Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Directie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Foarte rau ai facut daca nu ai fixat planetara! Dar, raul inca nu a fost facut daca nu ai mers cu masina.
    Ce te sfatuiesc eu: Desfa pivotul de pe fuzeta si impinge fuzeta(cu tot cu planetara) zdravan spre cutie. Astfel vei fi sigur ca a intrat cat trebuie.
    In poza atasata de tine, precum si in poza asta e indicat elementul care fixeaza planetara, anume, acel inel in forma literei "C". Inelul e un fel de arc si "click-ul", foarte fin, facut la introducere te asigura ca planetara e la locul ei.
    In poza atasata de mine e aratat ceea ce se poate intampla daca planetara nu e introdusa corect, axul se poate rupe din dreptul santului. Asta ca o paranteza...
    Dupa ce te asiguri ca planetara e introdusa perfect, prinzi pivotul pe fuzeta, precum si capul de bara.
    Uite un link foarte util!
    Spor sa ai!
    Toate cele bune!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      Nu era din axul planetarei (drive shaft) ; Tot eu sunt de vina.. caci uitasem
      sa strang cele doua suruburi & piulite de prindere a amortizorului (le slabisem
      inca de pe cand m-am apucat sai dau cu torta si sa desfac toate ruginitele din zona)
      Recunosc, sunt uzat (toata ziua am stat cocosat.. mor de spate!)

      Acum seara, am reusit intr-un final sa scot si piulita aia ruginita din capatul de
      jos a bieletei-antiruliu (n-a vrut sa iasa pana ce n-am incalzit-o) si am schimbat-o.

      Insa n-am reusit sa schimb si discul de frana caci am rupt o surubelnita torx
      exact in capul/gaura acelui surubel cu cap ingropat ce tine/aliniaza discul.
      Acum tre' sa cumpar o bormasina & spirale ca sa scot ciotul ala de acolo..

      Numa' belele cu masinuta asta ..
      Am dat o tura cu ea si parca-i alta masina! nu mai vibreaza la frane, directia
      este tzapana/ferma.. imi place.. Cred ca o sa schimb si putreziciunea de
      bascula & bielete de pe dreapta..
      Daca s-ar fi putut cumpara si schimba si sasiul motorului (care este super
      ruginit la mine) n-as mai trece la alt tip de rabla.
      Last edited by gastorro; 08-08-2015, 21:41 PM.
      eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

      Comment


      • #33
        Salut!
        Ai grija la strangerea suruburilor amortizorului. Trebuie reglat unghiul de cadere. http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.26.htm
        Cred ca te-am zapacit cu atatea detalii . Dar vad ca a inceput sa-ti placa
        Toate cele bune!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          Originally posted by LauLaur View Post
          Salut!
          Ai grija la strangerea suruburilor amortizorului. Trebuie reglat unghiul de cadere. http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.26.htm
          Cred ca te-am zapacit cu atatea detalii . Dar vad ca a inceput sa-ti placa
          Toate cele bune!
          Heh, heh .., asa-i imi place sa mesteresc insa din cate vad,
          90% din timp il consum DOAR pe desurubat de piulite ruginite si intepenite...
          Trebuie sa existe o unealta ceva pentru taskul asta caci altfel toti mecanicii
          ar fi cu nervii la pamant !
          Am fost la un mecanic ucrainean ca sa-mi scoata surubul ala rupt si s-a
          chinut 30min ca sa sudeze cu MIG un alt surubel in cap.. insa a reusit sa-l
          scoata.. ; Mi-a inlocuit discul de frana (150Lei manopera si 120Lei discul)
          Dar acum a aparut alta problema (electrica).. legata de contacte rablagite
          din comutatorul actionat de cheia de pornire .. dar o sa postez/intreb in
          threadul potrivit.
          Meci Laur.
          eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF