Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am cautat pe net si am gasit valoarea rezistentei
    0 Grade – 5120 Ohm
    10 Grade – 3384 Ohm
    20 Grade – 2290 Ohm
    30 Grade – 1573 Ohm
    40 Grade – 1096 Ohm
    In clip https://www.youtube.com/watch?v=N4gU...iDrwTR&index=3 foloseste 1800 ohmi.
    Sursa http://ionutstoica.info/testare-debi...y17dt-pe-banc/

    Comment


    • Astzi mi-am ''reparat'' si eu debitmetrul de aer. Nu imi vine a crede cat de bine merge. Am lipit prima data o rezistenta de 18R dupa care si a doua pe pinii 2-3 si 3-4, cu doua parca merge mai bine. Nu am avut rabdare sa incerc cu mai multe valori si nici timpul necesar. Din ce am vazut prima lamela nu are deloc pelicula de sticla masurate prima are 500R iar cea de a doua 22R. Maine dimineata am sa vad cum porneste.Cateva foto cu lamelele, rezistentele lipite si turometru la relanti, turometrul intradevar nu mai are fluctuatii iar motorul merge mai rotund si trage, nu se mai opreste in intersectii. Consumul de carburant orcum era marit dar sa vad cum v-a fi acum.

      lamela1.jpg lamela2.jpg rezistente2.jpg turometru.jpg
      Last edited by Florin_WES; 11-11-2017, 21:38 PM. Reason: Aranjare poze.

      Comment


      • Asta inseamna ca amestecul aer -benzina va fi conform temperaturii de aprox 27 de grade celsius constant? Fie ca sunt -18, fie ca sunt 35?
        Si mie mi-a facut figuri de cateva ori la stop sa mi se opreasca motorul. Nu tinea relantiul. Tine-ne la curent ca sunt chiar curios cum porneste cand vine frigul.
        Parca vad ca daca ii pun rezistente dinastea scap de benzina scumpa mai ales ca acum e 6 ron litrul. Eu daca nu alimentez cu benzina de 100 porneste din a2a sau a3a.

        Sa vedem si ce consum ai acum
        Last edited by Nedved; 11-11-2017, 23:03 PM.

        Comment


        • Da a pornit la prima chee.http://https://youtu.be/sDa00xeCqXk

          Comment


          • Foarte tare

            Comment


            • Si eu am care am vandut masina pt 2 rezistente

              Comment


              • Buna seara,pute-ti sa ma ajutati si pe mine cu un a class a140 benzina din 2002 facelift fara debitmetru este modelul care are doar clapeta pe ECU
                Porneste fff greu dimineata apoi la sfert.baterie buna,catalizatorul nu este infundat benzina are,bujii noi

                Comment


                • Salut!
                  Chiar daca nu are debitmetru, are un senzor de temperatura IAT si un senzor MAP. Verifica senzorul IAT si senzorul de temperatura al motorului, verifica presiunea in rampa de injectie(sa fie cel putin de 3,5Bar), curata clapeta de acceleratie. Senzorii ii verifici comparand valorile lor(date pe tester) cu cele reale.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • multumesc pt raspuns...dar poti sa imi spui unde sunt acesti senzori ca sa ii schimb

                    Respectă regulile generale de postare!
                    Last edited by Florin_WES; 11-17-2017, 12:04 PM.

                    Comment


                    • Buna dimineata,Dl Laur aveti un nr de telefon deoarece vad ca sunte-ti din moreni si eu din targoviste,iar daca se poate vin la dvs sa discutam

                      Comment


                      • Mai jos am atasat o poza cu motorul ce-l ai pe masina. Incercuiti, sunt senzorii de care vorbeam:
                        1- senzor MAP
                        2-senzor IAT.
                        Senzorul de temperatura al motorului il gasesti infipt in termostat, ala sper ca sti unde se gaseste.
                        Numarul meu de telefon e trecut in profil.
                        Toate cele bune!
                        Attached Files
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • Multumesc.Senzorul Nr.2 l-am schimbat,a mai ramas cel de pe termostat si Nr.1
                          O seara Buna!

                          Comment


                          • Salutare

                            Am avut aceeasi problema cu A classul meu din '99 s-au schimbat bujiile de doua ori, filtrul de benzina si catalizatorul(care are ca si componenta sonda lamba) ...fara nici un rezultat in ceea ce priveste pornirea. Apoi am schimbat debitmetrul cu tot cu componenta eletronica, imobilizator si contact. Problema este ca debitmetrul provenea de pe o masina care are clima iar acum la pornire merge si ventilatorul de la radiator (electrocupla). Cel care s-a ocupat de recalibrare nu stie care ar fi problema.

                            Comment


                            • Sal domnilor. Si la mine da probleme la pornire. Masina a150 benzina. Ma gandesc serios sa-i schimb bijiile. Stie cineva vreun tutorial? Am inteles k e putin complicat....

                              Comment


                              • Originally posted by Păsculescu View Post
                                Problema este ca debitmetrul provenea de pe o masina care are clima iar acum la pornire merge si ventilatorul de la radiator (electrocupla). Cel care s-a ocupat de recalibrare nu stie care ar fi problema.
                                Salut. Verifica daca s-a conectat mufa de la senzorul de temperatura de pe termostat. Vezi mufa in aceasta imagine. Daca ECU detecteaza ca nu are valori de la acel senzor porneste termocupla la turatie maxima. Ar mai fi si posibilitatea ca noul ECU sa depisteze lipsa modulului/releului pentru treptele de invartire a termocuplei. Daca tu ai masina fara AC, nu ai acest releu deci nici cablaj. Poate din diagnoza sa anulezi acel releu, dar nu stiu exact...
                                W168 or nothing!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF