Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme instalatie Ac

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by jack1973 View Post
    Mai sunt variabile destule,filtrul de freon colmatat,valva de laminare defecta sau senzorul de presiune dus!!!!!1
    Salutare tututor!

    La modelul nostru de masina, W168, care ar fi consecintele unui senzor de presiune defect?
    Senzorul am vazut ca se desfileteaza usor, dar intrebarea mea este daca se pierde ceva de pe instalatie. Multumesc!
    W168 or nothing!

    Comment


    • Originally posted by cezarkage View Post
      Salutare tututor!

      La modelul nostru de masina, W168, care ar fi consecintele unui senzor de presiune defect? Multumesc!
      Nu stie nimeni???
      W168 or nothing!

      Comment


      • Originally posted by cezarkage View Post
        Nu stie nimeni???
        De stiut, stiu mai multi:

        Comment


        • functionare incorecta trepte

          Salutare dragi colegi de forum,

          de cateva zile am urmatoarea problema cu ventilatia interioara: treapta intai merge normal, a doua nu functioneaza (opreste efectiv ventilatorul), a treia si a patra merg in mod egal (cred ca la puterea celei de a patra) iar a cincea de asemenea merge normal. Va dati seama ca e o problema fiindca vara, la drum lung, uzuala si utila era taman treapta a 2-a, pe la 22 de grade, cu A/C pornit.

          Spuneti-mi va rog - o fi de vina vreo siguranta? Stiti cumva care sigurante ar trebui sa le schimb? Sau s-o fi stricat altceva?!

          Comment


          • A desfacut cineva pana acum intreaga instalatie de aer?

            Am fost la service, mi-au pus jucaria pe aparat... au facut vidare, alimentare, bla bla, ei mai stiu ce.

            Rezultatul a fost cel putin epic: in 10 minute s-au pierdut 350ml (din 550 bagati), instalatia e infundata (freonul a fost introdus foarte greu) iar compresorul nu se stie daca porneste sau nu.

            Pe scurt, am doua intrebari:
            1. Cum pot sa stiu daca compresorul este functional? Preferabil fara sa il dau jos de pe masina. (mentionez ca la apasarea butonului EC - la stingerea becului - scade turatia).
            2. Acum ce e de facut? Porii am inteles ca se mai astupa... dar daca instalatia e infundata?
            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

            Comment


            • @cruiserx
              Verifica rezistorul de turatie al ventilatorului si butonul cu treptele de turatie. S-a discutat, SEARCH.
              @Crb
              au facut vidare, alimentare, bla bla, ei mai stiu ce
              Pai trebuia sa sti si tu ce ti-au facut! Trebuia introdusa substanta de contrast si cu lampa fluorescenta vedeai pe unde pierde.
              De obicei conductele metalice din instalatie ruginesc(apar porii si se pot chiar infunda) datorita filtrului(uscator) care nu mai retine condensul.
              Vezi intai pe unde pierde si apoi te gandesti la compresor...
              Last edited by LauLaur; 04-08-2016, 16:42 PM.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • Eu zic că dacă scade turaţia posibil să mai fie ceva de compresor. Cu toate că la o instalaţie înfundată... hmm..

                Cum zice şi colegul LauLaur... vouă chiar nu vă pasă pe ce daţi banii? Adică ai fost în service că nu-ţi merge clima şi ai plecat că e înfundată dar nu ştii nici dacă merge compresorul. Văd că are tot felul de valve mă gândesc că se pot desface nişte conducte scoase nişte capace şi văzut care parte e înfundată.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • Ma grabeam si nu am stat sa desfaca nimic, doar o verificare rapida. Mi-au zis ca fac vidare iar acolo se va vedea daca exista pori/fisuri. Vidarea a iesit ok, am citit si eu pe aparat. Au bagat freon (a intrat destul de greu) dupa care am pornit aerul. Baietii nu au reusit sa-si dea seama cand e compresorul cuplat si cand nu (butonul EC) desi eu le-am zis ce inseamna pozitiile acelui buton. Cand sa-mi scoata freonul din instalatie, aparatul a reusit sa traga cu 350ml mai putin decat fusese bagat in urma cu 10 minute.
                  Mi s-a spus acolo ca daca vidarea arata vreo neregula se baga substanta de contrast, in caz contrar ar insemna ca instalatia e in regula.

                  N-a fost problema de costuri ca sunt prieten cu tipul de la service. Problema e ca nu stiu cum se poate verifica compresorul fara sa fie dat jos, nu stiu cum se poate desfunda instalatia (si sincer nu prea-mi arde sa desfac toata masina doar ca sa am acces la niste conducte) si nici nu stiu sigur daca porii pot fi detectati fara a desface mare lucru.

                  In prima faza ma gandesc sa vad daca e functional compresorul. Daca trebuie schimbat cu totul cred ca nici nu ma mai complic sa fac aerul.
                  Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                  Comment


                  • Cuplarea compresorului se face asemenea aprinderii unui bec.
                    Verificarea cea mai usoara se face cu o scula specifica a carei sensibilitate poate fi calibrata pentru a detecta zona pe unde se pierde freon.

                    Spor.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • Originally posted by cruiserx View Post
                      Salutare dragi colegi de forum,

                      de cateva zile am urmatoarea problema cu ventilatia interioara: treapta intai merge normal, a doua nu functioneaza (opreste efectiv ventilatorul), a treia si a patra merg in mod egal (cred ca la puterea celei de a patra) iar a cincea de asemenea merge normal. Va dati seama ca e o problema fiindca vara, la drum lung, uzuala si utila era taman treapta a 2-a, pe la 22 de grade, cu A/C pornit.

                      Spuneti-mi va rog - o fi de vina vreo siguranta? Stiti cumva care sigurante ar trebui sa le schimb? Sau s-o fi stricat altceva?!


                      Salutare!! La mine este fix aceeasi problema!
                      Nu cred ca este de la sigurate!
                      Aici: http://www.clubmercedes.ro/probleme-...167#post287167 , sunt discutii pe aceasta problema!
                      Eu am verificat mufe si sigurante totul este K,cred ca este defect selectorul!
                      Bafta!

                      Comment


                      • Sa începem cu desfundatul instalatiei.
                        In general instalatia se infunda datorita uzuri pronuntae a comresorului (span de la pistoane bagat in instalatie). Locurile unde se infunda sunt urmatoarele:
                        1. Radiatoare (sunt confectionae cu o teava foarte mica in diametru).
                        2. Ventilul de laminare (acesta are o gatura foarte mica pe turul instalatiei prin care freonul este pulverizat ca un spray).
                        3. Curatarea (spalarea) instalatiei se face cu azot, substanta speciala in acest sens sau cu robotul de incarcare (cu freon) dupa ce se demonteaza ventilul de laminare si compresorul. Intre cele doua conducte de la compresor se face un strap din furtun, iar la ventilul de laminare se pune unul orb (fara acel orificiu de pulverizare).
                        4. Se schimba filtrul deshidratator obligatoriu.
                        Verificarea pierderilor de freon se face cu substanta fluorescenta si o lampa cu UV sau detector de freon. O alta verificare dar mai putin sigura este ca in zona unde sunt pierderi de feon se umezeste cu ulei din instalatie.
                        Verificarea compresorului se face pe masina sau pe bancul de probe prin masurarea presiunii de lucru. Se mai poate verifica, demontand compresorul de pe masina si scurgand uleiul din el intr-un pahar. Daca in pahar se regaseste span (impuritati la fundul paharului), insemna ca compresorl are uzura pronuntata.
                        Scaderea turatiei motorului in momentul cuplari AC-ului este normala, deoarece compresorul induce o forta in rotatia normala a motorului.
                        Sa nu uitam ca se gasesc doua tipuri de compresoare. cu ambreaj si fara ambreaj. Cele fara ambreaj se invart in continu. Acestea sunt cele mai sensibile compresoare si binenteles scumpe. Se arde o bobina din el iar acea bobina se vinde numai cu compresorul. In cazul pierderilor de freon scade nivelul uleiului din compresor si binenteles apare uzua pistoanelor.
                        Last edited by nora-marian; 04-12-2016, 06:19 AM.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • Multumesc de raspuns, mai clar de atat nu se putea. Daca nu te superi, voi posta comentariul tau si pe threadul "Aproape totul, despre seria A-class".
                          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                          Comment


                          • Este valabil pentru toate instalatiile, indiferent de marca sau model. Principiul de functionare si servisare este acelasi.
                            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                            Onorez comenzi si in Bucuresti
                            Tel. 0736375626 Marian

                            Comment


                            • Originally posted by Dandino View Post
                              Salutare!! La mine este fix aceeasi problema!
                              Nu cred ca este de la sigurate!
                              Aici: http://www.clubmercedes.ro/probleme-...167#post287167 , sunt discutii pe aceasta problema!
                              Eu am verificat mufe si sigurante totul este K,cred ca este defect selectorul!
                              Bafta!
                              Problema ventilatorului respectiv, are o bubita locala, buton, modul, etc. Arderea unei sigurante nu face un motor sa mearga partial, il opreste definitiv. Si eu am avut ceva asemanator la butonul ventilatorului de la AC-ul meu si am rezolvat-o cu un spray pentru curatat contacte, dupa care am pulverizat putin spray degripant pentru gresare. Acum merge OK.
                              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                              Onorez comenzi si in Bucuresti
                              Tel. 0736375626 Marian

                              Comment


                              • Salutare!
                                Sunt posesorul unui mercedes w168 motor 1.6. An 1999
                                Am o problema legata de ac si as vrea sa aflu daca a mai patit cineva acelasi lucru.
                                Evitati raspunsuri gen "cand e ec activ, aerul nu functioneaza". Freonul e pus de aproximativ 2 luni lafel si compresorul verificat tot atunci...


                                Aerul functioneaza pe treptele 3 si 4(ventilatia merge si pe 1 si 2). In momentul cand este pe 1 sau 2, de multe ori compresorul se opreste si baga aerul de afara... incerc sa apas pe ec dar tot stins ramane.
                                Acelasi lucru patesc si daca apas pe recirculare sau pe uscare aer, nu se aprind ledurile rosii de pe butoane. E ca si cum este deconectat de la butoanele de control ac.
                                Am avut si momente foarte rare cand a mers totul ok.

                                Va multumesc!!!
                                Last edited by VICENTIU93; 06-29-2016, 22:37 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF