Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

protectie electromotor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salutare. Intreb, fara a-mi da cu presupusul, daca desfaci telescopul dreapta fata de pe caroserie si lasi motorul cu cadrul pe care este fixat, tot nu-ti permite? Zic sa desfaci detot suruburile care tin cadrul pe drepata si pe stanga doar sa le slabesti, iar compresorul de la clima sa-l desfaci de pe suport si sa-l lasi oarecum in aer cumva. Nu am facut astfel de operatiuni si in concluzie habar nu am.Daca se poate ma gandesc ca este putin mai mult de munca dar scutesti niste banuti.
    Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

    Comment


    • #32
      M-am documentat referitor la coborarea motorului si nu am vazut scris nimic referitor la compresorul de AC. Pe mine ma pune pe ganduri conducta de AC care iese din filtrul de freon si trece pe sub aripa dreapta. In rest, celelalte furtune de antigel au toleranta si sunt flexibile. Alt lucru de care nu sunt sigur este daca as putea sa cobor motorul fara radiator, m-ar scuti de problema asta.
      Buna ideea cu coboratul doar pe partea dreapta Liviu, eu aveam in cap sa-l las doar de partea din fata.
      Mai intai ma ocup de electromotor(mi-au venit carbunii) si apoi ma mai gandesc la restul. Am ceva in minte referitor la furtunul impricinat si cred ca nici in 20 de ani nu se mai topeste .
      Multam fain de sfaturi, apreciez!
      Toate cele bune!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        "Am ceva in minte referitor la furtunul impricinat si cred ca nici in 20 de ani nu se mai topeste".........sa ne vinzi si noua patentul Bafta!
        Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

        Comment


        • #34
          Eheeee... nu-l vand , il primiti gratis ca si toate informatiile de care dispun si va intereseaza. E vorba de materialul pe care vreau sa-l folosesc... o "teava" flexibila rezistenta la 150 grade, in 3 straturi( teflon, aluminiu, pvc).
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #35
            Teflonul nu se foloseste decat in strat de 0,2 - 0,4mm ca protectie. Se mai foloseste impropriu denumit "bara" la stutul de la pompa de absorbit aliajul de lipri electrice.
            Aluminiul nu este flexibil si se va fisura rapid din cauza vibratiilor din marsul masinii.
            PVC-ul nu va rezista la mai mult de 60grd.
            Doar un furtun de EPDM cu insertie metalica su textil-sticla pentru temperaturi medii ar ajuta.
            Si sunt extrem de ieftine. Nu cred ca merita sa te chinui pentru un patent.

            Comment


            • #36
              Teava respectiva am folosit-o la instalatii de abur( peste 130 de grade) si a rezistat fara probleme. Motorul masinii mele nu cred si sincer nu vreau sa ajunga vreodata la temperatura asta.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                Asteptam cu nerabdare rezultatul final.Te sustinem moral.
                Facem donatii pentru un tutorial cu poze si explicatii, macar ceva simbolic cum ar fi un carton de tigari, pe care le mananci cu siguranta in preajma ciucurucului; chiar si cu plata in avans sa nu ramai in pana si de tigari iar mai apoi de inspiratie si chief de munca .
                Weekend cu spor si chief de munca!
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #38
                  Cu siguranta am sa mananc tigarile Flavius .
                  Am sa detaliez etapele coborarii motorului si vor fi si ceva fotografii, cu siguranta. Sper din tot sufletul sa ma descurc si sa nu mai intampin alte probleme pentru ca am doar 2 zile la dispozitie(luni se termina concediul).
                  Multumesc mult pentru sustinere!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Un truc daca va intereseaza.Matisati furtunul respectiv cu banda adeziva de aluminiu, cea care se foloseste la instalatiile de climatizare.http://www.shopmania.ro/materiale-co...uminiu-5677562 Costa ceva o rola dar merita pe deplin.Bafta si spor la treaba.

                    Comment


                    • #40
                      Nu stiu ce sa zic, stau si ma gandesc exact ce face aluminiul acela expus direct la caldura.Poate respinge caldura, dar se va incinge rau de tot si cred ca se va manifesta exact ca o plita pe partea cealalta.Furtunul propriu-zis trebuie expus unei circulatii continue de aer, iar cand se opreste motorul furtunul se va raci mai repede, schimbul de caldura se va face mai repede cu aerul.
                      Banda de aluminiu nu are temperatura de lucru foarte mare; dupa specificatii <75grC.
                      O solutie ar fi banda izolatoare care se foloseste in electronica atunci cand se izoleaza circuitele intregrate si se asigura piesele mici pentru a nu zbura din jurul zonei de lucru unde se sufla cu aer cald la peste 300grC.Problema ramane procurarea a ceva asemanator.
                      Oricum pentru siguranta trebuie gandita o metoda ca furtunul sa nu mai vina in contact direct cu blocul motor, asta e greseala de proiectare.Acele picioruse distantiere de sprijin sunt gandite gresit, ar trebui sa fie putin mai lungi sau sa fie preavazute cu magnet.Furtunul se inmoaie de la caldura si de la socuri sare de pe buza de sprijin intrand in contact cu blocul motor; de aici toata distractia.
                      Last edited by flavyus1987; 10-05-2012, 21:36 PM.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #41
                        Exact pentru motivul expus de tine Flavius, am ales si eu teava. Este oarecum flexibila(se poate indoi sub un unghi de aproximativ 100de grade fara teama ca se va cuta) dar destul de rigida pentru a sta ridicata de pe blocul motor. Totusi, la capatul dinspre baie am fost nevoit sa-i atasez cu un colier, un cot la 90 de grade dintr-un furtun.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #42
                          Accesorii diverse - cel mai mic pret pentru Accesorii diverse la magazine online. Compara preturi si oferte actualizate. Cumpara cel mai ieftin!, ordonare dupa rank descrescator

                          Poate asta te mai linisteteste un pic in vederea temperaturii suportate.Vrei sa nu mai atinga confectioneaza un suport din textolit, etc.Esti roman ce dreq, inventeaza ceva poate ti-l patenteaza nemtii

                          Comment


                          • #43
                            Salutare!
                            Revin, dupa o zi istovitoare, cu cateva informatii referitoare la coborarea motorului.
                            Am reusit fara prea mare dificultate sa cobor motorul, aprox. 6cm, suficient pentru a-mi crea spatiul necesar. Atentie trebuie acordata conductei de Ac, situata in partea dreapta, privind motorul. Belea mare cu desfiletarea "piulitelor" din plastic impreuna cu cauciucul aferent. Sunt doua astfel de prinderi: una in compartimentul motorului sub servo frana si alta vizibila din spatele catalizatorului. In rest, toate bune si frumoase, sunt 8 suruburi de desfacut, vizibile prin gaurile cadrului motorului. Am desfacut si bratele care sustin cadrul in partea din spate( doua la numar, de o parte si de alta: unul prins pe cadru si apoi langa esapament iar celalalt pe cadru si sub scut).
                            Am fixat un cric sub baia de ulei si altul pe cadrul din fata(la mijloc), controland astfel coborarea si usurandu-mi desfacerea suruburilor. Am scos definitiv cele 4 suruburi din fata, motorul ramanand fixat in suruburile din spate( slabite doar).
                            Astfel coborat se pot face interventii asupra electromotorului si in cazul meu asupra furtunului din spatele pompei de apa.
                            Am atasat si cateva fotografii facute in graba.
                            P.S. Nu uitati sa desfaceti coloana de directie din cuplaj.
                            Attached Files
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #44
                              Lucrare incheiata cu succes! Piese de inca una nu mi-au mai ramas , glumesc bineinteles. Masina a pornit la prima cheie, dupa ce am amorsat de cateva ori instalatia.
                              Nu am avut timp sa fac si un "test drive" dar il fac maine dimineata in drum spre serviciu.
                              Sper sa nu-mi apara nici un zgomor ciudat sau alte probleme, am strans cat am putut de bine toate suruburile (admisie, cadru motor, etc.).
                              Multumesc colegilor flavyus1987 si liviu_tiutiu, care m-au sustinut moral si cu sfaturi binevenite. Tot respectul domnilor
                              Toate cele bune!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #45
                                Felicitari!
                                Cred ca cel mult te-ai ales cu directia dereglata deoarece ai desfacut telescoapele din fuzeta.Asta in cazul in care telescoapele nu sunt cele originale, care au o fanta in care se aseaza piulita si pastraza pozitia initiala.
                                Dar geometria nu e paguba mare.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF