Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Directie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Directie

    Vin si eu cu una buba ori problema la dibla.

    Am schimbat intr-un final, bielete antiruliu,directie, capete de bara si pivoti.
    Am facut geometria(toate unghiurile, cadere,fuga, tot ce sa putut regla si sa dea verde pe calculator).
    O mica problema ar fi la convergenta pe spate, roata dreapta putin spre interior, vazuta de sus ar fi asa \. dar nu m-a deranjat si nu a influentat deloc directia.

    La reglaj volanul a fost pus la zero la ochi, orientandu-ma dupa butoanele de pe bord.Parea drept, masina mergea drept,nici o problema.
    Acum dupa 3 saptamani am impresia ca volanul sta putin spre dreapta si daca il pun "drept" pleaca masina spre stanga.

    Am luat prietena la o tura sa imi spuna cum vede ea volanul in mers; aici au intervenit suspiciunile cu privire la starea de sanatate a ochilor mei.
    Am pus masina sa mearga drept si am luat mainile de pe volan, Eu vedeam volanul stramb, ea il vedea drept.
    Am stat in dreapta si ea conducea, aceiasi problema.

    Am oprit, cu motorul pornit si capota ridicata, am pus caseta la zero(are 2 semne) miscand de axul volan cu mana, acelasi lucru se intampla, si acealeasi contraziceri (sa fie pe fond de stres, din cauza licentei?).

    Exista in Constanta cineva cu STAR si preturi decente? care sa imi poata spune daca in mers imi sta senzorul de pe volan la zero?Ca ma doare sufletul sa merg la Bosch sa dau 130lei sa-mi faca doar convergenta cu masina pe calculator.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

  • #2
    Am avut si eu impresia asta la un moment dat. Am realizat insa ca oricat as incerca nu stau perfect drept in scaun (in sensul in care o linie imaginara trecuta prin scafarlie-n anus sa fie perpendiculara pe podea), ci usor spre dreapta, cu mana pe cotiera si schimbatorul de viteze.
    Pe de alta parte, o simpla groapa mai serioasa (sau cateva mai mici), poate (pot) determina volanul / directia s-o ia putzan intr-o parte.
    Cand ai reglat directia nu ti-au pus cricul ala pe volan si pe scaun? E primul lucru de-mi vine-n minte...
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Tocmai ce am revenit de la reglat directia.Acum volanul sta mai rau spre dreapta.Pe hartie toate unghiurile sunt in parametri, exceptie facand unghiul de cadere stanga fata care este cu 1minut in afara dar este in toleranta, si convergenta dreapta spate putin aiurea.Dar nu am avut problemele aceasta pana acum.
      Precizez ca acolo au conectat masina la calculator pentru a pune volanul la zero.
      Nu stiu ce sa mai inteleg, nu bate, nu troncane, toate sunt in stare perfecta, doar asta e problema.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Inca una.
        Am pus jentile de aliaj cu anvelopele de vara, montate ca inainte, fiecare la locul ei.Acum daca tin volanul drept masina merge drept(placut surprins) ; dar daca dau drumul volanului, acesta se suceste spre dreapta si masina urmeaza cursul deasemeni spre dreapta(draq so ia).
        Am intors rotile intre ele, aceastea fiind fara sens de rotatie, iar directia nu mai are nici o ligica.

        Sugestii?
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Verifica presiunea in anvelope si (re)echilibreaza roata dreapta, din nou.
          Si, in ultima instanta, daca mai ai ceva cascaval, preferabil tot pe partea dreapta, vinde saracia si ia-ti altceva!
          Decat sa-ti intinda nervii, mai bine o renegi... Solutie radicala, intr-adevar...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Salutare!
            Ce sa inteleg de aici Flavyus? Ca era mai bine reglata directia la ochi decat pe calculator? Asa se intampla de cele mai multe ori stai linistit. Ce incerci tu sa faci acum am incercat eu la un Passat. Chin, munca, bani cheltuiti, nervi consumati... si volanul tot stramb imi sta. Am lasat-o asa si nu-mi mai bat capul. Cat despre "gargarita" ce sa mai zic ... are personalitate. La mine volanul sta drept, asa il vad eu, dar evit sa ma uit atent la el. Problema ce am observat-o eu e alta: merg pe partea dreapta a drumului-- masina trage dreapta , merg pe partea stanga (pe contra-sens) trage stanga, pe mijloc nici o abartere. Cred ca este vinovata si inclinatia drumului, alta explicatie nu gasesc. Ce pot sa-ti spun... daca nu sunt probleme grave treci peste si bucura-te de ea asa cum este. Nici o masina SH nu este perfecta. Daca nu-i directia sigur o sa fie altceva care sa te deranjeze.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Buba am descoperit-o.Cauciucurile.
              Abia ce m-am intors de la o tura dupa ce am pus pe fata cauciucurile de iarna dar inversate intre ele fata de cum erau inainte.
              Directia s-a redresat surprinzator, indiferent pe care sens merg masina tinde sa iasa de pe carosabil, ceea ce este normal, dar intr-o distanta parcursa mai mare, iar eu tin contra spre stanga foarte putin.Pe banda a doua merge drept(stanga-dreapta), in functie de denivelarile intalnite, ca soseaua Constanta-ovidiu pare perfecta(nu are gropi) dar are umflaturi.
              In concluzie urmeaza 2 anvelope de vara, dar pana atunci merg cu ce am pentru vara.
              Nu am cheltuit decat banii pe directie (125lei) + ceva de haleala ca prinsesem si pauza de masa in service.

              De maritat o marit chiar daca este in stare foarte buna, dar tot ciucuruc din asta vreau, dar motor mai puternic; ca 1.4 acesta sughita cand vede ca port 45 la picior.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                Revin cu neplaceri....sau cu pasarele .........

                Am mers de saptamana trecuta pana ieri cu rotile de vara, dezechilibrate rau.Masina pleca dreapta singura, se intorcea singur volanul.Daca tineam drept volanul masina mergea drept; dar a inceput incet incet sa nu mai mearga drept cand tineam covrigul la centru, trebuia tinut tot putin dreapta.
                Am facut luni comanda de 2 anvelepe Bridgestone de vara, ieri au venit si tot ieri leam montat.Masina avea un mers relativ drept dar covrigul tot spre dreapta putin, dar vizibil.Nu era o problema asa grava dar am vazut ca a inceput pe partea dreapta sa toace rizurile transversale ce raman din turnare de la injectarea materialului.
                Am taiato la verificat directia pe garantie, pe calculator era o abatere foarte mica dar se adeverea cu ce am specificat eu.
                Sau apucat de reglat convergenta din nou, tot pe garantie, ca doar la sfatul lor am luat cauciucuri noi.Datele finale au iesit identice cu cele de saptamana trecuta.
                La iesirea pe drum intins volanul statea spre stanga, mai mult decat statea spre dreapta cand am ajuns acolo.
                Mam apucat de intors rotile intre ele(neavand sens de rotatie), acelasi lucru.
                Am verificat alinierea semnelor de pe caseta cu pozitia volanului = > abatere foarte mica intre semne; dar ce este bine ca dupa un drum de 50km nu a mai tocit rizurile.ASA CA RENUNT pana ajung la Harsova la un prieten mecanis si tragem de roti pana le aducem in pozita in care toate unghiurile au cea mai mica abatere, chiar dar doar fuga pe stanga este in afara parametrilor cu un minut, iar restul sunt cu verde (OK).

                Dupa ce fac un drum de munte vara asta o marit, si cred ca schimb marca ca sensibila tare mai este mam.Mam minunat sa vad ce trage si vecinul cu C 220 din 2004.Cu dacia dadeam in gropi demi sarea volanul din mana si nu avea nici pe naiba.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Tot mai multa lume se lamureste cu Mercedes-urile...ar trebui redeschis topic-ul cu Mercedes vs. BMW!
                  Last edited by Black xs; 06-30-2011, 10:32 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Nu doar VS. BMW, intra si Alfa Romeo,opel, volvo.etc

                    Am un prieten cu alfa 156, masina troncane ca o caruta, la propriu, de la bucsi pana pivoti, dar a naibi masina merge drept, volan drept si nu toceste cauciucurile(dati-va cu parerea).
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      si eu la fel de 3 ori am facut directia dar platind o singura data volanul cand am plecat de acolo era drpt acum tinde putin in stanga de tras nu trage dar simt ca nu mai e stabila masina cum era fratilor masinile sunt bune meseriasi la noi is parati !!!!!!au verificat de doua ori au zis ca masina mea are ceva si nu au gasit nici un joc nicaieri
                      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                      Comment


                      • #12
                        Daca ajuta pe cineva,masinile de facut geometrie sunt prastie,adica fara revizii si intretinere....

                        Comment


                        • #13
                          Ma scuzati ca redeschid acest topic dar am si eu o "problema de directie" ..
                          Azi am tras o stanga tare ca sa ma strecor intr-o parcare IKEA si odata ce am
                          intrat/parcat, n-am mai indreptat rotile (ca de, ce rost are? ca doar te ajuta cand
                          iesi cu spatele.. nu?) si am oprit / iesit.
                          Ei bine, la cca 70cm in dreapta/fata rotii stnga fata era un stalp de iluminare
                          (cca 15cm diametru); Evident, nu l-am lovit
                          In fata era parcata o alta masina si daca la intoarcerea din magazin n-ar mai fi
                          fost acolo, as fi indreptat volanul si as fi iestit drept inainte...

                          Insa i-am pasat cheile lu' nevasta-mea si i-am zis : 'adu-o tu in parcarea
                          celuilant magazin cand termini..' si eu m-am dus ..

                          In fine, nevasta-mea nu prea le are cu pornirile de pe loc (de obicei tasneste
                          pe la 3000rpm) si cand s-a urcat ea in masina si a vazut ca e liber in fata,
                          a bagat-o in viteza si a plecat... DIRECT in stalpul ala din stanga care a intrat
                          intre roata fata stanga si tampon/spoiler .
                          Incredibil dar nu a plesnit farul si nu a crapat nici bumperul de plastic.
                          Doar o zgarierura minora pe aripa !?

                          INSA roata fata/stanga are acum un ughi 'toe out' (catre exterior)
                          de cca 15 grade (!!!) si cand iau curbe pe stanga, chestia aia electronica
                          (ESR sau cum s-o numi.. ; De se aprinde un triungi in bord si pune frana singura)
                          simte diferenta si incearca sa compenseze..

                          M-am uitat (superficial) pe la fiarele alea de directie din stanga dar nu pare nimic rupt !

                          INREBAREA:
                          - Este posibil sa sara un dinte/doi (sa se rupa) de pe pozitie din bara aia lunga si dintata ?
                          - Sau, este posibil sa se fi indoit altceva.. si de fapt n-a sarit nici un dinte?
                          Last edited by gastorro; 07-22-2015, 21:26 PM.
                          eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                          Comment


                          • #14
                            am gresit.. stalpul era oarceum in stanga rotii stangi (ca daca era pe dreapta asa cum am scris ^ .. nu avea cum sa intre inre roata si aripa (care aripa am impresia ca-i din plastic..)
                            eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                            Comment


                            • #15
                              Verifica pivotul(daca e deplasat) si prinderea fuzetei pe amortizor(unghiul de cadere).
                              "Bara aia lunga dintata", din caseta de directie nu are cum sa sara. Neaparat necesara refacerea geometriei rotilor!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF