Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

protectie electromotor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Multumesc! Geometria nu cred ca se va schimba. Am desfacut suruburile flanselor rulmentului de sarcina si a coborat intreg ansamblul amortizor-arc-rulment sarcina. Oricum, vad eu maine.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #47
      Felicitari ! Consider ca nu ai pentru ce sa ne multumesti. De asta suntem aici. Daca avem cunostinta despre o rezolvare a problemelor, sa o impartasim si altora sa nu se chinuie si ei asa cum am facut-o noi. Geometria nu are cum sa se schimbe, atata timp cat a desfacut suruburile de la flansa. Personal am schimbat telescoapele pe fata cu totul si intr-adevar se simtea volanul putin inclinat spre dreapta si tragea usor dreapta, dar dupa ce m-am uitat atent la roti am observat roata stanga iesita din partea superioara spre exterior.Rezolvarea a fost....ridicat masina pe cric, scoasa roata, slabite cele doua suruburi de la telescop, impins in portfuzeta, strans surubul superior, apoi si cel inferior, montat roata la loc si acum sta brici, merge ok. Toate cele bune si Km cat mai multi fara......reparatii si evenimente neplacute!
      Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

      Comment


      • #48
        Salut,

        Furtunul de care vorbiti preia gazele din baia de ulei si le baga inapoi in admisie. Cand am schimbat culbutorii hidraulici l-am gasit si eu spart din cauza combinatiei de ulei cu caldura. In prima faza l-am "reparat" iar cu ocazia schimbarii ambreiajului si reparatie de cutiei l-am si inlocuit.

        Comment


        • #49
          Originally posted by LauLaur View Post
          Exact pentru motivul expus de tine Flavius, am ales si eu teava. Este oarecum flexibila(se poate indoi sub un unghi de aproximativ 100de grade fara teama ca se va cuta) dar destul de rigida pentru a sta ridicata de pe blocul motor. Totusi, la capatul dinspre baie am fost nevoit sa-i atasez cu un colier, un cot la 90 de grade dintr-un furtun.
          Ce fel de teava ai folosit? Exista ceva teava flexibila pentru gaze.
          Unde duce furtunul ce pleaca din T? Ce rol are?
          Nu mai retin cine spunea ca nu are efect acest furtun spart. Odata ce intra aer fals in admisie se deschide cutia pandorei.

          p.s. Ai scris undeva ca banuiesti ca e afectata coroana din cauza electromotorului (scrasneste la pornire in dreptul dintilor mancati). Cand ai demontat ai scris ca e intacta. De vina sa fi fost faptul ca nu era aruncat bendix-ul suficient si nu intra pe coroana?

          Comment


          • #50
            Materialul l-am descris mai sus.
            Furtunul vine de deasupra baii de ulei, preia in "T" alt furtun ce vine de pe capacul distributiei si duce in admisie. Rolul lui este de a prelua gazele create in baia de ulei si in capacul distributiei.
            Cred totusi, ca ceva "deranj" a facut bendixul aruncat insuficient de mult pe coroana volantei. Chiar daca, prin "fereastra lasata deschisa" dupa inlaturarea electromotorului, totul arata ok.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #51
              Presupun ca nu mai face probleme elecromotorul acum ,adica ataca de fiecare data corect coroana dintata. Pe elecromotor cred ca s-ar fi observat cel mai bine urmele caraitului la cuplarile ratate din trecut; pe coroana dintata doar cadnd e data jos probabil se va observa ceva.

              La teava de preluare a gazelor , T-ul era din teflon? Daca era turnat din guma, cu ce ai inlocuit?

              Comment


              • #52
                Aceasi problema....

                Sal, am si eu ceva problème asemanatoare cu masina sotiei mele, un A140 din 2004.
                Simptome: masina cand nu vroia ea nu pornea, nu se auzea nimic, daca o trageam pornea in 2 m.
                Actiuni luate: dusa la service, mecanicul mi-a zis ca bobina de aclansare e dusa, aceasta nuse gaseste decat pe original si costa undeva la 900 ron, asa ca m-am decis sa cumpar tot electromotorul, nou nout la 1400 ron. am asteptat undeva la o saptamana pana a venit si l-am dus fericit mecanicului. Dupa montaj, la fel, cand are ea chef nu face decat on "clant" si nimic. Dupa 2-4 chei o ia, dar nu mereu, cateodata nu vrea pentru o ora.... .
                Ce ma sfatuiti sa fac? probabil o fii ceva cu instalatia de la releu la electromotor, sau de la contact -releu sau computerul, acesta daca are vreo treaba cu actionarea electromotorului!?

                PS: daca nu astept sa i se stinaga toate becurile din bord nu o ia in nici un caz....

                Comment


                • #53
                  Originally posted by TrezegueT View Post
                  Sal, am si eu ceva problème asemanatoare cu masina sotiei mele, un A140 din 2004.
                  Simptome: masina cand nu vroia ea nu pornea, nu se auzea nimic, daca o trageam pornea in 2 m.
                  Actiuni luate: dusa la service, mecanicul mi-a zis ca bobina de aclansare e dusa, aceasta nuse gaseste decat pe original si costa undeva la 900 ron, asa ca m-am decis sa cumpar tot electromotorul, nou nout la 1400 ron. am asteptat undeva la o saptamana pana a venit si l-am dus fericit mecanicului. Dupa montaj, la fel, cand are ea chef nu face decat on "clant" si nimic. Dupa 2-4 chei o ia, dar nu mereu, cateodata nu vrea pentru o ora.... .
                  Ce ma sfatuiti sa fac? probabil o fii ceva cu instalatia de la releu la electromotor, sau de la contact -releu sau computerul, acesta daca are vreo treaba cu actionarea electromotorului!?

                  PS: daca nu astept sa i se stinaga toate becurile din bord nu o ia in nici un caz....
                  Ai reusit cu aceasta problema ceva ?
                  la fel am si eu
                  w168 din 2002

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF