Masina facuta pentru vanzare, asa pare.
Fratele meu are un Mercedes A140/1999. Cumparata in primavara, am schimbat la ia filtru aer si bujiile ulei. Masina nu functiona impecabil dar pornea binisor 1/2 chei dimineata, fluctuatii la relanti si nu se accelera mai mult de 4000 rot/min max. 100k/h. Dupa circa 4500k facuti in August s-a prostit, porneste greu 5/10 chei cu aceleasi trepidatii si pierdere putere pana se incalzeste. Dupa aceia merge dar doar daca accelerez 1/3 din acceleratie, la fund merge rau. Am gasit pe Youtube un filmulet cu rezolvarea problemei prin lipirea unei rezistente paralel cu una din lamele. A incercat cineva? Fixing of air mass flow sensor Mercedes A140. https://youtu.be/N4gUZUknTBI Multumesc! Sau aici https://youtu.be/2mIyOPLfDTI
Fratele meu are un Mercedes A140/1999. Cumparata in primavara, am schimbat la ia filtru aer si bujiile ulei. Masina nu functiona impecabil dar pornea binisor 1/2 chei dimineata, fluctuatii la relanti si nu se accelera mai mult de 4000 rot/min max. 100k/h. Dupa circa 4500k facuti in August s-a prostit, porneste greu 5/10 chei cu aceleasi trepidatii si pierdere putere pana se incalzeste. Dupa aceia merge dar doar daca accelerez 1/3 din acceleratie, la fund merge rau. Am gasit pe Youtube un filmulet cu rezolvarea problemei prin lipirea unei rezistente paralel cu una din lamele. A incercat cineva? Fixing of air mass flow sensor Mercedes A140. https://youtu.be/N4gUZUknTBI Multumesc! Sau aici https://youtu.be/2mIyOPLfDTI
Comment