Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Directie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu am inteles cum este roata stramba catre exterior. Pe verticala este iesita sus sau jos?
    In acest caz ce-a spus Laur este valabil, dar am dubii ca ar fi din cauza pivotului, mai ales din cauza constructiei gaurilor de fixare..
    Ori daca este pe orizontala (ceea ce mi se pare mai normal), partea din fata ar trebui sa fie iesita si cea din spate intrata. In acest ultim caz ar trebui sa-ti traga in stanga si cand mergi drept. Te duci direct la directie! Cred ca a indoit-o.
    Intra aici (http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.26.htm) si uita-te bine!
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #17
      Originally posted by adip1962 View Post
      Nu am inteles cum este roata stramba catre exterior. Pe verticala este iesita sus sau jos?
      In acest caz ce-a spus Laur este valabil, dar am dubii ca ar fi din cauza pivotului, mai ales din cauza constructiei gaurilor de fixare..

      Ori daca este pe orizontala (ceea ce mi se pare mai normal), partea din fata ar trebui sa fie iesita si cea din spate intrata. In acest ultim caz ar trebui sa-ti traga in stanga si cand mergi drept. Te duci direct la directie! Cred ca a indoit-o.
      Intra aici (http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.26.htm) si uita-te bine!
      Exact ^^ !
      Daca indrept volanul, rota dreapta pare ok (adica paralela cu cea din
      spate si cu axul fata-spate al masinii) dar cea din stanga sta de ca si
      cum as fi tras eu de volan putin la stanga. Acum, ca sa inaintez drept,
      tre' sa tin covrigul cam 30 grade pe dreapta; Din cauza asta nici
      semnalizarea nu se mai opreste automat dupa o revenire din 'dreapta'..

      Eu zic ca pe verticala e ok.. compartiv cu alea de pe spate, unde neverticalitatea '/ \' se vede..

      Ieri, dupa 2h de youtub-uri cu reglari directie, am scos si eu roata si am
      incercat sa mai inchid din unghiul ala dar nu am reusit sa deblochez piulita
      aia de 19 .. Tija aia hexagonala de 12mm din fier (de zici ca-i balega) se
      desurubeaza ok (adica pot cracana unghiul) dau eu vreu s-o insurubez si
      piulita aia de 'blocare/asigurare' de pe tija, este super gripata (cred ca au
      incarcat-o cu loctite dupa calibrare) si imi trebuie o torta (in 2h ma duc sa
      cumpar o torta butan..)

      Din cauza ca tija asta filetata de reglare este facuta dintr-un fier foarte
      moale, portiunea aia hexagonala de 3cm am facut-o praf (am rotinjit-o).
      Azi TOATA ziua am citit despre chei mox si clesti pentru tevi ccaci cu o cheie
      normala de 12 n-am nici o sansa sa tin contra.
      Din cate am citit,
      asta-i clestele cel mai logic contra piulitelor cu cap rotunjit
      insa nu mai am rabdare.. asa ca voi cumpara un mox.

      Am vazut (prin YT) ca pot alinia roata folosind o simpla sfoara (spate / fata)
      Voi reveni ..
      Last edited by gastorro; 07-24-2015, 14:58 PM.
      eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

      Comment


      • #18
        Originally posted by LauLaur View Post
        Verifica pivotul(daca e deplasat) si prinderea fuzetei pe amortizor(unghiul de cadere).
        "Bara aia lunga dintata", din caseta de directie nu are cum sa sara.
        Neaparat necesara refacerea geometriei rotilor!
        Sper sa nu fie ceva sarit prin caseta ci doar putin indoita pe ici/colo, ca s-o
        pot corecta din '12 Steering track rod end' (tija aia filetata)


        La mine, pivotul (nr.7 din poza) pare ok. Toate par ok si foarte bine ruginite


        D'abia astept sa-mi cumpar torta si sa-i dau foc pe sub ea..
        Last edited by gastorro; 07-24-2015, 15:10 PM.
        eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

        Comment


        • #19
          Este posibil ca stalpul ala de iluminat sa-mi fi lovit/impins amortizorul un pic in spate (??)
          Caci daca-i asa ^ , nu cumva (amortizorul) s-a descentrat d'acolo de sus, de unde-i prins de stalpul caroseriei ?
          Ar putea un amortizor necentrat sa produca 'trage pe stanga' ?!
          Unghiul pe care il acuz, nu-i chiar atat de mare cum am exagerat eu.. ; Poate un 5 grade..
          Last edited by gastorro; 07-24-2015, 15:28 PM.
          eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

          Comment


          • #20
            Salut!
            1. Din amortizor poti regla unghiul de cadere (planul rotii sa fie perpendicular pe planul solului). Deocamdata nu te lega de el.
            2. Ce denumesti tu pivot(7) este de fapt cap bara, iar tija aia de ai rotunjit-o bine e bieleta de directie. Nu te sfatuiesc sa folosesti flacara pentru a debloca piulita, mai bine spray degripant. Cel mai bine, dupa un astfel de soc ar fi sa schimbi capul de bara, apoi sa refaci geometria.
            3. Pivotul se afla la capatul dinspre roata al basculei. Are trei suruburi de fixare. Gaurile de pe extremitati sunt ovale, permitand astfel pivotului sa fie reglat stanga/dreapta, in jurul surubului central(fix). Verifica daca pivotul nu este cumva deplasat in dreapta( adica spre spatele masinii.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              salut Lauur !
              Am reusit! Dupa 2min de incalzit, piulita aia care blocheaza bieleta de directie, si-a dat drumu..
              Am insurubat bieleta destul de mult (dar mai era loc) si prin teste (pe drum drept si opriri dese) am ajuns ca volanul sa stea perfect drept si masina sa mearga si ea drept .
              Nici cand am luat-o nu era asa de 'reglata'
              Va mutumesc pentru ajutor, si ne vedem la urmatoarea belea
              eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

              Comment


              • #22
                Laur, Laur.. , pacat ca n-ai postat cele de mai jos ceva mai devreme .. caci fraza asta a ta EXPLICA totul !
                Originally posted by LauLaur View Post
                3. Pivotul se afla la capatul dinspre roata al basculei.
                Are trei suruburi de fixare.
                Gaurile de pe extremitati sunt ovale, permitand astfel pivotului sa fie reglat stanga/dreapta, in jurul surubului central(fix).
                Verifica daca pivotul nu este cumva deplasat in dreapta( adica spre spatele masinii.
                Sigur te referi la piesa asta..

                caci evident, si ea permite reglarea unghiului ! (n-am stiut.. dar invat..)
                Uite, pana si Bertye zice la fel:

                "When replacing this component ensure the new unit is replaced in the exact
                location that the old unit was found, failure to follow this rule and you will effect the steering on your vehicle.
                "

                si AI AVUT DREPTATE, piesa aia s-a miscat un pic (se vede urma unde a
                stat ani de zile..) dar eu am re-aliniat deja din bieleta ..

                Ce zici? Sa ma chinui sa pun capul de bara unde a fost si sa reglez iarasi bieleta sau s-o las asa (ca merge f. bine) si gata ?
                Last edited by gastorro; 07-25-2015, 15:21 PM.
                eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                Comment


                • #23
                  Salut!
                  Da, la "piesa aia" ma refeream.
                  Daca pivotul e deplasat, sfatul meu este sa-l aduci in pozitia initiala. In momentul de fata roata cu pricina sta mai in spate decat cealalta. Unghiul caster este negativ si se cere a fi pozitiv. Asa cum este acum, e posibil sa "traga" spre roata lovita(stanga parca) pentru ca unghiurile caster nu-s identice pe-o parte si pe cealalta.

                  Uite cam cum sta treaba...
                  Oricum, decizia-ti apartine! Ah, si ... by the way, suntem aici sa ne ajutam!
                  Last edited by LauLaur; 07-25-2015, 17:36 PM.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    Ma bucur ca ai gasit. Sincer nu ma asteptam sa fie pivotii. Cand i-am schimbat era sigur ca suruburile laterale nu pot trece dintr-o pate in alta.
                    Revenind la tine, daca ai gasit cauza radacina - pivotul - eu zic ca ar trebui sa faci totul cum a fost.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #25
                      Azi, acel 'wishbone' (Track Control Arm Lower Left) s-a supt in doua (pe langa pivot, exact prin gaura aia mai mica)
                      Inca de cand m-am apucat sa-mi reglez directia din bieleta, am observat ca era crapat
                      cca 1cm (din exterior catre interior) dar mi-am zis ca n-are cum sa fie de la acel tiny
                      bump cu stalpul si deci daca-i atat de veche si a rezistat pana acum, va mai tine
                      cateva luni pana o arunc.. INSA nu remarcasem ca era rupta si pe partea opusa.

                      De abia (ieri) cand m-am uitat sub wishbone am vazut ca ruptura e mai lunga/grava..
                      Am comandat deja acest brat triunghiular (wishbone) cu tot cu pivot si bushings,
                      plus cele 3 tije cu pivoti/articulatii_moi in capete (Inner Tie Rod, Link Stabiliser Rod,
                      Tie Rod End)

                      Am incercat deja sa-l scot (pe wishbone) dar piulitele bushing-urilor sunt extrem de
                      ruginite si ascunse in niste gaurele special decupate in sasiu (multa rugina acolo) ca
                      n-am reusit.
                      Un lucru e clar, prin bushig-ul cilindric (ala care permite doar sus/jos) trece un surub
                      al carui cap are forma de stea (am tubulara ptr el) iar piulita lui se pare cai-i tot asa
                      dar nu am loc sa bag o tubulara in decupajul ala..
                      Stiti cumva daca existsa chei cu forma asta de stea? Cu ce scule scot suruburile alea
                      care ruginesc din 1997 ?
                      eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                      Comment


                      • #26
                        Hai sa le spunem pe nume, ca poate sunt persoane care nu cunosc denunirile in lb. engleza ale pieselor. S-a rupt bascula, si ai comandat: bascula(cu pivot si bucse), bieleta de directie, cap bara si bieleta stabilizatoare(antiruliu).
                        La bucsa mica(cea dinspre spatele masinii, montata orizontal), intr-adevar, surubul e accesibil printr-o "fereastra" in cadrul motorului. La cea mare(verticala), capul surubului il vezi lesne pe dedesubt. Ai nevoie de o tubulara torx sau de o cheie inelara.
                        La mine piulitele sunt fixe si din cauza asta sunt cilindrice, nu poti potrivi nicio cheie pe ele. Ai acces la ele, asa ca foloseste foarte mult spray degripant. Foloseste chei potrivite sa nu strici capetele suruburilor. Cu cheie potrivita, trage voiniceste de ele, suruburile sunt, parca, de 12 mm grosime, deci solide.
                        Spor sa ai !
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Merci Laur (iti datorez deja 6 x bere) - Si (ca de obicei) ai dreptate !

                          Azi, pe soare (+o lanterna) m-am uitat mai atent in ce se
                          infig/insurubeaza acele suruburi_cu_cap_torx (E14) ce trec prin bucse..
                          si am vazut ca acele "piulite" sunt sudate de sasiu (nice!) si sunt indeed cilindrice.

                          Le-am scos foarte usor cu o tubulara torx E14 (ai senzatia ca se invart in
                          gol dar nu-i asa.. tre' sai dai multe ture pana realizezi ca de fapt ies afara..)

                          Sper sa pot pune noua bascula (care n-a sosit..) la loc fara sa trebuiasca sa comprim arcul.

                          Am o intrebare:
                          Acum ca tot ansamblul asta n-are bascula si se misca foarte usor in toate
                          directiile, am observat ca axul de transmisie (care intra printr-un burduf si se
                          infige undeva in cutia de viteze iar celalalt capat in planetara), se misca liber
                          si cam mult
                          de-a lungul lui (cutie <--> planetara; cca 15cm), de ca si
                          cum n-ar fi prins/infipt in cutie !?
                          Este normal sa se miste atat de lejer & mult ?
                          Cum transmite cutia momentul/forta daca axul joaca asa?
                          (probabil ca daca as fi scos burduful, m-as fi lamurit.. insa e greu/lene)
                          Adica am bulit ceva si prin cutie?
                          eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                          Comment


                          • #28
                            Trebuia sa fixezi cumva planetara, sa nu iasa din cutie. Ea iese destul de usor(e retinuta de un inel metalic), adica n-ai bulit nimic. Dar grija sa fie introdusa perfect.
                            Odata fixata bascula, fuzeta va fi prinsa in 3 puncte si planetara nu va mai iesi din cutie.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by LauLaur View Post
                              Trebuia sa fixezi cumva planetara, sa nu iasa din cutie. Ea iese destul de usor(e retinuta de un inel metalic), adica n-ai bulit nimic.
                              Dar grija sa fie introdusa perfect.
                              Odata fixata bascula, fuzeta va fi prinsa in 3 puncte si planetara nu va mai iesi din cutie.
                              Ce inseamna acest 'introdusa perfect' ?
                              Intreb.., caci acum 5min am terminat de inlocuit bascula si desi pare ok, cand imping roata cu piciorul (destul de tare.. adica n-as putea face asta cu mana),
                              face un zvac si mai intra inauntru cca 2cm (cred ca axul planetarei se mai infige 2cm in cutie).
                              La Dacia veche, axul planetarei avea o canelura si nu puteai sa-l infigi in cutie oricum.. Sa fie si la w168 la fel?
                              Am ridicat roata asta in aer si am bagat-o in 1-a si se invarte! (Nu inseamna asta ca-i 'cuplata'?)

                              Ai cumva o schema a cutiei/axului ptr w168 ?
                              Last edited by gastorro; 08-08-2015, 13:41 PM.
                              eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                              Comment


                              • #30

                                "Always support the drive shafts when changing drop links; This will prevent the problem below ...

                                Further information from Ed has indicated that the fault on his drive shaft was in the intermediate UJ situated in the near side drive shaft,
                                where the spine had failed, this was without doubt caused by incorrect assembly when new in that the spline had never been fully housed and
                                had only been driving on the extreme end. see photo on right which shows the end of the drive shaft spline which is damaged as well as damage
                                to the female section of the UJ

                                As with the failure above this happened when turning the steering wheel fully left or right when the drive shaft parts are under extreme stress."


                                Ei bine, eu n-am agatat planetara de nimic..
                                eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF