Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Becuri BAS/ESP şi ABS aprinse

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Becuri BAS/ESP şi ABS aprinse

    Salut,
    In momentul cand am pornit motorul si am plecat de pe loc mi sau aprins becurile de la esp si abs si au ramas aprinse.Pana acum nu am mai avut aceasta problema,daca ma puteţi ajuta careva,va mulţumesc!

  • #2
    Incearca o calibrare a senzorilor de pe volan rotind maxim stanga si apoi dreapta de volan de 2 ori; ar trebui sa sa stinga imediat martorii din bord.Daca nu e o problema mecanica/hardware.
    Ai schimbat de curand anvelopele?au diametre diferite intre ele?Sunt prea inalte?
    Aceasta cauza provine din cauza anvelopelor sau ai intrerupt alimentarea cu curent de la baterie.Verifica totusi si sigurantele.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Da mi s a intamplat si mie..cand am scos bateria...pune si ia de mai multe ori contactul..o sa ti dispara

      Comment


      • #4
        Originally posted by nemmy View Post
        Da mi s a intamplat si mie..cand am scos bateria...pune si ia de mai multe ori contactul..o sa ti dispara
        Salut!
        Daca ai martorii BAS/ESP aprinsi in urma deconectarii bateriei, cu motorul pornit, pe loc, virezi stanga maxim /dreapta maxim si se sting. Daca sunt alte cauze, verifici: geometria rotilor, senzorii de viteza ai rotilor, chiar si switch-ul de frana.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Originally posted by LauLaur View Post
          Salut!
          Daca ai martorii BAS/ESP aprinsi in urma deconectarii bateriei, cu motorul pornit, pe loc, virezi stanga maxim /dreapta maxim si se sting. Daca sunt alte cauze, verifici: geometria rotilor, senzorii de viteza ai rotilor, chiar si switch-ul de frana.
          Salut Laur !

          .. si se pot verifica senzorii si de catre necunoscatori sau trebuie mers la un specialist ???

          Comment


          • #6
            Eu am avut asemenea probleme am schimbat intrerupatorul de la pedala frana ! cu toate ca pe diagnoza imi dadea cum ca ar fi defect senzorul ax volan care costa in jur de 12 mil .Dupa ce am schimbat acel intrerupator nu am mai avut treaba de cateva luni bune
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #7
              Originally posted by RaduR View Post
              Salut Laur !

              .. si se pot verifica senzorii si de catre necunoscatori sau trebuie mers la un specialist ???
              Senzorii de ABS de pe fiecare roata ii poti curata si tu. Nu trebuie mers neaparat la specialist. Se curata foarte usor cu o periuta de dinti. Cureti foarte bine capul planetarei (partea cu multe fante care vine exact sub senzor) si te asiguri ca senzorul e curat. Seznorul fiind magnetic aduna particule metalice( eu am gasit un cui prins de senzor precum si multa pilitura de fier).
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                .

                Pilitura de fier, cred ca sunt fragmente din placutele de frana si disc, de altundeva nu ar putea proveni.
                Problema o reprezinta intradevar fragmentele metalice, impiedicand citirea corecta a valorilor de turatie la roata.
                Daca exista praf, pamant, negreala din aia , nu ar trebui sa fie o problema, cu atat mai bine, nu rugineste.
                Dar incearca o curatare cu spray pentru rugina si o periuta de dinti dupa cum spune Laur, iar apoi aplica o pelicuta cu spray pentru contacte, sa tina praful si murdaria la distanta plus ca ofera protectie impotritriva coroziunii.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  OK ... multumesc mult ... o sa va tin la curent cu lucrarile

                  Comment


                  • #10
                    Switch-th de la pedala de frina schimbal e 50 ron ,si o poti face chiar tu

                    Comment


                    • #11
                      Am schimbat switch-ul de la pedala frana (aprox. 40 ron) si mi-a disparut problema.

                      Comment


                      • #12
                        si cele automate au switch??

                        Comment


                        • #13
                          Da, ori te-ai procopsit si tu?
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14
                            Mie tot aşa îmi apăreau acei martori în bord dar nu le dădeam importantă prea mare ptr. că imediat după ce reporneam motorul dispareau. Încercasem şi faza aceea cu volan maxim dr. şi apoi maxim stg. dar fără succes. Am mers ce am mers până când odată în Mamaia nu am mai reuşit să o pornesc; dădeam din cheie şi nimic, la fel şi schimbatorul, era blocat în P. Am dus-o cu o platformă la service şi am aflat că maşină mea murise ptr. că nu am schimbat switch-ul acela de 40 RON (se stricase de tot). Aşa că dacă nu vreţi să rămâneţi în drum ca mine, recomand sa schimbaţi switch-ul dacă întâmpinaţi problema...

                            Sent using Tapatalk 2
                            Oo==oO

                            Comment


                            • #15
                              Eu am un b180cdi,2007,80kw,automata. Am aprins ESP si run flat inoperative.
                              La 120km/h nu mai trage deloc, se limiteaza si uneori in mers are laguri cand accelerez

                              ????!!!!! (

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF