Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Unghi de cadere negativ! Rezolvare?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by LauLaur View Post
    Atentie cand desfaci amortizorul, sa legi fuzeta sau sa pui ceva sub bascula. Mi s.a intamplat sa.mi iasa planetara din cutie.
    Bine de stiut. Se baga greu inapoi?

    Comment


    • #17
      Planetara se infige ferm in cutie, cu mana, fara sa bati in ea. Asta cand e singura... .
      Cand mai are si fuzeta de ea, care fuzeta se invarte ca-i da voie planetara si pivotul, nu sta neam la locul ei. Pe mine m-a chinuit un pic... Observi in clip, ca dupa ce scoate amortizorul fuzeta se rasuceste spre spate.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Decât zgârieturi nu mai bine îi dai un ºpriþ cu niºte vopsea la tub? Peste ºurub? Eu zic cã semn mai bun nu-i.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #19
          M am gandit si la asta daca nu schimb amortizoarele. Am spray. Sa vedem ce buget o sa am. Deocamdata masina sta pe dreapta. Am toate informatiile necesare. Nu cred ca rezolv in week endul urmator dar in 2 saptamani rezolv si va fac un update

          Comment


          • #20
            Pentru cei care schimba amortizoarele si au de rezolvat unghiul de cadere. Se pot confectiona suruburi de reglaj, cu excentric. Eu le-am facut din suruburile vechi. Odata schimbate flansele, cu ele am primit si un set de suruburi, printre care si cele de la amortizoare. E un kit complet. Mi-au ramas suruburile vechi, in stare buna, din care, cu ajutorul unui strungar am facut ce se vede in poze. Unghiul se regleaza invartind surubul. Astfel, fuzeta se deplaseaza interior/exterior opus miscarii excentricului.

            O fotografie valoreaza cat o mie de cuvinte:

            As fi recunoscator daca un moderator mi-ar uni postarile. Am incercat sa urc toate pozele odata de pe telefon dar nu am reusit.
            Attached Files
            Last edited by Florin_WES; 05-16-2017, 21:48 PM. Reason: Rezolvat :)
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Buna treaba!
              Cand te gandesti ca un astfel de set costa ceva bani pe siturile de tunning.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #22
                E foarte util sa ai montate suruburi de reglaj. Marchezi pozitia surubului si poti lucra linistit la suspensie, planetare, rulmenti, etc. . Adica, cam tot ce implica demontarea fuzetei de pe amortizor. Sincer, nu cred ca se potrivesc suruburile din comert pe clasa A, w168.

                P.S. Multumesc Florin_WES! Multumesc de doua ori!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #23
                  Utila incormatie. Intre timp am dat roata jos si am putut ajunge cu mana in talerul de sus. Am dat mizeria la o parte pentru ca era ceva. Ideal era sa am un aspirator mic. Am putut sa ajung cu paiul unui tub de wd40 in taler si am spreiat bine de jur imprejurul rulmentului.
                  Am vazut ca pe un cauciuc de la flansa scrie "sport"...
                  Fiind Avantgarde e posibil sa am suspensie sport?

                  In fine...dupa operatiune totul merge lin si fara zgomote.
                  Stiu ca poate fi o rezolvare temporara si am banii de flanse dar vreau sa strang si de amortizoare ca sa nu umblu de doua ori acolo.
                  Pe arc am doua buline rosii si una albastra...ce inseamna asta?

                  Comment


                  • #24
                    Salut!
                    Wd40 dizolva vaselina, totusi nu cred ca a ajuns pe rulment. Rulmentul e imbracat intr-o "camasa" de plastic, plus ca e pus in asa fel incat sa nu ajunga prea multa mizerie le el.
                    Da, acel "sport" se refera la suspensie plus codul de culori de pe arcuri. La fel scria si pe flansele originale de pe masina mea, tot echipare Avantgarde. Arcurile au cod de culori pentru ca difera in functie de echipare, dotari, etc. Sunt mai tari, mai moi, mai lungi,mai scurte, etc.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      eu credeam ca am facut treaba buna...eram chiar mandru de mine

                      Comment


                      • #26
                        Salut,

                        Nedved schimba si amortizoarele, merita. Dupa ce le-am schimbat se simte diferenta in bine masina are alta tinuta, nu mai sta aplecata inspre partea din fata apoi la franare si in viraje e mult mai bine ca inainte.
                        La ce marca de flanse te-ai gandit sa iei? Daca gasesti ceva la pret bun sa ma anunti si pe mine ca sunt interesat. Eu am bagat jetul de apa pe ele si vad ca are efect dar cum ai zis si tu e solutie pe moment.

                        Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                        Service romanesc de prima mana :
                        - Cât mã costã reparația mașinii?
                        - Ce problemã are?
                        - N-am cea mai vagã idee.
                        - 843 lei și 50 bani!

                        Comment


                        • #27
                          E teapana pe viraje si nu sta aplecata dar sunt "transpirate" amortizoarele.
                          Acum si cu transpiratia asta nu stiu ce sa zic.
                          Le-am sters acum 5k si vad ca nu mai sunt uleioase. Ce unsoare o fi fost pe ele nu stiu.
                          Acum sunt montate Boge si pe flanse nu pot sa citesc sa imi dau seama ce marca sunt.

                          Sincer nu stiu ce marca sa iau...cred ca mai importanta e calitatea decat marca si mi-e frica, ca pretul nu imi garanteaza calitatea.
                          Am rupt forumurile in doua incercand sa ma hotarasc ce sa iau.
                          Unii zic Sachs, altii Lemforder, mai sunt si cu Monroe,KYB, TRW etc.
                          As vrea ceva care e produs in Europa, nu China, Turcia samd.
                          Ba ii vad pe unii multumiti si de cele low end.

                          Cum sa fac eu sa nimeresc ceva bun? Asta e intrebarea ca de zgarcit nu o sa ma zgarcesc si cred ca tind sa le schimb in service sa beneficiez de garantie, dar facand asta o sa fiu nevoit sa iau piesele de la ei pentru ca e mare bataie de cap daca vii cu piesele tale si vrei sa beneficiezi de garantie.

                          Bine, nici nu am chef sa dau 2000 ron pe amortizoare si flanse, dar 1000 zic ca e un buget bun pentru ceva care sa nu imi pice in 30k km.
                          Last edited by Nedved; 05-17-2017, 23:35 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Eu am pus KYB acum doi ani și crede-mă că e cum zice Florin. Altfel stă pe drum. Dar și scutură ca dracu. Dacă erau transpirate clar s-a dus uleiul din ele. Poate nu mai are nimic de aruncat afară d-aia nu mai ai ce șterge.

                            Depinde foarte mult și de service. Dar eu nu m-aș prea încurca cu garanția, sincer. E destul de complicat de demonstrat a cui e vina. Știu povești aiurea cu ANPC la telefoane și electronice, nu la chestii cu care dai prin gropi. Și nu cred că-ți permiți să stai cu mașina cu săptămânile / lunile pe tușă până te cerți cu service-ul, service-ul cu producătorul șamd.

                            Faza cu mulțumitul e în funcție de fiecare. Unii chiar nu-și doresc foarte mult Și crede-mă că ieftin și bun nu există. Ia ceva de mijloc montează-le pe unde poți că tot aia e. N-ai nici o garanție că Gigică de la service face treabă bună.

                            Vezi și arcurile alea cum îs eu am prins ceva reducere că am luat set complet. Și oricum nu-ti fă atâtea gânduri că să nu fie din Turcia sau China. Toate trebuie să treacă un test de calitate și chiar dacă-s "Made in Germany" crede-mă pe cuvânt că nu e aceeași calitate cu alea vândute în Germania. Plus trebuie să fii conștient că astea ce le pui acum n-o să te țină în veci ca alea originalele. "Pe vremea aceea" altfel se făceau chestiile. Erau scumpe și făcute să țină. Acum e ieftinache și să tot cumperi / schimbi la ele.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #29
                              Daca nu mai aveau ulei, bateau ca dracu la gropi si aveam balans, dar la mine nu e cazul. Un amortizor care nu mai are ulei il poate diagnostica si un copil cred.

                              Nu caut ieftin si bun.
                              Un review dupa 1 an minim de folosire ar fi util la amortizoare, flanse, bucse etc.

                              Am mai citit povesti cu amortizoare curse dupa cateva mii de km sau cu flanse distruse tot la fel de repede si asta m-a facut sa iau in calcul schimbatul in service.

                              Comment


                              • #30
                                Am intrebat eu in service de preturi. Costa 253 lei flansa Sachs si 200 lei manopera fara verificat unghiul de cadere. La service is preturile mai mari la piese. La magazinele de piese auto am gasit flansa Sachs la 175 lei primesti si garantie teoretic .



                                Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                                Service romanesc de prima mana :
                                - Cât mã costã reparația mașinii?
                                - Ce problemã are?
                                - N-am cea mai vagã idee.
                                - 843 lei și 50 bani!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF