Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme instalatie Ac

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Cum a remarcat colegul Laulaur, comutatoarele rotative au mai multe puncte de oxidare decat tastele si nu stiu de ce MB apeleaza la ele! Ca numai ieftine nu sunt! Daca le poti demonta, fara sa sara arcurile, trebuie bine curatate ca fiind doar contacte electrice. Gasesti cu SEARCH cum se face! Bafta.

    Comment


    • #47
      Originally posted by stefanivlad View Post
      Am incercat sa editez(sa nu postez succesiv), dar nu merge.

      Eu am asa:
      [ATTACH]87998[/ATTACH]
      E diferit fata de ce am eu, dar cateva lucruri sunt clare, dupa parerea mea.
      Poti dezactiva mult si bine butonul "E" - economic pe vremea asta ca nu se intampla nimic. Cu alte cuvinte, compresorul nu are dublu rol, adica sa faca rece si/sau cald. Am observat ca cel putin la mine, compresorul nu intra in functiune decat cand face rece, caldura fiind data de motor. Cum o dozeaza insa la 22 sau 28 sau maxim? Probabil un robinet...

      In concluzie, cred ca Laur are dreptate. Ca si Epurare _Coco. Ia-o sistematic si nu mai inlocui/cheltui bani. Incepe prin a verifica sigurantele apoi circuitele de la contactele rozetelor de incalzire si ventilatie.
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #48
        Originally posted by stefanivlad View Post
        Bun, problema mea expusa mai sus, a reajuns in prim-plan. Problema este asa: pe treapta 5 ventilatorul nu merge. EC si Recircularea se aprind. Pe 4 merge totul, pe 3 nu mai merge EC si Recircularea, dar ventilatorul merge ok. Pe 2 si 1, atat timp cat vin de la 0, adica nu trec prin 3, merge totul. Odata ajuns la 3, se blocheaza si isi revine dupa o vreme.

        Am crezut ca problema este reostatul de la ventilator, situat sub torpedou, in spatele consolei centrale.

        Adica aici:[ATTACH]87976[/ATTACH]

        Piesa inlocuita:[ATTACH]87977[/ATTACH]

        Cod A 168 820 08 97 - Pret - 233 lei TVA inclus la Mercedes (In caz ca e cineva care are nevoie de asa ceva)

        Piesa respectiva nu are nici o influenta, problema este din alta parte. Ce urmeaza la inlocuit sau testat? Nu am gasit niciunde (ori nu stiu eu ce sa caut) siguranta pentru ventilator. Presupun ca problemele sunt cumva legate, adica daca dau de cap vitezei 5, va functiona si restul normal. Sau cel putin asa sper...

        Idei?
        Salutare!
        Eu sunt de parere ca ai probleme cu comutatorul treptelor de viteza ale ventilatiei (parca am mai spus asta, vezi raspunsul meu la problema ta ). Poti rezolva mai ieftin cu un modul climatizare sh, sau desfacut si vazut cam ce e ars in al tau dar din cate spui, eu cred ca pe duca comutatorul.
        Poti face si o diagnosticare a sistemului de climatizare.
        @ adip1962
        Toate A Class cu aer conditionat au butonul de reglaj temperatura.
        Colegul are w168 facelift iar ventilatia in cazul lui are 5 trepte.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #49
          Originally posted by adip1962 View Post
          E diferit fata de ce am eu, dar cateva lucruri sunt clare, dupa parerea mea.
          Poti dezactiva mult si bine butonul "E" - economic pe vremea asta ca nu se intampla nimic. Cu alte cuvinte, compresorul nu are dublu rol, adica sa faca rece si/sau cald. Am observat ca cel putin la mine, compresorul nu intra in functiune decat cand face rece, caldura fiind data de motor. Cum o dozeaza insa la 22 sau 28 sau maxim? Probabil un robinet...

          In concluzie, cred ca Laur are dreptate. Ca si Epurare _Coco. Ia-o sistematic si nu mai inlocui/cheltui bani. Incepe prin a verifica sigurantele apoi circuitele de la contactele rozetelor de incalzire si ventilatie.
          Compresorul face vara 16 grade( frig) si iarna tot 16 grade ( cald). E doar un exemplu. Daca exista butonul de reglaj al temperaturii pana la 28 de grade eu zic ca face si caldura.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #50
            Ideea este ca nu se aprinde/stinge. Ce face compresorul si la ce temperaturi, este problema lui.

            Multumesc pentru raspunsuri si interes. Revin maine cu desfacutul, sa vedem ce iese.

            Modul SH, pe ebay cel putin n-am gasit, iar la noi nu stiu unde sa caut.

            Multumesc inca odata.

            Comment


            • #51
              Poti cauta la societatile de dezmembrari. Imposibil sa nu gasesti un w168 facelift la dezmembrat.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #52
                Originally posted by LauLaur View Post
                Compresorul face vara 16 grade( frig) si iarna tot 16 grade ( cald). E doar un exemplu. Daca exista butonul de reglaj al temperaturii pana la 28 de grade eu zic ca face si caldura.
                Nu Laur. Nu se poate. In primul rand este vorba de principiul pompei de caldura. Cel folosit la frigider sau daca vrei la aparatul de aer conditionat (care este un frigider pe invers...). Cel casnic.. In principiu, diferenta de temperatura trebuie sa fie mai mare de 16 grade. Sau daca vrei asa, un aparat de aer conditionat nu poate raci la o temperatura mai mica de 16 grade C. Un aparat de aer conditionat bun scoate o temperatura cu 19 grade mai mica decat cea ambientala.
                Dar daca afara este sa spunem, sub -4 grade, radiatorul va ingheta... Deci nu va merge...
                Aparatele de aer conditionat mai noi au si functia de incalzire. Dar daca iti aduci aminte, initial nu o aveau. Asa este si la masini.
                La A140 aceasta functie, oricat as vrea eu sa fie... nu e! De unde stiu? Pai simplu... Nu pleaca compresorul iarna. Nu poate pleca nici macar la masinile noi! De ce? Pai simplu... Bagi caldura inauntru, scoti frig afara. Daca bagi cu 19 grade in plus in masina, cand afara sunt -10, inseamna ca faci -29 la compresor care ingheata! Principiul pompei de caldura spune cat bagi inauntru, atat scoti afara! Bagi frig, scoti cald, bagi cald, scoti frig!
                Ori masinile noastre fiind facute odata... nu au rezistentele electrice care suplinesc diferentele de temperatura ca la aparatele casnice...
                Din acest motiv, compresorul nu merge iarna. Poti sa-i faci tu ce vrei!
                Daca nu ma crezi poti verifica...
                Last edited by adip1962; 01-29-2013, 23:06 PM.
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #53
                  Am desfacut, am demontat, si am gasit o prima problema. Dupa inlaturarea ei si retestare, o sa vad daca aia a fost, sau trebuie sa inlocuiesc si panoul cu totu sau nu.

                  Posibila cauza gasita la demontare:

                  2013-01-30 16.28.55.jpg

                  Codul mufei respective: 038 545 90 28 (gasit pe piesa)
                  Codul comunicat de Mercedes ca fiind piesa de inlocuire: A0385457528
                  Pret comunicat de MB: 17 lei, vine pe comanda, in 5 zile.

                  Astept 5 zile acum...

                  Comment


                  • #54
                    Bine ca a cedat mufa. De regula, ce s-a intamplat la tine cu mufa, se intampla in cele mai multe cazuri cu comutatorul. Sa speram ca comutatorul e in toate mintile.
                    Bafta multa!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #55
                      Sper. Aflu dupa ce inlocui mufa. Pana atunci stau cuminte.

                      Comment


                      • #56
                        N-am stat cuminte, am desfacut si butoanele, pe principiul "de ce merge".

                        Am constatat urmatoarele: La prima vedere cel putin la mine pare ok. (mecanic nu este nimic in neregula, nu stiu electronica daca mai este in toate mintile)

                        Pentru cine are de testat:

                        Pozitia 1 a ventilatorului = pinii 3 si 5 in scurt.
                        Pozitia 2 a ventilatorului = pinii 1 si 5 in scurt.
                        Pozitia 3 a ventilatorului = pinii 9 si 5 in scurt.
                        Pozitia 4 a ventilatorului = pinii 1, 5 si 9 in scurt. (da, sunt 3 aici)
                        Pozitia 5 a ventilatorului = pinii 7 si 5 in scurt.

                        Cu alte cuvinte 5 este referinta si 3 este viteza 1, 1 este viteza 2, 9 este viteza 3, 1 si 9 sunt viteza 4, si 7 este viteza 5.

                        Poza cu poztionarea "vitezelor":

                        photo.jpg

                        Comment


                        • #57
                          Dupa urma lasata de contactul de pe rotor pe circuit, clar axul comutatorului are joc sau este dezaxat. Cineva a incercat sa forteze contactul prin indepartarea lamelei rotorului de corp in ideea de a "presa" mai mult pe placa de CI.
                          Deci, problema strict mecanica!
                          Reconditionarea placii de circuit imprimat si imbunatatirea zonei de contact implica:
                          - curatarea cu diluant-special CI si uscare cat mai buna!
                          - in buticurile de electronice exista mici flacoane cu solutie de argint (este extrem de greu sa se re-depuna un strat de cupru local, pe o mare placa), cam scumpe, este drept;
                          - cu pensulita din dotarea tubuletului, aplcati un strat subtire si lasati-l sa se usuce bine - 4-5 ore;
                          Reconditionarea rotorului:
                          - necesar demontarea;
                          - verificat uzura saibelor de centrare si asigurare contra desfacerilor accidentale si inlocuirea lor cu altele asemanatoare;
                          - repetarea operatiilor de reconditionare a lamelei/lamelelor de contact din cupru.
                          Spor la bibilit!

                          Comment


                          • #58
                            Nu este descentrat, si nu este sapat in cupru. Contactul se face prin doua "bile" cu arc. Centrarea se face cand este si capacul pus. Din cate am vazut eu, si dupa cum arata, mai tine inca 25 de ani fara probleme. Cel putin partea asta.

                            Multumesc oricum pentru tehnologie, in caz ca am nevoie, am stiinta la mine.

                            Comment


                            • #59
                              Din foto asa rezulta. Data viitoare, puneti un tifon in fata sursei de lumina (becul) si montati "difuzorul" acela de dispersie a luminii blitz-ului.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by epurare_coco View Post
                                Dupa urma lasata de contactul de pe rotor pe circuit, clar axul comutatorului are joc sau este dezaxat. Cineva a incercat sa forteze contactul prin indepartarea lamelei rotorului de corp in ideea de a "presa" mai mult pe placa de CI.
                                Deci, problema strict mecanica!
                                Reconditionarea placii de circuit imprimat si imbunatatirea zonei de contact implica:
                                - curatarea cu diluant-special CI si uscare cat mai buna!
                                - in buticurile de electronice exista mici flacoane cu solutie de argint (este extrem de greu sa se re-depuna un strat de cupru local, pe o mare placa), cam scumpe, este drept;
                                - cu pensulita din dotarea tubuletului, aplcati un strat subtire si lasati-l sa se usuce bine - 4-5 ore;
                                Reconditionarea rotorului:
                                - necesar demontarea;
                                - verificat uzura saibelor de centrare si asigurare contra desfacerilor accidentale si inlocuirea lor cu altele asemanatoare;
                                - repetarea operatiilor de reconditionare a lamelei/lamelelor de contact din cupru.
                                Spor la bibilit!
                                E super OK comutatorul. Nu are nevoie de reconditionare.
                                @stefanivlad
                                Parca vad primii pini de pe randul din dreapta oxidati sau ma insel? Curata-i foarte bine, altfel se va topii si mufa viitoare din cauza contactului imperfect.
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF