Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

vid in rezervor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Preluarea gazelor se face prin reperul 310 din diagrama: A 1684703664 LINE,
    Vent line.
    Priveste atent pozele cu supapa filtrului, atasate de mne. In una din ele se observa scris 3,5 bar pe supapa. Este verificat de mine cu presiune, la valoarea asta se deschide. Oare vacuumul admisiei are 3,5 bar? Valoare negativa bineinteles. De fapt nu vorbim de dmisie ci de clapeta de acceleratie, pentru ca acolo merge conducta din "purge valve".
    Filtrul are doua camere care nu comunica atat timp cat pompa nu functioneaza. In poza nr.2 din cele cu supapa, se observa pe unde se face comunicarea intre "camerele" filtrului. prin cele 4 fante. Stutul supapei, cu garnitura neagra, asigura etansarea, adica benzina odata trecuta prin supapa sa tina drumul rezervorului.
    Am studiat indelung asta, nu sunt doar idei aparute intr- o zi doua.
    Iti respect parerea dar nu pot sa fiu de acord cu tine, pentru ca nu-i adevarat.
    P.S.
    Returul pleaca direct din filtru Mihai ... am spus asta de nenumarate ori...
    Last edited by LauLaur; 03-09-2013, 00:35 AM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #62
      Atunci treaba cu ventilatu' se schimba in felul urmator.
      Supapa din filtrul de benzina atunci cand pompa functioneaza inchide legatura intre filtru si canistra EVAP iar gazele sunt trase print furtunul de ventilatie(si supapa de sens) prin canistra catre admisie. Cand pompa este oprita, se deschide supapa din filtru si astfel se face egalizarea presiunii in rezervor.Corect?

      Comment


      • #63
        Nuu ca ceva pute la mijloc, ma tot uit la poza cu filtrul sectionat longitudinal si nu pricep cum poate sa aibe legatura intre camere dupa forma si constructia lui, plus ca supapa la imbinare (la jumatatea traseului intre supapa si mufa interioara de legatura ce duce spre rezervor)are si o garnitura de etansare si nu pare deloc a fi o supapa de trecere.Nush ce sa mai zic.

        Comment


        • #64
          Neata Buna!
          In prima fotografie e desenat traseul turului si returului prin filtru iar in a doua, vezi pe supapa, pe unde intra benzina si pe unde iese. Sper sa intelegi.
          Eu am incheiat subiectul asta!~
          Toate cele bune!
          Attached Files
          Last edited by LauLaur; 03-09-2013, 09:17 AM.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #65
            Stimati colegi,

            Va invit sa discutam despre problema presiunii in rezervor la un nou topic, presiune in rezervor, http://www.clubmercedes.ro/presiune-...or-t33929.html
            Mihai si Laur, nu va suparati, dar mai ales tu Mihai, cred ca te pierzi in amanunte. Filtrul nu are cum regla presiunea in rezervor. Si sincer, Mihai, chiar nu ma intereseaza ce face efectiv filtrul, cat timp isi face treaba! Daca aceasta presiune nu este normala, in mod sigur nu este din vina filtrului... ci a altei piese/reper.
            Laur si Flaviu, Am ales sa deschid un nou topic ptr. ca denumirile celor semnalate de voi pot induce in eroare alti colegi.
            Prin urmare, va invit pe toti care aveti aceasta problema a presiunii marite in rezervor dupa mai multe zile sa continuam discutia pe topicul nou creat.
            Multumesc
            Last edited by adip1962; 03-09-2013, 10:06 AM.
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #66
              Asa este conceputa masina - busonul de la rezervor. Scrie pe el : ohne lüftung - fara aerisire, ventilatie. Este normal sa fie acea depresiune in rezervor.

              Comment


              • #67
                Originally posted by mer_se280 View Post
                Este foarte normal...eu am un W126 280SE si exact asa se aude si la mine. Exact cum a mentionat LauLaur cand ajunge ca sa mearga pe rezerva, vidul va creste.

                Concluzia: aveti/avem un rezervor etans! Ia ganditiva, daca rezervorul ar prinde aer, benzina s-ar evapora incet-incet si ne-am mira de ce consuma asa mult masina .
                si la mine la fel se aude dar eu am alta parere....adica nu cred ca rezervorul ar trebui sa inchida etans, cel putin la alte masini pe care le.am avut nu cred ca inchidea etans si nici nu consuma mai mult pt ca s-ar fi evaporat
                Cred ca trebuie sa traga aer pe undeva sa inlocuiasca vidul din rezervor si acel orificiu s-a infundat sau ceva de genul...

                Comment


                • #68
                  In fine, la voi face vid, la mine presiune. "Asa face toate!"
                  Daca vreti sa scapati de vid nu mai mergeti sub sfert de rezervor.
                  O am nepornita de sambata, sunt curios ce va fi de capul ei )
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #69
                    Buna,la a mea nu am vid in rezervor.Ce am observat,pe traseul intre rezervor-canistra de carbon nu am supapa unic-sens,ar trebui verificata sa nu fie blocata...Cred ca ar mai putea apare probleme datorita canistrei de carbon(capatul liber fara furtun),acolo ar trebui sa fie o supapa unic-sens,normal pe aici cred ca se face normalizarea presiunii in rezervor...

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF