Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Miros de benzina la pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut, am descoperit in final de unde vine mirosul, cica e un furtun sub joja de ulei destul de jos prin care trec vapori de ulei. Si necesita inlocuire.
    Ma poate ajuta cineva cu un cod pt furtunul respectiv?
    Multumesc anticipat.

    Comment


    • #32


      Daca despre asta e vorba, cred ca trebuie sa dai motorul jos

      Comment


      • #33
        A1660180982 https://www.ilcats.ru/mercedes/?func...30&language=en

        E destul de aiurea că trebuie coborât motorul. Schimbi și A1660180882 Nu vin decât pe original.

        Eu le-am schimbat ambele că erau coapte.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #34
          Nu vin decât pe original.
          Cine ti-a spus ca vin doar pe original?? Se gasesc si aftermarket, 50-60 lei bucata( daca ma mai tine memoria).
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #35
            Nu pun maț cu 50 lei când originalul e 100. Mai ales că e de lucru să-l schimbi. Dacă mai ține 18 ani e perfect.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #36
              Scuze, pot sa pun si eu o intrebare off topic? De unde ia furtunul vaporii de ulei? Din baie, din carter? Si unde ii duce? Mirosul de benzina de unde vine? Asta e sistemul acela PCV (Positive Crankcase Ventilation)?
              No malfunction

              Comment


              • #37
                Furtunul ăla e în 3 de fapt. Leagă baia de ulei cu capacul de la distribuţie şi cu capacul de pe axul cu came. Capacul de la axul cu came e legat prin porcăria aia de furtun în S în admisie, chiar după ecu şi înainte de clapeta de acceleraţie. Din ce am priceput e pentru a egaliza presiunea în carter / baie.

                Citeam pe forumurile ruseşti că dacă furtunul laa în S se înfundă (drumuri scurte iarna condens / îngheţ) nu se mai aeriseşte baia şi apare fenomenul de aruncat ulei pe la jojă (unii au şi păţit pe aici).

                Mai multe nu ştiu. Vorbesc de W168. La alealalte nu ştiu cum e.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #38
                  Nu pun maț cu 50 lei când originalul e 100. Mai ales că e de lucru să-l schimbi. Dacă mai ține 18 ani e perfect.
                  Ce faci tu, e strict problema ta, dar cand dai un sfat fa-o documentat!
                  Leagă baia de ulei cu capacul de la distribuţie şi cu capacul de pe axul cu came.
                  Furtunul ala nu are legatura cu "capacul de pe axul cu came", aka capac chiulasa. Capacul e in partea din fata a motorului si furtunul vine prins in spatele admisiei, pe admisie, printr-o LEGATURA OARBA.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Foarte interesant. Multumesc pentru explicatii Gruiarew si LauLaur. Sper ca intr-o zi voi intelege si eu motorul asta.
                    No malfunction

                    Comment


                    • #40
                      Salut,
                      Va multumesc pt cod. Asa a zis si mecanicul ca furtunul face legatura cu baia de ulei, doar ca nu a zis ca da motorul jos, trebuie sa desfaca pe sus sa ajunga la el. Sper sa poata.
                      Mersi

                      Comment


                      • #41
                        Probabil se poate cu motorul coborat. Sa reconditionezi si electromotorul daca tot desfaci pe acolo

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Stelian. View Post
                          Salut,
                          Va multumesc pt cod. Asa a zis si mecanicul ca furtunul face legatura cu baia de ulei, doar ca nu a zis ca da motorul jos, trebuie sa desfaca pe sus sa ajunga la el. Sper sa poata.
                          Mersi
                          Se poate, daca se coboara motorul cam 5cm e suficient spatiul.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #43
                            Aşa-i Laur, e în admisie nu în capacul de la chiuloasă.

                            N-am zis că trebuie dat motorul de tot jos, dar trebuie coborât. Problema e furtunul ce merge în capacul de la distribuţie. N-ai pe unde băga mâinile.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #44
                              Chiar daca se coboara motorul, tot trebuie demontat tot ce e deasupra motorului: carcasa filtru aer, calculator, clapeta acceleratie, admisie(cu tot cu rampa de injectie). Abia apoi poti baga manuta dupa furtun: odata prin spatele motorului, si odata pe desupra pompei de apa.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF