Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Directie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Foarte rau ai facut daca nu ai fixat planetara! Dar, raul inca nu a fost facut daca nu ai mers cu masina.
    Ce te sfatuiesc eu: Desfa pivotul de pe fuzeta si impinge fuzeta(cu tot cu planetara) zdravan spre cutie. Astfel vei fi sigur ca a intrat cat trebuie.
    In poza atasata de tine, precum si in poza asta e indicat elementul care fixeaza planetara, anume, acel inel in forma literei "C". Inelul e un fel de arc si "click-ul", foarte fin, facut la introducere te asigura ca planetara e la locul ei.
    In poza atasata de mine e aratat ceea ce se poate intampla daca planetara nu e introdusa corect, axul se poate rupe din dreptul santului. Asta ca o paranteza...
    Dupa ce te asiguri ca planetara e introdusa perfect, prinzi pivotul pe fuzeta, precum si capul de bara.
    Uite un link foarte util!
    Spor sa ai!
    Toate cele bune!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      Nu era din axul planetarei (drive shaft) ; Tot eu sunt de vina.. caci uitasem
      sa strang cele doua suruburi & piulite de prindere a amortizorului (le slabisem
      inca de pe cand m-am apucat sai dau cu torta si sa desfac toate ruginitele din zona)
      Recunosc, sunt uzat (toata ziua am stat cocosat.. mor de spate!)

      Acum seara, am reusit intr-un final sa scot si piulita aia ruginita din capatul de
      jos a bieletei-antiruliu (n-a vrut sa iasa pana ce n-am incalzit-o) si am schimbat-o.

      Insa n-am reusit sa schimb si discul de frana caci am rupt o surubelnita torx
      exact in capul/gaura acelui surubel cu cap ingropat ce tine/aliniaza discul.
      Acum tre' sa cumpar o bormasina & spirale ca sa scot ciotul ala de acolo..

      Numa' belele cu masinuta asta ..
      Am dat o tura cu ea si parca-i alta masina! nu mai vibreaza la frane, directia
      este tzapana/ferma.. imi place.. Cred ca o sa schimb si putreziciunea de
      bascula & bielete de pe dreapta..
      Daca s-ar fi putut cumpara si schimba si sasiul motorului (care este super
      ruginit la mine) n-as mai trece la alt tip de rabla.
      Last edited by gastorro; 08-08-2015, 21:41 PM.
      eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

      Comment


      • #33
        Salut!
        Ai grija la strangerea suruburilor amortizorului. Trebuie reglat unghiul de cadere. http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.26.htm
        Cred ca te-am zapacit cu atatea detalii . Dar vad ca a inceput sa-ti placa
        Toate cele bune!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          Originally posted by LauLaur View Post
          Salut!
          Ai grija la strangerea suruburilor amortizorului. Trebuie reglat unghiul de cadere. http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.26.htm
          Cred ca te-am zapacit cu atatea detalii . Dar vad ca a inceput sa-ti placa
          Toate cele bune!
          Heh, heh .., asa-i imi place sa mesteresc insa din cate vad,
          90% din timp il consum DOAR pe desurubat de piulite ruginite si intepenite...
          Trebuie sa existe o unealta ceva pentru taskul asta caci altfel toti mecanicii
          ar fi cu nervii la pamant !
          Am fost la un mecanic ucrainean ca sa-mi scoata surubul ala rupt si s-a
          chinut 30min ca sa sudeze cu MIG un alt surubel in cap.. insa a reusit sa-l
          scoata.. ; Mi-a inlocuit discul de frana (150Lei manopera si 120Lei discul)
          Dar acum a aparut alta problema (electrica).. legata de contacte rablagite
          din comutatorul actionat de cheia de pornire .. dar o sa postez/intreb in
          threadul potrivit.
          Meci Laur.
          eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF