Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme instalatie Ac

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da, au fost oxidati. I-am curatat si cu spray de contacte electrice, si cu smirghel, o sa mai insist la montaj.

    Comment


    • #62
      Daca esti amabil, ne spui si noua cum functioneaza dupa montare si la o luna mai tarziu? Pentru ca este total nerecomandat folosirea periei de sarma sau smighelului la contactele electrice (inclusiv bujii). Ca arata frumos si curat initial. Doar cu ochiul liber. Cu o lupa mai puternica si lumina adecvata, durere.

      Comment


      • #63
        Da, va spun din luna in luna daca este cazul. Nu cred totusi ca este cazul sa exageram, este un contact electric intre doua componente. In timp da, poate afecta. Dar cat timp? 10 ani? 15 ani?

        Comment


        • #64
          Nu la acest ton pentru un raspuns ma astaptam.
          In sensul ca erau 2 pareri diferite asupra imaginii placii.
          Dupa montare, aveam un prim raspuns.
          Problema mini-striatiilor datorate periei de sarma sau smighelului care subtiaza prematur grosimea elementelor de contact electric nu se poate aprecia in ani. Am semnalat doar ca o sugestie. La bujii este una, la CI este alta. Ca exista flame, de acord. Cauza poate fi si a mea pentru ca practica nu seamana cu teoria.
          Last edited by epurare_coco; 02-02-2013, 20:15 PM.

          Comment


          • #65
            Corect, una sunt bujiile, una sunt contactele, dar, eu nu am curatat placile de cupru cu smirghel. Eu am curatat pinul oxidat al mufei. Acolo nu se misca nimic, pur si simplu pinul face contact cu papucul din mufa si cu asta basta.

            Stiu ca nu este o abordare ultra stiintifica, si ca nu ma ridic la standardul de cercetator in electronica, si nu se face asa la electronica de precizie.

            Comment


            • #66
              Dar ai montat la loc totul? Mege bine? Aceasta-i problema noastra!

              Comment


              • #67
                Luni sper sa vina mufa. Remontez si raportez.

                Comment


                • #68
                  Eu sper sa mearga. De raportat, dupa ce va fi multumuit/a SI sursa de bani/ministrul local de finante.

                  Comment


                  • #69
                    Astazi a venit marea mufa. Ridicat, montat, degete chinuite, dar MERGE!!

                    Si-a revenit si inchiderea aleatorie a AC-ului si recircularea. Totul merge normal acum.

                    => Fericit.

                    Comment


                    • #70
                      Fericiti si noi ca te-am putut ajuta, chiar si cu un sfat.
                      Bafta multa!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #71
                        Salutare!
                        Ventilatorul din spatele radiatorului functioneaza in doua trepte? Treapta a doua fiinda cea cand se porneste AC-ul? Multumesc anticipat!
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • #72
                          Ventilatorul din spatele radiatorului functioneaza in 8 trepte, in functie de temperatura motorului.

                          Comment


                          • #73
                            @ftraian: Multumesc pentru raspuns!
                            Inainte de toate vreau sa specific ca ventilatorul functiona inainte sa merg in service (nu stiu daca functiona pe toate treptele). Dupa ce s-a facut incarcarea cu freon cei de acolo mi-au spus ca ventilatorul nu lucreaza corespunzator iar contactele de la mufa de conectare a ventilatorului au fost oxidate, astfel urma sa arunce freonul afara din instalatie. E posibil asa ceva? Multumesc!!
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #74
                              Daca ventilatorul nu porneste, creste presiuneain instalatie de 2-3 ori mai mult decat este normal.Ceea ce nu este bine.
                              Pune ventilatorul pe direct si vezi daca porneste.
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment


                              • #75
                                @flavyus1987: Conduc masina de aproape 1 an si nu am umblat la ventilator. Din ce am vazut eu, ventilatorul pornea de fiecare data odata cu motorul, doar ca ma framanta faptul ca nu stiu daca lucra in toate treptele... N-am inteles cum spui tu sa-l pun pe direct, poti detalia putin? Multumesc!
                                W168 or nothing!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF