Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

consum mare A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Offtopic
    Salutare! Laur are dreptate. Trebuie sa ignori ce a scris gruiarew mai sus: "Presupun că încetinește automat ventilatorul când temperatura se egalează. N-are sens să sufle 23 grade să zicem dacă în cabină este deja 23.". Ar fi fost prea frumos daca s-ar intampla asa, ca am fi avut toti cea mai clima de clima.
    Ca o completare, pe alt subiect colegul Laur ne-a spus cum sa verificam termostatul: "Lasa masina la relanti 15-20 minute. In timpul asta pui mana pe furtunul ce iese din termostat si duce in radiator. Observa in cat timp incepe sa se incalzeasca. Dupa ce termostatul s-a deschis(s-a incins bine furtunul, in totalitate) vezi daca furtunul s-a intarit. Sistemul trebuie sa lucreze sub presiune. ".
    Numai bine!
    W168 or nothing!

    Comment


    • #92
      Atunci scuze. Aşa ar fi logic să se învârtă la aceeaşi turaţie. Probabil suferă şi a mea de aceeaşi boală. Mie aşa mi s-a părut că după ce se încălzeşte suflă mai încet, nici mai cald nici mai rece doar mai încet. Scuze înca o dată că am indus lumea în eroare. Eu ştiam că pe gărgăriţe nu e un simplu AC.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #93
        Offtopic
        Originally posted by gruiarew View Post
        Probabil suferă şi a mea de aceeaşi boală. Mie aşa mi s-a părut că după ce se încălzeşte suflă mai încet, nici mai cald nici mai rece doar mai încet.
        Nu e nicio boala, doar ca avem trepte de viteza pentru ventilatie. Dar ca sa te convingi, fa un test: da caldura la maxim 28, pe treapta 4 de ventilatie si vezi daca "o s-o lase mai moale".
        W168 or nothing!

        Comment


        • #94
          Gruiarew, nu iti fa probleme, ne spunem parerile, si speram sa ajute si pe altii.Am facut testul cu pornitul la rece si lasat la relanti sa vad in cat timp se simte caldura pe furtunul din partea dreapta, cel gros de apa, care vine dinspate si intra in radiator, cam in 5 minute s-a simtit ca se incelzeste, nu l-am mai urmarit ca aveam de mers.Laur , merci, stiu ca nu e f scump, m-am uitat pe net, unul Behr, dar pe cuvant ca pe la intrare in radiator nu cred ca l-am vazut, nu pot sa spun ca imi dau seama unde e pozitionat, cred ca undeva in spate , pe furtunul de care ziceam, deci in partea dreapta a motorului , putin mai in spate, banuiesc.

          Comment


          • #95
            Am mai estimat un pic consumul, cu 20 litri de benzina m-am dus 250 km, din care mai mult de jumate , in afara, deci 8 %, si asta cu pedala atinsa usurel , sa nu se supere.

            Comment


            • #96
              Uite o poza cu termostatul:

              In partea dreapta(cum privesti motorul), urmarind inapoi furtunul gros de la radiator, ajungi la termostat.
              Defectul predominat al termostatelor e faptul ca raman deschise( sau aproape deschise, suficient cat sa treaca o parte din lichidul de racire). Asa l-am gasit si pe al meu, sufland invers pe el trecea lejer aerul.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #97
                http://mb.ilcats.ru/part/vin//class/...oup/015/clid/1

                Codurile aferente. Are sens schimbatul separat sau se recomandă şi schimbarea pompei? LauLaur îmi spui te rog cam cât antigel pierzi cu operaţiunea respectivă?
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #98
                  Offtopic
                  Daca strangulezi furtunul de la calorifer si cel de la radiator, pierzi aproximativ 0.5-0.6l. Musai sa o faci dimineata, cu motorul rece. Daca pompa-i ok, nu vad de ce s-ar schimba.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #99
                    Deci, am schimbat termostatul,in afara ca da bine caldura acum, inclusiv la drum lung, la consum nu am observat nimic, parca din contra, inca mai bag benzina si fac calculez, as vrea sa fac cat mai multi km , ca sa fac un consum.Plus a intervenit un sunet la motor, ca un bazait subtire care creste o data cu turatia motorului, la relanti parca nu se aude, sunet pe care l-am auzit si la alte masini, si ma intrebam ce poate suna, lasa ca acuma poate o sa vad.....As avea o intrebare , nu stou ce rol are butonul din dreapta celui de AC, apas, se aprinde , si nimic

                    Comment


                    • Comment


                      • Butonul activeaza functia de dezumidificare(uscare) a aerului. Apasarea butonului va porni compresorul.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • Butonul pornit la acest model este diferit de orice mercedes .EC Aprins decupleaza Ac , iti garantez .La acest model compresorul merge continuu cand se deschide ventilatorul , Primul buton este de la recirculare , Ec nr 2 este de la Ac , iar ultimul este de la incalzire oglinzi


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • Pe lângă încălzire oglinzi, vă spun sigur că are şi rolul de uscare / dezumidificare a aerului. Dacă apăsaţi butonul respectiv, puteţi sufla liniştit în parbriz. Nu se mai abureşte.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • Chiar o sa incerc , pentru ca mereu ai de invatat si niciodata nu apuci sa le sti pe toate [emoji1303]


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • Schimba cu incredere termostatul ca de la el este sigur problema .O sa iti scada si consumul si o sa ai caldura de nu poti respira .Iti recomand behr vine cu tot cu sonda de temperatura si o sa vezi diferenta si la consum .Succes


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF