 5-6 secunde. Se vor lumina semnalizatoarele... Ar trebui ca la prima apasare sa se deblocheze doar usa de la sofer. La doua apasari succesive s-ar debloca toate incuietorile. Blocarea se face dintr-o singura apasare.
    Verifica daca se schimba ceva.
    Dar oricum testerul este sfant la acest tip de masina...
    Si vezi ca s-a mai discutat pe forum despre aceste probleme.
    Bafta!
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #3
      Mersi! O sa vad ce se intampla,oricum deja am programat-o pt tester.Numai bine!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Ady26 View Post
        Buna ziua!
        De curand am adaugat un W168 A140 in familie,care insa are o problema.
        Are cheie tip briceag,cand doresc sa blochez usile,apare ca se blocheaza,insa cele din spate raman deschise,desi butonasele arata ca si cum ar fi blocate.

        Alteori nu se blocheaza nici cele din fata,butoanele ramanan ridicate.Cheia functioneaza,semnalizarile se aprind/sting ca si cum ar functiona normal,se aude si acel zgomot de la pompa de vacuum,insa masina e tot deblocata.

        O parere ceva?? Ce nu e in regula?
        Salut!
        Incearca o sincronizare a cheii. Apesi scurt de doua ori butonul de deblocare, dupa care, in timp de maxim 30 sec. pui cheia in contact pe treapta 2.
        Inchide manual usile din spate, apasand butoanele si vezi daca se deschid centralizat. Posibil sa fie o problema a circuitului de vacuum.
        Informatii gasesti aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.6a.htm , http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.41.htm ,
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Salut,

          Sa nu ai un furtun de vacum spart pe undeva. Verifica si asta. Eu am avut o problema la conectorul de la usa din stanga fata. Se slabise si tragea/scapa aer pe acolo.

          Comment


          • #6
            Eu am un A180 si iarna imi facea figuri cand se inchideau usile automat..uneori nu le tragea pe toate...am luat o siringa si am pus niste ulei pe tamburusurile de la usa si au mers
            Last edited by Zeus; 11-25-2012, 12:27 PM. Reason: Litera mare!

            Comment


            • #7
              Salutare. Azi am patit-o... Una dintre usi nu mi se mai blocheaza. Am desfacut capitonajul si am sesizat ca s-a rupt sarma otelita in forma de S de pe actuator care la celalalt capat are butonul de blocare. Imagine cu prinderea de pe actuator aici . Nu am mai scos broasca pentru ca nu avut cum sa mai ajung pe la dezmembrari. A mai schimbat cineva aceasta sarma? Stie cineva un cod pentru aceasta piesa? E posibil ca la dezmembrari sa gasesc? Nu as vrea sa cumpar tot mecanismul... Am nevoie urgent de un sfat sau o idee. Multumesc anticipat! Toate detaliile de pe pagina lui Lofty aici.
              Last edited by cezarkage; 04-04-2015, 23:09 PM.
              W168 or nothing!

              Comment


              • #8
                Originally posted by cezarkage View Post
                Salutare. Azi am patit-o... Una dintre usi nu mi se mai blocheaza. Am desfacut capitonajul si am sesizat ca s-a rupt sarma otelita in forma de S de pe actuator care la celalalt capat are butonul de blocare. Imagine cu prinderea de pe actuator aici . Nu am mai scos broasca pentru ca nu avut cum sa mai ajung pe la dezmembrari. A mai schimbat cineva aceasta sarma? Stie cineva un cod pentru aceasta piesa? E posibil ca la dezmembrari sa gasesc? Nu as vrea sa cumpar tot mecanismul... Am nevoie urgent de un sfat sau o idee. Multumesc anticipat! Toate detaliile de pe pagina lui Lofty aici.
                Salut, si mie mi s-a rupt cablul de otel ce actioneaza incuietoarea, dar mi s-a rupt in capatul celalalt. Am pus o poza in postul asta.

                Am gasit cablul la dezmembrari - a fost 30 ron.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Buxul View Post
                  Salut, si mie mi s-a rupt cablul de otel ce actioneaza incuietoarea, dar mi s-a rupt in capatul celalalt. Am pus o poza in postul asta.

                  Am gasit cablul la dezmembrari - a fost 30 ron.
                  @Buxul: Salut. Dupa ce am umblat pe la toate societatile de dezmembrari, am avut un bulan mare si am gasit un cablu la dezmembrari cu 20 ron. Partea dificila urmeaza acum la scoatea ialei si inlocuirea cablului... O iala noua vine cu minim 650 RON, iar una din dezmembrari 100 RON, dar oricum trebuie desfacuta cea veche deci o sa incerc s-o repar. Multumesc, numai bine!
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • #10
                    @Buxul: Am uitat sa specific, dar sa stii ca la tine s-a rupt celalalt cablu de actionare, cel pentru manerul din interior. Sunt cabluri total diferite cu forma si structura diferita. Numai bine!
                    W168 or nothing!

                    Comment


                    • #11
                      Fratele meu la A-168 a scos borna de la baterie si a blocat usa manual. Problema este ca nu mai poate intra in masina. Cheia nu intra toata in butuc sa o poata descuia. Eu cand i-am dat masina mergea, dar in timp, probabil a intrat mizeria sau alteceva in butuc si nu mai merge. Ce este de facut? Plange pe langa masina!

                      Comment


                      • #12
                        Pai naspa, daca nu poate deschide cu cheia nici o usa, atunci trebuie sa alimenteza masina cu o alta baterie, ridica partea dreapta fata a masinii cat de mult poate, bine asigurata sa nu cada, si trebuie sa dea un plus de la o baterie pe surubul + de la alternator, iar cand este sigur ca nu va face un scurt circuit si il poate tine cateva secunde acolo altcineva va da - undeva pe la motor. Atunci se va alimenta instalatia si v-a putea deschide masina din telecomanda. Surubul cu pricina e greu de gasit, locul este foarte ingust, chiar in partea superioara a alternatorului si mai are si un manson de cauciuc pentru protectie.
                        Bafta.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cezarkage View Post
                          Salutare. Azi am patit-o... Una dintre usi nu mi se mai blocheaza. Am desfacut capitonajul si am sesizat ca s-a rupt sarma otelita in forma de S de pe actuator care la celalalt capat are butonul de blocare. Imagine cu prinderea de pe actuator aici . Nu am mai scos broasca pentru ca nu avut cum sa mai ajung pe la dezmembrari. A mai schimbat cineva aceasta sarma? Stie cineva un cod pentru aceasta piesa? E posibil ca la dezmembrari sa gasesc? Nu as vrea sa cumpar tot mecanismul... Am nevoie urgent de un sfat sau o idee. Multumesc anticipat! Toate detaliile de pe pagina lui Lofty aici.
                          Salutare. Problema a fost rezolvata prin demontarea totala a yalei si inlocuirea sarmei otelite (am gasit la dezmembrari cu 20 RON). Multa munca migaloasa, dar satisfactia e pe masura. Numai bine.
                          W168 or nothing!

                          Comment


                          • #14
                            Numai eu nu dau atentie la mine ambele usi de pe spate au mustiucul inert.dar broasca fiecarei usi functioneaza normal
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by flavyus1987 View Post
                              Numai eu nu dau atentie la mine ambele usi de pe spate au mustiucul inert.dar broasca fiecarei usi functioneaza normal
                              Ai noroc. Probabil si eu as fi procedat ca tine daca totusi bucata de sarma nu ar fi blocat actuatorul si ar fi putut sa blocheze usa. Nevoia m-a impins sa o demontez singur si ma bucur ca am facut-o eu, pentru ca la service sigur urma moartea caprioarei (yalei).
                              W168 or nothing!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF