Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Unghi de cadere negativ! Rezolvare?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Monroe am pus eu pe fata.Unul prin 2010 si altul la 2-3 ani diferenta.Nu am respectat teoria de ale pune pereche.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #32
      Eu am KYB cum am mai zis pe acilea. Luate de la magazin și montate la mecanicul la care merg când am de reparat chestii ce nu mă descurc singur. Am mai luat gropi dar de obicei am grijă cum merg și pe unde merg. Au deja doi ani. Nu simt schimbări în comportamentul gărgăriței. Drept e că am abia 15000 km de când o am.

      @Nedved, io nu știu ce ai șters tu ce are mașina ta, ce ii și cum îi. Încercam să te ajut cu o părere. Dacă un telescop ce asudă e ok nu știu de ce ai mai adus discuția. Nu fii copil, mergi la service. Dă-le banii și dupa aia plânge-te pe forum că ți-au montat SH-uri.
      Last edited by gruiarew; 05-18-2017, 23:52 PM.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #33
        Daca e asa mare diferenta intre service si regie proprie nu se merita service ul pentru o amarata de asa zisa garantie.

        Asta e si nedumerirea mea...ce era acolo pe amortizor daca el e in toate mintile?
        Probabil are inceput de sfarsit si daca se face un test de amortizoare nu iese bine.

        Comment


        • #34
          La mine a fost simplu. Stătea într-o parte. Insesizabil dar eu am pitici. Și se auzea un fâsâit la treceri peste denivelări. De acolo a plecat tot. O bâzâit la telescopul de pe stânga era curs. Pe dreapta mi-a scos o spiră (era arcul rupt, dar culmea nu bătea! Și spira stătea liniștită pe taler. Ce fain ar fi fost sa cadă să-mi ajungă pe unde nu trebuie). Pe spate manșonul de plastic unde intră șurubul de montare era spart și avea joc...

          Băieții de la piese auto mi-au zis... dacă nu-s bune le aduci înapoi. Dar să nu lași mecanicul să pună mâna pe cutii să le mânjească nici sa bată în fiare să se vadă că-s folosite / au fost montate. Cu asta m-au câștigat ca și client.

          Pentru că le-am luat toate de la ei la set mi-au făcut nu știu ce reducere. Am ieșit sub 700 lei cu tot parcă. Toate arcurile + telescoapele + manopera. N-am prese pentru arcuri dar mare lucru nu-i de schimbat. Fără scule nu mă apuc să mai fac vreo boacănă.

          Concluzia de după:

          1. Nu fâsâia ăla curs. Fâsâia celălalt. Cel curs îl apăsai și nu mai revenea. Celălalt revenea greu cu făsăieli;
          2. Pe spate ruginise. Te chinuiai să tragi de el. Culisa cu chiu cu vai.

          Ce vreau să zic e că una e ce se vede și alta e când e desfăcut / dat jos. Și după ce le-am pus alea noi am crezut că m-am suit în altă mașină.

          Aveam originalele pe ea. Le-or fi fost și lor în 16 ani cât aveau când le-am dat jos.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #35
            Cum toate? 4 arcuri si 4 telescoape la 700 ron cu tot cu manopera?

            Comment


            • #36
              Parcã aºa a fost. Nu mai þin exact minte trebuie sã caut bonurile daca nu le-am aruncat. Flanºele nu le-am schimbat.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #37
                Rezultatul la test de amortizoare pe stand e relativ, vei fi surprins sa vezi ca iese bine.
                In Romania nu exista service sa iti testeze doar amortizoarele mie asa mi s-a spus si tind sa cred pentru ca am facut test cu amortizoarele originale pe masina si a iesit bine. Cand le am dat jos amortizoarele erau praf, crapate, curse, ruginite.


                Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                Service romanesc de prima mana :
                - Cât mã costã reparația mașinii?
                - Ce problemã are?
                - N-am cea mai vagã idee.
                - 843 lei și 50 bani!

                Comment


                • #38
                  @Nedved
                  Daca amortizoarele sunt ude, au inceput de sfarsit.
                  Boge sunt facute de Sachs parca, deci nu sunt originalele. Din fabrica a iesit cu Bilstein. Deci ia in calcul si varianta asta daca vrei sa le schimbi.
                  La flanse, ca si la tot ce tine de articulatii/ buse(ca si flansa are in cap o busa), eu folosesc Lemforder.
                  Pareri despre amortizoare s- au mai spus in topicul " Ce amortizoare flosim pe A-ul nostru", deschis in sectiunea "Discutii despre model". Ca deja ne indepartam de subiectul initial.
                  Toate cele bune!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF