Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

consum mare A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Crb View Post
    Pot sa confirm treaba. O roata infranata mi-a crescut consumul mediu pe la 10%.
    O roată înfrânată nu se încălzește? Adică la o simplă atingere s-ar cam vedea. Cred că ar și trage într-o parte. Sau mă înșel?
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #62
      Originally posted by gruiarew View Post
      O roatã înfrânatã nu se încãlzește? Adicã la o simplã atingere s-ar cam vedea. Cred cã ar și trage într-o parte. Sau mã înșel?
      Mie nu imi tragea intr-o parte, sau cel putin nu o simteam asa rau (si asa am niste drumuri care trag in toate partile). Intradevar, se incalzeste si iti dai seama usor daca e blocata sau nu.
      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

      Comment


      • #63
        Un exemplu de roti infranate,fara a trage intr-o parte masina?Frana de mana reglata necorespunzator(cablul prea strans,etc)...Cat despre faptul ca o roata infranata se incinge,asta depinde de cat de infranata e,altfel o poti pune pe seama unei franari excesive (mai ales in oras)...

        Comment


        • #64
          In cazul meu sabotul pe spate nu decupla complet. In general faci si tu comparatia cu cealalta roata si vezi daca e mai incinsa sau nu ca aia, in cazul franarii ar trebui sa fie la fel de incinse. Si daca testul asta iti da banuieli, lasi sa se raceasca de tot si dai o tura fara sa folosesti franele (doar frana de motor) si aflii exact daca e blocata sau nu.
          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #65
            Sau ridici câte una sus și învârți de ele. Imposibil să nu simți diferența între o roată ce merge "pe liber" și una ce "freacă".
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #66
              Originally posted by gruiarew View Post
              Sau ridici câte una sus și învârți de ele. Imposibil sã nu simți diferența între o roatã ce merge "pe liber" și una ce "freacã".
              Unii oameni sunt lenesi. Eu intai am dat o tura, mi s-a parut mai calda si abia apoi am ridicat pe cric ca sa ma conving.
              Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

              Comment


              • #67
                Salut posed mercedes a140 benzina , masina consuma undeva 10 -12 % oras mers usor ' am mers la un tester si am descoperit maf senzor (senzor aer ) denumit si debimetru defect , am sunat pe cineva in italia 60 euro sh calculator complet , lam reparat , am mers la tester resetat totul ok , dupa un timp fac consumul si in oras 10 in afara 8 %, cumpar un elm 327 cu conectare bluetooth si verific apa si constat ca urca maxim pana la 95 C ,plec la drum si in mers statea la 57C , merg la service al schimba si acum masina merge in parametri in afara la 0 grade apa sta la 88C in mers consum 6% ulei filtre schimbate ulei 5W40 ,prin urmare probati masina pe tester si totul se va rezolva ,nu am senzori aprinsi in bord ,cumparati o diagnoza maxim 80 lei cu tot cu transport si o folositi in scop personal merita

                Comment


                • #68
                  Salut,caneanu,fi amabil si zi-mi ce fabricate e masina ta....eu am un a class A140,motor 1,6,automat din 12.2000 ...ai idee funcționează elm 327 la mine???


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by nituionutdaniel View Post
                    Salut,caneanu,fi amabil si zi-mi ce fabricate e masina ta....eu am un a class A140,motor 1,6,automat din 12.2000 ...ai idee funcționeazã elm 327 la mine???


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Salut al meu este din anul 2000 luna 3 , manual ai ceva martori in bord ? Probleme ?

                    Trimis de pe al meu SM-T110 folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #70
                      Am comandat prin fan este pe olx din bucuresti elm 327 40lei plus transport , si se conecteaza cu mai multe softuri ,functioneaza pe android eu al folosesc cu o tableta cu iphone nu o conecteaza , si cu alte probleme te pot ajuta

                      Trimis de pe al meu SM-T110 folosind Tapatalk

                      Comment


                      • #71
                        Nu am nici un martor aprins in bord,doar pentru uz personal.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #72
                          Nasol daca nu se conectează cu iphone....am doar produse Apple [emoji51][emoji51],mai apare din când in când o eroare la cutie si vroiam sa am la îndemâna ceva sa pot reseta


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #73
                            Multumesc pentru sugestii, sigur o sa ajung si pe la un tester, am mai estimat un pic prin oras consumul si este in jur de 12 % si peste, cu 10 l, m-am dus si 75 km, asta inseamna si 13 si ceva la suta, consum facut dupa avertizarea becului de la indicatorul de combustibil, deci mult, oricum.Nu am roti infranate, masina a fost ridicata si verificata inainte sa o cumpar , gazele au iesit de euro 4 nu de euro 3 cat este, deci foarte bine.Ar mai fi un aspect pe care l-am observat, cand dau drumul la aer cald, parca se porneste si compresorul de clima, desi este pus pe cald si nu e aprins butonul cu AC, nu cred ca este normal lucrul asta, cand opresc ventilatia se aude clar cum iese compresorul, dar fara modificari de turatii la motor, culmea e ca daca il pun pe rece, pornesc ventilatia si apas butonul de AC, nu se aude nimic.Totusi fata de consumul dat de producator, cu toata, vechimea masinii, nu ar trebui sa sara asa mult, sigur cred ca are ceva, nu e normal sa ia atata, chiar si in traficul din Cluj

                            Comment


                            • #74
                              Am uitat sa specific , ca este din 99, de 1,4, 82 cai

                              Comment


                              • #75
                                Am schimbat si uleiul, am bagat 10 w 40, mie mi se pare prea subtire 5w40, pentru anul 99, si 200000 km, inainte a fost cu 5, a curs din motor ca apa.Cu ocazia asta am crezut ca dispare si un sunet la pornire , la rece, care parca ar fi bataie de lant, vreo doua sau trei tacanituri, intrebarea ar fi daca se poate intinde, daca exista varianta asta.In rest motorul merge rotund, cu foarte mici fluctuatii la relanti, nu are sunete dubioase, suna frumos si fara erori in bord.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF