Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ovidiu A-clas View Post
    Sal domnilor. Si la mine da probleme la pornire. Masina a150 benzina. Ma gandesc serios sa-i schimb bijiile. Stie cineva vreun tutorial? Am inteles k e putin complicat....
    Am gasit ceva pentru clasa B: https://www.youtube.com/watch?v=55VqqbQQmrc

    Eu le-am desfacut si pe deasupra motorului dar mi-am cam julit mainile...pozitia e intr-adevar incomoda.
    Nu mai stiu pe unde am citit ca un service a avut tupeul sa-i spuna unui posesor de A class ca, pentru a schimba bujiile, trebuie dat jos motorul. Lacomia unora pentru bani pur si simplu nu are potol. Pentru cineva care are experienta si sculele necesare, datul motorului jos nu e chiar foarte greu dar la noi se poarta 16 ore manopera. Important este ca nu trebuie dat jos motorul.
    Last edited by georgealinel; 11-22-2017, 20:35 PM. Reason: Am pus um m in plus
    No malfunction

    Comment


    • Ridic-o de bot şi te bagi pe sub. Ai mai mult loc din punctul meu de vedere. Dar să nu te aştepţi la mare chestie. Am schimbat şi eu la a mea erau originale am pus NGK cu trei electrozi şi a mers bine o zi.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • Salutare,am rezolvat cu pornirea...Era pompa de benzina...Multumesc pentru sfaturi sarbatori fericite

        Comment


        • Salutare. Cum ai descoperit ca e pompa de vina?
          No malfunction

          Comment


          • La w168 se masoara presiunea in rampa de injectie.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • Nu am avut reductia necesara sa masor presiunea asa ca am inlocuit-o direct si a mers masina.
              Masina a fost functionala dar a facut o pauza de 3-4 luni in care nu a fost pornita deloc,iar cand a pornit dupa 3 luni mergea intrerupt si pornea f greu asa ca am schimbat bujiile si un senzor de temperatura si degeaba(dar nu in zadar) apoi am schimbat pompa de benzina si acum merge masina

              Comment


              • Aha...dar cred ca ti-a spus ceva de bine la horoscop daca ai ales varianta 6 din 49. Bine ca s-au aliniat in mod favorabil astrele. Mai era un coleg care se plangea ca i se opreste motorul in timp ce merge cu masina...si service-ul autorizat MB a facut marea descoperire (dupa ce au schimbat bobinele de inductie la voia intamplarii) ca e pompa de benzina. Diferenta era ca, daca la tine face probleme la rece, la el facea taman invers: cand se incalzea motorul, se oprea cand ii era lumea mai draga...deci pompa de benzina la w169 e mai data naibii decat la w168(el avand w169).
                Apropo de schimbatul bujiilor, ca am vazut ca le-ai schimbat...recomand ca la demontarea/montarea fiselor sa se puna vaselina dielectrica la contactul dintre ceramica bujiei si cauciucul de la fise...asta ca sa nu faca arc electric aiurea sau cum se spune popular ”sa nu fure curent”.
                No malfunction

                Comment


                • Din ce am vazut majoritatea problemelor se rezolva inlocuind pompa de benzina,acum nu putem gasi o pompa mai buna decat cu ce vin ele din fabrica>

                  Comment


                  • Salut,Dl LauLaur ai idee de unde pot gasi si eu lamelele acelea pt debitmetru de la A-class 1.4 din 1998?

                    Comment


                    • Salut!
                      Se gasesc pe Ebay, si pe diverse site-uri, partea proasta e ca majoritatea sunt facaturi si putine se potrivesc.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • În plus e o problema cu lipirea lamelelor, am citit undeva ca se dezlipesc in timpul functionarii deoarece ele se incalzesc. Ar trebui un cositor care se topeste mai greu.

                        Comment


                        • Craciun fericit tuturor! Nu stiu ce v-a adus mosul voua, insa mie mi-a adus o problema sau ceva de genu'... Dupa ce toata ziua m-am fatait prin oras, seara (aici sunt putin offtopic) iar am avut nevoie de masina. Cand am vrut s-o pornesc, nimic, invartea si atat... Indiferent cat am incercat, doar invartea electromotorul si atat. Puteam sa o tin asa o 'stamana'. Nicio zvacnire din partea motorului. Asa ceva nu am patit de cand am masina. Initial vroiam sa verific sigurantele insa m-am dus si am scos mufa de la bobina de inductie apoi am reconetat-o. Masina a luat-o la sfert. Sper sa fi fost doar ceva temporar... Maine verific contactele mufei si cele ale bobinei.
                          W168 or nothing!

                          Comment


                          • salut. A mai avut cineva probleme cu clapeta de acceleratie? La mine in seara de revelion a in inceput sa tremure toata si ziceai ca am motor de tractor pe ea asa de zgomotoasa era. Am ridicat capota am pus pe cineva sa puna contactul si se aude niste pocnituri ca de releu sa intelegeti ce vreau sa zic dar se aud de la clapeta am pus mana pe motoras si vibratia pocnitului se simte a fi de acolo. Are cineva idee ce poate fi?

                            Comment


                            • Originally posted by cezarkage View Post
                              Craciun fericit tuturor! Nu stiu ce v-a adus mosul voua, insa mie mi-a adus o problema sau ceva de genu'... Dupa ce toata ziua m-am fatait prin oras, seara (aici sunt putin offtopic) iar am avut nevoie de masina. Cand am vrut s-o pornesc, nimic, invartea si atat... Indiferent cat am incercat, doar invartea electromotorul si atat. Puteam sa o tin asa o 'stamana'. Nicio zvacnire din partea motorului. Asa ceva nu am patit de cand am masina. Initial vroiam sa verific sigurantele insa m-am dus si am scos mufa de la bobina de inductie apoi am reconetat-o. Masina a luat-o la sfert. Sper sa fi fost doar ceva temporar... Maine verific contactele mufei si cele ale bobinei.
                              Nu a fost ceva temporar... Ieri dupa un drum de vreo doua ore, am ajuns la naiba in praznic, am oprit masina. Cand sa plec, nimic, masina doar invartea si-atat. Foarte nasoala senzatia cand ii dai cheie, invarte nu porneste, mai ales cand esti si departe de casa... Am reconectat mufa de la bobina, evident ca nu a luat-o (contactele nu sunt oxidate)... Am mai chinuit-o de cateva ori ca intr-un final sa porneasca. Ieri si azi cat am mai umblat nu mi-a mai facut asa.
                              As avea cateva banuieli: 1) bobina de inductie, 2) pompa de benzina, 3) supapa unisens montata (deoarece mi se dezamorsa pompa de benzina), 4) filtrul de benzina. Cred ca o sa incep cu 3 si 4, apoi daca se mai intampla ramane sa schimb pompa. O bobina defecta apare la diagnoza? Voi ce credeti ca ar putea fi?
                              W168 or nothing!

                              Comment


                              • Cand s-a f@%ut bobina, ai misfire, cod eroare stocat. Si f@%uta sta de-aci incolo, nu-si mai revine. Deci diagnoza intai...Masoara presiunea in rampa, daca ai mai putin de 3Bar, da jos supapa ca omori pompa. Releul se auzea clampanind, pompa amorsa?
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF