Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cheia revine singura, normal. Dar acum vreo 3 luni cand am cumparat masina, cheia se invartea greu in contact. Este un topic pentru asta, l-am citit. Oricum fara sa-i bag ceva in contact, si-a revenit.
    O sa verific toate variantele.
    Multumesc mult
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #32
      Tuturor masinilor state li se intampla sa mearga greu cheia.Am intalnit la foarte multe masini, dar dupa utilizare indelungata isi revenea contactul.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #33
        Daca tot se numeste "Probleme pornire dimineata" topicul, am sa va relatez si eu, cum a pornit gargarita mea ieri dimineata la ora 5.30, la -16 grade.
        A "luat-o" la a treia cheie, dar dupa 10 secunde s-a oprit. A pornit apoi la "sfert" dar se tura de nebuna, in sensul ca ajunsese pe la 2500 rpm si crestea. Mentionez ca eu o pornesc de fiecare data cu ambreiajul calcat. Dupa ce am eliberat ambreiajul turatia a revenit la normal, adica la 1000rpm si apoi a mai scazut un pic, cam pe la 900.
        V-ati confruntat cu problema asta? N-am nici cea mai vaga idee de unde sa incep, macar cu ganditul ,ca pe vremea asta nu-i chip de mesterit.
        Bafta si numai bine!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          Interesanta chestie.Ma gandesc ca e ceva soft, deoarece la ambreiaj exista un contact.Data viitoare incearca inainte de pornire sa apesi pedala doar pana simti ca se termina cursa libera, pentru a inchide circuitul switch-ului de la ambreiaj.Si daca tot urca de nebuna turatia, elibereaza pedala, daca se manifesta la fel, am aflat de unde este problema.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #35
            Aseara am bagat niste solutie (spray) de dezghetat butuce in contact. Sa fie! Mai ales ca scria ca mai si lubrefiaza...
            Azi dimineata, a pornit la sfert, dupa care s-a oprit.
            La a doua cheie nu s-am mai oprit. Demarorul nu a facut deloc figuri azi, dar... afara erau 0 grade...

            Laur, masinile astea au soc automat, nu? Nu ar fi putut ramane deschis? Iar apoi dand de sarcina, probabil si incalzindu-se un pic sa ajunga la turatia sa normata? Probabil este acelasi lucru pe care l-a spus si Flaviu dar... mai arhaic.
            O alta varianta ar putea fi, cred eu, iar clapeta de la aer... a ramas putin deschisa, frig, condens, gheata poate, poate si putina murdarie... jocurile au devenit foarte mici. Tu ai apasat accelaratia, clapeta s-a deschis, dar... nu s-a mai inchis imediat, ci numai cand motorul a intrat un pic in sarcina cand ai lasat ambreiajul (uleiul rece din cutie) si... iarasi... s-a incalzit un piculet, doar atat cat jocul sa redevina normal, iar clapeta sa se inchida.

            PS. un conducator auto experimentat intotdeauna va porni motorul cu ambreiajul apasat!
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #36
              Salutari si o mana calda de la Degeratu' !
              Am avut timp sa ma gandesc cat am dat, iarasi, zapada.
              @Flaviu
              Switch-ul de pe ambreiaj are rol doar in tempomat si cruise control din cate stiu eu.
              @Adip1962
              Se pare ca gandim identic. Tot la clapeta de acceleratie m-am gandit si eu. Mai ales ca are o miscare cam greoaie motorasul ei, oferind masinii un "delay" in acceleratie.
              Alt lucru pe care il fac eu , atunci cand nu-mi porneste la prima cheie, este sa apas pedala de acceleratie cu cheia adusa in pozitia 2 ( a se vedea manualul de utilizare, capitolul pornire). Cu siguranta clapeta, fiind frig al dracu', nici nu a apucat sa faca cursa completa.
              Cat despre socul automat, e discutie lunga incepand de la pozitionarea celei mai importante componente in functionarea lui si anume senzorul de temperatura al aerului admis. Senzorul este lipit in debitmetru, langa lamelele incalzite. Cat de precis poate sa redea temperatura aerului langa o sursa de caldura?
              Se pare ca cei de la Mercedes au rezolvat problema asta la modelele facelift ( dupa 8/03/ 2001), montand separat senzorul.
              Toate cele bune si o duminica, calduroasa!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                Uite am fost la magazin si mi s-a turat masina la 1400rpm, am dat drumul la ambreiaj si a scazut la 1200.Posibil sa fie uleiul din cutie mai gros.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #38
                  La 1400rpm e cat se poate de normal dar sa vad ca o ia razna, ajunge la 2500 si tot se tureaza... m-am "incalzit" instantaneu .
                  Am incercat odata sa desfac clapeta poate ajung la motorasul ei dar am lasat-o balta. Cred ca-i schimb clapeta cu una din dezmembrari.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Ce te faci cand pornesti o Toyota FJ (aia facuta in colaborare cu Hummer), cu motor cu cilindree cat caleata, si se tureaza la 4000 instant iar apoi scade la 2000 si tarziu la 800.
                    Motor pe benzina.
                    Eu zic ca e normal datorita frigului, iar daca intradevar sunt probleme, chiar vrei sa o faci fata mare??
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #40
                      LauLaur, tu, Flaviu si altii m-ati ajutat de atatea ori, incat... daca vreodata am o idee buna sunt foarte multumit sa va fie de folos.
                      Eu zic sa mai astepti cu cheltuitul... se incalzeste. Vezi daca se mai tureaza... Mario, zis si mastermario71, a trebuit sa-mi reseteze de 2 ori ralantiul pentru a avea efect. Aveam 1500 linistit si 2500 cand porneam.... poate nu ar fi rau sa-i faci si tu o resetare... sau 2.

                      PS1. Azi m-am nervozat si am dat o tura pana la munte. Masina... spre uimirea mea totala, porneste si merge super... Daca nu ar consuma peste 7 la 130 km/h...

                      PS2 vedeti http://www.clubmercedes.ro/noua-benz...hlight=benzina
                      Last edited by adip1962; 12-16-2012, 21:27 PM.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #41
                        Ceva am sa-i fac, incepand cu o diagnoza dar dupa sarbatori. Azi am pornit-o si nu s-a mai nervozat, a fost cuminte. Sa vedem cum se prezinta maine dimineata.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #42
                          buna ziua,e prima mea data cand intreb pe forum.Am un A 140 din 99 si cand e frig(-10)nu vrea sa porneasca.la specialist a verificat tot si singura concluzie este ca e mororul uzat ca nu are comprezie decat 8.are cine a o idee mai bun?

                          Comment


                          • #43
                            Nu cred ca are treaba compresia, ca doar nu-i diesel. Citeste si tu topicul cap-coada , sunt destule probleme /pareri expuse. Eventual schimba "specialistul".
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #44
                              merci,am citit toate parerile si multe simptome imi par cunoscute dar specialistul meu Are si tester star si bosch si imi spune ca nu are nimic.cand nu pornea am pus o bateri noua si a pornit pana la urma dar parca demarorul a s-a blocat un pic.la servis mi- a spus ca electric au incercat tot:calculator ,bobina ,contact.ce nu au verificat sunt injectoarele si o data ia dat o eroare (amestec prea bogat in benzina la pornire) .cat de compresie mi-a spus ca daca nu are suficienta masina are un senzor care ii ia din scanteie.azi am luat-o din servis pt ca a pornir la sfert dar au fost +1grad.merge prea bine dupa ce porneste ca sa fie motorul.eu cred ca e un senzor care nu ii spune ca e frig afara.ce ziceti

                              Comment


                              • #45
                                "buna ziua".da' la reglement sectiunea postari te-ai uitat un piculet?
                                Telegrama, telegrama, dar nici chiar asa.
                                Colegul Laulaur a recomandat clar: schimba specialistul ca dai banii aiurea.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF