Preluarea gazelor se face prin reperul 310 din diagrama: A 1684703664 LINE,
Vent line.
Priveste atent pozele cu supapa filtrului, atasate de mne. In una din ele se observa scris 3,5 bar pe supapa. Este verificat de mine cu presiune, la valoarea asta se deschide. Oare vacuumul admisiei are 3,5 bar? Valoare negativa bineinteles. De fapt nu vorbim de dmisie ci de clapeta de acceleratie, pentru ca acolo merge conducta din "purge valve".
Filtrul are doua camere care nu comunica atat timp cat pompa nu functioneaza. In poza nr.2 din cele cu supapa, se observa pe unde se face comunicarea intre "camerele" filtrului. prin cele 4 fante. Stutul supapei, cu garnitura neagra, asigura etansarea, adica benzina odata trecuta prin supapa sa tina drumul rezervorului.
Am studiat indelung asta, nu sunt doar idei aparute intr- o zi doua.
Iti respect parerea dar nu pot sa fiu de acord cu tine, pentru ca nu-i adevarat.
P.S.
Returul pleaca direct din filtru Mihai ... am spus asta de nenumarate ori...
Vent line.
Priveste atent pozele cu supapa filtrului, atasate de mne. In una din ele se observa scris 3,5 bar pe supapa. Este verificat de mine cu presiune, la valoarea asta se deschide. Oare vacuumul admisiei are 3,5 bar? Valoare negativa bineinteles. De fapt nu vorbim de dmisie ci de clapeta de acceleratie, pentru ca acolo merge conducta din "purge valve".
Filtrul are doua camere care nu comunica atat timp cat pompa nu functioneaza. In poza nr.2 din cele cu supapa, se observa pe unde se face comunicarea intre "camerele" filtrului. prin cele 4 fante. Stutul supapei, cu garnitura neagra, asigura etansarea, adica benzina odata trecuta prin supapa sa tina drumul rezervorului.
Am studiat indelung asta, nu sunt doar idei aparute intr- o zi doua.
Iti respect parerea dar nu pot sa fiu de acord cu tine, pentru ca nu-i adevarat.
P.S.

Comment