Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

protectie electromotor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Multumesc! Geometria nu cred ca se va schimba. Am desfacut suruburile flanselor rulmentului de sarcina si a coborat intreg ansamblul amortizor-arc-rulment sarcina. Oricum, vad eu maine.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #47
      Felicitari ! Consider ca nu ai pentru ce sa ne multumesti. De asta suntem aici. Daca avem cunostinta despre o rezolvare a problemelor, sa o impartasim si altora sa nu se chinuie si ei asa cum am facut-o noi. Geometria nu are cum sa se schimbe, atata timp cat a desfacut suruburile de la flansa. Personal am schimbat telescoapele pe fata cu totul si intr-adevar se simtea volanul putin inclinat spre dreapta si tragea usor dreapta, dar dupa ce m-am uitat atent la roti am observat roata stanga iesita din partea superioara spre exterior.Rezolvarea a fost....ridicat masina pe cric, scoasa roata, slabite cele doua suruburi de la telescop, impins in portfuzeta, strans surubul superior, apoi si cel inferior, montat roata la loc si acum sta brici, merge ok. Toate cele bune si Km cat mai multi fara......reparatii si evenimente neplacute!
      Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

      Comment


      • #48
        Salut,

        Furtunul de care vorbiti preia gazele din baia de ulei si le baga inapoi in admisie. Cand am schimbat culbutorii hidraulici l-am gasit si eu spart din cauza combinatiei de ulei cu caldura. In prima faza l-am "reparat" iar cu ocazia schimbarii ambreiajului si reparatie de cutiei l-am si inlocuit.

        Comment


        • #49
          Originally posted by LauLaur View Post
          Exact pentru motivul expus de tine Flavius, am ales si eu teava. Este oarecum flexibila(se poate indoi sub un unghi de aproximativ 100de grade fara teama ca se va cuta) dar destul de rigida pentru a sta ridicata de pe blocul motor. Totusi, la capatul dinspre baie am fost nevoit sa-i atasez cu un colier, un cot la 90 de grade dintr-un furtun.
          Ce fel de teava ai folosit? Exista ceva teava flexibila pentru gaze.
          Unde duce furtunul ce pleaca din T? Ce rol are?
          Nu mai retin cine spunea ca nu are efect acest furtun spart. Odata ce intra aer fals in admisie se deschide cutia pandorei.

          p.s. Ai scris undeva ca banuiesti ca e afectata coroana din cauza electromotorului (scrasneste la pornire in dreptul dintilor mancati). Cand ai demontat ai scris ca e intacta. De vina sa fi fost faptul ca nu era aruncat bendix-ul suficient si nu intra pe coroana?

          Comment


          • #50
            Materialul l-am descris mai sus.
            Furtunul vine de deasupra baii de ulei, preia in "T" alt furtun ce vine de pe capacul distributiei si duce in admisie. Rolul lui este de a prelua gazele create in baia de ulei si in capacul distributiei.
            Cred totusi, ca ceva "deranj" a facut bendixul aruncat insuficient de mult pe coroana volantei. Chiar daca, prin "fereastra lasata deschisa" dupa inlaturarea electromotorului, totul arata ok.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #51
              Presupun ca nu mai face probleme elecromotorul acum ,adica ataca de fiecare data corect coroana dintata. Pe elecromotor cred ca s-ar fi observat cel mai bine urmele caraitului la cuplarile ratate din trecut; pe coroana dintata doar cadnd e data jos probabil se va observa ceva.

              La teava de preluare a gazelor , T-ul era din teflon? Daca era turnat din guma, cu ce ai inlocuit?

              Comment


              • #52
                Aceasi problema....

                Sal, am si eu ceva problème asemanatoare cu masina sotiei mele, un A140 din 2004.
                Simptome: masina cand nu vroia ea nu pornea, nu se auzea nimic, daca o trageam pornea in 2 m.
                Actiuni luate: dusa la service, mecanicul mi-a zis ca bobina de aclansare e dusa, aceasta nuse gaseste decat pe original si costa undeva la 900 ron, asa ca m-am decis sa cumpar tot electromotorul, nou nout la 1400 ron. am asteptat undeva la o saptamana pana a venit si l-am dus fericit mecanicului. Dupa montaj, la fel, cand are ea chef nu face decat on "clant" si nimic. Dupa 2-4 chei o ia, dar nu mereu, cateodata nu vrea pentru o ora.... .
                Ce ma sfatuiti sa fac? probabil o fii ceva cu instalatia de la releu la electromotor, sau de la contact -releu sau computerul, acesta daca are vreo treaba cu actionarea electromotorului!?

                PS: daca nu astept sa i se stinaga toate becurile din bord nu o ia in nici un caz....

                Comment


                • #53
                  Originally posted by TrezegueT View Post
                  Sal, am si eu ceva problème asemanatoare cu masina sotiei mele, un A140 din 2004.
                  Simptome: masina cand nu vroia ea nu pornea, nu se auzea nimic, daca o trageam pornea in 2 m.
                  Actiuni luate: dusa la service, mecanicul mi-a zis ca bobina de aclansare e dusa, aceasta nuse gaseste decat pe original si costa undeva la 900 ron, asa ca m-am decis sa cumpar tot electromotorul, nou nout la 1400 ron. am asteptat undeva la o saptamana pana a venit si l-am dus fericit mecanicului. Dupa montaj, la fel, cand are ea chef nu face decat on "clant" si nimic. Dupa 2-4 chei o ia, dar nu mereu, cateodata nu vrea pentru o ora.... .
                  Ce ma sfatuiti sa fac? probabil o fii ceva cu instalatia de la releu la electromotor, sau de la contact -releu sau computerul, acesta daca are vreo treaba cu actionarea electromotorului!?

                  PS: daca nu astept sa i se stinaga toate becurile din bord nu o ia in nici un caz....
                  Ai reusit cu aceasta problema ceva ?
                  la fel am si eu
                  w168 din 2002

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF