Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune in rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune in rezervor

    Stimati colegi,
    Am initiat acest topic pentru:
    - A aduce aceasta problema, zic eu, in atentia moderatorilor nostrii – care sunt sigur ca sunt mai patiti decat noi ceilalti si deci mai experimentati in a oferii solutii,
    - Pentru ca nu exista ceva asemenator dedicat acestui subiect, iar la o cautare cu functia search, veti fi trimisi catre alte topicuri, care expun partial problema
    Deci, simptomul este acesta: dupa cateva zile de la ultima pornire a AK, daca deschideti busonul de alimentare benzina, veti observa o presiune de vapori de benzina care ies din rezervor. Aceasta presiune, consider eu, nu este normala si poate transforma masinuta mea si a voastra intr-o mica bombita, mai ales daca exista o sursa de foc in imediata apropiere a busonului. Asta pe de o parte. Pe de alta parte, nu cred ca este normal, ca si dupa o saptamana de nefolosire, masina sa aiba presiune in rezervor.
    Ce stim pana in prezent:
    - Pompa de benzina ridica presiune la peste 4 atm,
    - Supapa din filtru deschide returul la 3,5 atm,
    - Canistra de carbune active ar trebui sa elimine vaporii suplimentari de benzina. Cu alte cuvinte, ar trebui sa regleze cumva suprapresiunea din rezervor, care este formata, nu are cum altfel, din vapori de benzina. SI totusi aceasta presiune exista si mai mult dupa cateva zile este excesiva.
    Ce nu stim:
    - Daca canistra de carbune poate avea un ciclu de viata,
    - Daca lipsa sau prezenta presiunii altereaza consumul,
    - Daca mai exista vreun al mod de a regal presiunea in circuitul de alimentare si eventual de a o egaliza cu cea exterioara dupa o perioada.
    - Si in fine… daca este normala existenta aceastei presiuni, dupa un numar de zile.
    Chiar imi place masinuta asta!

  • #2
    Am uitat ceva...
    Mai stim cu certitudine ca busonul de la rezervor nu are o supapa pentru a elibera presiunea si ca pe durata functionarii motorului circuitul de alimentare este perfect presurizat.
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #3
      Buuun.Eu tot sunt nelamurit.Cu toate ca nu am un AK pe care sa verifc, ceva ma induce in eroare si nici nu inteleg la ce bun supapa pt retur combustibil in filtru daca acea supapa are legatura si cu canistra evap daca tot spuneti ca nu are legatura cu echilibrarea sau cu extractia gazelor din rezervor.

      Hai sa le luam pe rand si sa le eliminam treptat, intelegand principiul lor de functionare.
      Daca supapa deschide la 3,5 atm, atunci presiunea masurata in rampa de injectie este de 3,5 atm si cel mult 3,8 atm cu motorul pornit.
      Deci care este presiunea de lucru in rampa de injectie???

      Comment


      • #4
        Eu vad asa problema.
        Pompa are presostat si mentine presiunea in rampa.
        Supapa din filtru are legatura cu camera filtranta doar pt a comanda supapa sa inchida traseul (rezorvor-canistra evap) de gaze atunci cand motorul este pornit ca sa nu traga direct gazele din rezervor(a se vedea in schema ca furtunul ce iese din filtru pe partea cu supapa are racord comun cu furtunul ce merge la admisie) iar furtunul de de ventilatie are pe el o supapa unisens ce permite trecerea vaporilor(presiunea din rezervor) si absortia lor in canistra.Cand motorul e oprit, presiunea in rampa scade sub cei 3,5 bar (nu stiu exact la e presiune coboara sau la cat e reglat presostatul din pompa de injectie ca sa mentina presiunea in rampa) atat cat sa redeschida supapa din filtru si sa permita echilibrarea presiunii in rezervor cu gazele prelucrate de EVAP.

        Daca aveti la indemana un filtru de benzina, faceti urmatoarea proba.
        Pe intrarea pompei de benzina bagati presiune la compresor, pe iesirea catre motor puneti dop si vedeti ce se intampla cu trasel ce are supapa, iese aerul bagat de compresor?

        Comment


        • #5
          Foarte corect Mihai!
          Hai sa o luam inginereste.
          Avem o presiune in filtru care creste odata cu pornirea motorului (desi cred ca mai corect ar fi cu punerea contactului…). Cand ajunge la 3,5 atm se deschide acea supapa. Acum depinde cat de mare este debitul de combustibil care trece prin supapa... Nu am cum stii asta, dar in principiu, pe retur ar trebui sa fie mai mic debitul decat pe tur, astfel incat presiunea dupa filtru, spre rampa sa fie mai mare de 3,5 atm, la care Laur a spus ca lucreaza motorul.
          Pana acum este ok, nu?
          1. Ce se intampla daca supapa nu deschide sau nu deschide la maxim? Rezulta o presiune mai mare in rampa? Asa ar trebui… Cine regleaza aceasta presiune care ar trebui sa ajunga in injectoare? Cum influenteaza consumul? Si inca nu am discutat de tragerea vaporilor din canistra de carbune prin purge valve….
          2. Supapa deschide. O parte se duce in rezervor, iar o alta parte – mult mai mica – la canistra de carbune? Sa ne intelegem aici, adica in filtru, vaporii nu au ce cauta decat atunci cand nu mai este benzina in rezervor… Si cand motorul este oprit o perioada lunga, pe acest circuit nu au ce cauta vaporii decat daca in rezervor nu mai este benzina. Rezulta ca acest circuit ar trebui sa fie utilizat doar atunci cand nu mai benzina in rezervor? Cine regleaza asta?
          3. Supapa deschide si e clar ca la iesirea din filtru spre retur – imediat dupa supapa exista presiune. Poate mai mica de 3,5 atm, depinde de marimea supapei si a stutului/diametrul interior al furtunului de retur, care alimenteaza rezervorul. Oricum e clar ca presiunea din rezervor in timpul mersului e mai mare decat cea atmosferica. Si mai mult, pe masura ce mergi ea creste… Cine o regleaza s anu fie prea mare? Hai sa o luam babeste… la un moment dat, daca circuitul este presurizat complet, presiune in rezervor ar putea ajunge la cea de deschidere a supapei din filtru! 3,5 atm! Ce se intampla atunci?
          Cred ca este incitant, nu?
          Acum am vazut ca ai scris si tu...
          Care pompa de injectie?
          Last edited by adip1962; 03-09-2013, 12:00 PM.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Tema de gandire: eu am acelasi tip de filtru de benzina dar spre deosebire de ak am furtun de retur a benzinei din rampa catre rezervor, direct.Dece as mai avea nevoie de un al doilea retur care sa vina din filtru catre rezervor???
            Aici sa imi raspundeti voi daca spuneti ca ala e furtun de retur.

            Buuun, daca e furtun de retur, atunci scoateti acel furtun din filtru si puneti contactul ca sa creasca presiunea sau chiar porniti motorul...ce se intampla, iese benzina pe acel stut al filtrului ce spuneti ca e retur?Eu nu cred.

            Benzina nu are ce cauta in canistra evap.

            Eu raman la ideea ca acea supapa din filtru e doar pt a egaliza presiunea din rezervor(ca sa nu se creeze vid) atunci cand presiunea in conducta de benzina intre motor si pompa de benzina scade sub 3,5 bar, iar pe furtunul de ventilare dintre dintre canistra si rezervor trec vaporii prin supapa unic sens, cea de culoare albastra vazuta in pozele anterioare.

            Rampa de injectie are un senzor de presiune ce comanda pompa de benzina din rezervor sa porneasca ca sa echilibreze presiunea necesare in rampa.Pompa de benzina are presostat ce nu permite golirea traseului de injectie-rampa ajutata de presiunea formata in rezervor.

            Gazele ce ies pe la buson eu nu cred ca se auto aprind deoarece nu au aceeasi consistenta moleculara ca si benzina in stare lichida, cei drept se auto aprind dar, numai in conditii propice acestui efect de autoaprindere. Eu am alimentat la palnie o dacie si ieseau gaze in prostie, fiind vara, eu cu tigara in bot langa palnie, nu sa intamplat nimic.
            Am facut de proba acum ceva ani cu aruncatul tigarii aprinse intr-un bidon cu benzina...rezultatul...sa stins tigara.


            PS: am vrut sa scriu pompa de benzina si a iesit altceva, scuze, dar decand cu EVAP asta incep sa dau pe langa cu exprimarea .
            Last edited by gmihai24; 03-09-2013, 13:03 PM.

            Comment


            • #7
              Nu mai pot modifica, iar am gresit ceva.
              Returul din rampa de injectie, la mine, intr inapoi in pompa de benzina si nu in rezervor cum am spus anterior.
              Apropo, presiunea in rampa nu poate depasii limitele, deoarece pompa de benzina e calculata sa debiteze doar un pic peste presiunea de lucru ca sa nu se creeze acest efect de supra-presiune.
              Last edited by gmihai24; 03-09-2013, 13:15 PM.

              Comment


              • #8
                Daca canistra de carbune poate avea un ciclu de viata,
                - Daca lipsa sau prezenta presiunii altereaza consumul,
                - Daca mai exista vreun al mod de a regal presiunea in circuitul de alimentare si eventual de a o egaliza cu cea exterioara dupa o perioada.
                - Si in fine… daca este normala existenta aceastei presiuni, dupa un numar de zile.
                __________________
                1.Da, canistra are o durata de "viata". Avand "gura" de egalizare presiune, poate patrunde odata cu aerul si praf, mai ales ca e la 10 cm de sol.
                2.Nu cred ca e influentat consumul atata timp cat vaporii nu sunt eliberati.
                3.Nu mai exista alt sistem pe aceeasi masina.
                4.Eu zic ca este normala existenta unei presiuni.
                @gmihai24
                Pompa are presostat si mentine presiunea in rampa.
                Pompa de benzina nu are presostat. Mentinerea presiunii minime de 3,5 bar o face deja celebra supapa din returul filtrului. Cat de logic este...
                Supapa din filtru are legatura cu camera filtranta doar pt a comanda supapa sa inchida traseul (rezorvor-canistra evap) de gaze
                Te invarti in jurul cozii Mihai, am spus cred ca de 10 ori ce rol are supapa.
                Cand motorul e oprit, presiunea in rampa scade sub cei 3,5 bar (nu stiu exact la e presiune coboara sau la cat e reglat presostatul din pompa de injectie ca sa mentina presiunea in rampa)
                Nu exista presostat in pompa, si nici pompa de injectie.
                Daca aveti la indemana un filtru de benzina, faceti urmatoarea proba.
                Pe intrarea pompei de benzina bagati presiune la compresor, pe iesirea catre motor puneti dop si vedeti ce se intampla cu trasel ce are supapa, iese aerul bagat de compresor?
                Daca astupi cu un dop stutul ce duce la motor si bagi presiune pe intrarea pompei, peste 3,5 bar aerul va iesii pe stutul TANK. Supapa are o functionare de genul inchis/deschis, ciclu foarte, foarte rapid( depinde de debitul de aer introdus).
                Mihai, si nu numai, iti/va propun sa faci/faceti un test.... scoate furtunul ce duce in rezervor, din stutul filtrului, cel marcat cu tank, cu motorul pornit. Imi asum injuraturile ulterioare
                @adip1962
                Hai sa o luam babeste… la un moment dat, daca circuitul este presurizat complet, presiune in rezervor ar putea ajunge la cea de deschidere a supapei din filtru! 3,5 atm!
                Nu va ajunge niciodata. Odata cu "disparitia" benzinei din rezervor presiunea scade. Daca nu ar exista retur am avea vid in rezervor. Dar scaderea presiunii datorita consumului e compensata cu returul.
                Eu sunt de parere ca se putea discuta in continuare si pe topicul celalalt. Weekend fain tuturor!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Atunci ce rol mai are furtunul de legatura intre supapa filtrului si canistra evap prin stutul comun cu furtunul ce merge spre admisie.Asta nu o mai inteleg.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    1.Da, canistra are o durata de "viata". Avand "gura" de egalizare presiune, poate patrunde odata cu aerul si praf, mai ales ca e la 10 cm de sol.
                    Imi pare rau, nu pot crede atat timp cat nu exista nicio referire in manualul de service cu privire la necesitatea schimbarii lui.
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    4.Eu zic ca este normala existenta unei presiuni.
                    Eu nu. Cel putin nu sunt de acord cu aceasta „normalitate” dupa o saptamana…
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Nu va ajunge niciodata. Odata cu "disparitia" benzinei din rezervor presiunea scade. Daca nu ar exista retur am avea vid in rezervor. Dar scaderea presiunii datorita consumului e compensata cu returul.
                    As vrea sa fiu asa de increzator ca tine. Din pacate, viata mi-a demonstrat ca intotdeauna apare neprevazutul, iar lipsa unor elemente de siguranta, garanteaza o nenorocire.
                    Originally posted by gmihai24 View Post
                    Benzina nu are ce cauta in canistra evap.
                    De perfect acord.

                    Revenind, am mai afirmat o data ca am facut o facultate pe bune, odata… si in ea am studiat motoarele termice… Prin urmare, o afirmatie de genul „Odata cu "disparitia" benzinei din rezervor presiunea scade. Daca nu ar exista retur am avea vid in rezervor. Dar scaderea presiunii datorita consumului e compensata cu returul. ” lasa loc de multe interpretari, cea mai simpla fiind unde se regaseste consumul de combustibil cand noi avem crestere de presiune? Si nu putina… in conditiile in care benzina… nu se comprima! Laur, un consum de 7 la suta sau mai mult prin alte parti unde poti sa-i dai in goarna, nu poate fi suplinit de retur! Nu am intalnit decat la trabant, lipsa returului… Dar trabantul nu avea pompa de benzina… sau, ma rog, cu ce mergea el…
                    Revenind, banuiesc ca acea "gura" de egalizare presiune, poate fi infundata, ceea ce trebuie verificat. Desi, gandind-o iar inginereste… o gura prin care iese presiunea, greu se poate infunda… dar, pe de alta parte, daca supapa de acolo s-ar deschide la o presiune mica sau nu ar exista, ar face intreg sistemul EVAP nefunctional. Prin urmare, la ce presiune se deschide acea supapa?
                    Trecand insa peste convingerile mele, rezulta ca si concluzii:
                    - Nemtii au gandit sistemul de alimentare sa fie supra-presurizat si sa pastreze aceasta presiune cat se poate de mult, bazandu-se poate pe o prelucrare foarte buna a rezervorului si intregului sistem de alimentare, care ar putea sa se dilate cumva sau sa tina aceasta presiune in timp…
                    - Nu cunoastem totul despre aceste masini. Iar ceea ce nu cunosc si ma afecteaza, pe mine ma face curios…
                    - Supapa de la gura de aerisire se deschide la o presiune in rezervor care sa nu fie daunatoare masinii, ocupantilor ei sau celor care ar avea surse de foc in apropierea busonului (PS. Mihai, ar fi trebuit sa scuturi tigarea deasupra bidonului de benzina sau sa tragi din ea… dar acum nu mai discutam…) .
                    De aceea, as dori o parere a cuiva care a mers continuu si a consumat aproape intreg rezervorul (6-800 km), iar apoi a deschis busonul… Oare cata presiune o fi avut?
                    Din motivele expuse, consider inca ca acest topic isi justifica existenta.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #11
                      Mihai, aici vorbim despre w168 nu despre w202.
                      Tema de gandire: eu am acelasi tip de filtru de benzina dar spre deosebire de ak am furtun de retur a benzinei din rampa catre rezervor, direct.Dece as mai avea nevoie de un al doilea retur care sa vina din filtru catre rezervor???
                      Cum naiba sa ai acelasi tip de filtru? Pe al tau l-ai schimbat si e la fel? La 202 din cate stiu eu, e clasic, cu intrare si iesire. De fapt pe motoarele M111920 si 921 cel putin. Arunca un ochi in fotografie :

                      Sa nu incurcam borcanele...
                      Buuun, daca e furtun de retur, atunci scoateti acel furtun din filtru si puneti contactul ca sa creasca presiunea sau chiar porniti motorul...ce se intampla, iese benzina pe acel stut al filtrului ce spuneti ca e retur?Eu nu cred.
                      Furtunul ala sa-l scoti tu Mihai... Eu am facut-o odata.
                      Atunci ce rol mai are furtunul de legatura intre supapa filtrului si canistra evap prin stutul comun cu furtunul ce merge spre admisie.Asta nu o mai inteleg.
                      Gandeste-te ca faci plinul "pana-n buze". Nu mai ramane loc de vapori in rezervor si pe vent hose va trece benzina in canistra. Ce facem cu benzina din canistra? O bagam asa in stare lichida in clapeta de acceleratie? Vacuumul nu o va putea antrena pana in admisie se e vai si valeu ce o sa iasa. Nu-i mai bine ca benzina asta sa mearga inapoi in rezervor? Chiar daca atunci cand nu mai este benzina, sunt antrenati si vapori din canistra eu zic ca nu e nici un deranj.
                      Ce rol mai are furtunul ti-am explicat, dar observ ca nu esti deloc atent
                      Furtunul de legatura intre retur si canistra nu are legatura (stut de legatura comun) cu furtunul ce duce in admisie. Are legatura comuna cu vent hose, cel ce vine din rezervor, pe care e pusa supapa de unic sens. Uita-te cu atentie altadata...
                      Bafta multa!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by LauLaur View Post
                        Gandeste-te ca faci plinul "pana-n buze". Nu mai ramane loc de vapori in rezervor si pe vent hose va trece benzina in canistra.
                        Laur, Niciodata, dar niciodata, nu vei umple vreodata intre rezervorul astfel incat vent hose sa duca benzina in canistra de carbune. Ar trebuie sa stii ca intotdeauna, dar intotdeauna nu vei umple niciodata rezervorul ochi. Nu poti... Exceptand... Trabantul!

                        Daca nu stiai acest lucru, nu mai are rost nicio discutie...
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Si dvs. ati concluzionat astfel incat tot ce am scris pana acum se reduce le o exprimare un pic fortata? Si nu mai incape nici o discutie ... ?! Asta e rezumatul postarilor mele? Ca nu stiu cata benzina intra in rezervor?
                          Nu trebuie benzina "pana-n buze", sa te joci cu degetul in benzina(expresia nu-mi apartine) ca rezervorul sa fie plin. Dar, nu mai are rost nicio discutie...
                          Seara frumoasa!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Imi cer scuze, Laur
                            Am venit nervos acasa si m-am nervozat si mai mult citind, deoarece nu vedeam decat 2 variante: sau nu ai inteles cum functioneaza circuitul de alimentare, ori stiai dar nu vrei sa ne spui.

                            Oricum ar fi in acest moment sunt edificat asupra cauzei acestei supra-presiuni. Si asta fara sa ma fi bagat vreodata sub AK… si numai din spusele voastre pentru care va multumesc!

                            Deci existenta unei presiuni moderate este normala. Ma refer la acel fas scurt facut de busonul rezervorului de benzina, cand il deschizi.

                            Existenta unei presiuni excedentare nu e normala. Sa spunem fas-ul lung care se manifesta la mine si dupa ce ai busonul in mana.. . Cu alte cuvinte, cresterea excedentara a presiunii in rezervor este determinata de functionarea defectuoasa a... PURGE VALVE.
                            Colegul Flaviu a descoperit ceva in topicul http://www.clubmercedes.ro/nelamurir...sa-t33507.html, dar nu a mers mai departe, pentru ca probabil nu are acest simptom.
                            El a spus ca aceasta supapa de evacuare (PURGE VALVE) incepe de deschida dupa ce motorul de incalzeste...
                            Mai degraba as spune ca supapa se deschide cand se acumuleaza o anumita presiune in circuitul rezervor - canistra de carbune, iar surplusul de presiune, incluzand vaporii de benzina retinuti in canistra de carbune sunt atrasi catre rampa de injectie. Cand se acumuleaza o anumita presiune in rezervor? Pai cand motorul a intrat in ciclul normal de functionare, iar presiunea in rezervor a crescut suficient datorita returului. Cat este nominala aceasta presiune? Habar nu am... Opiniez insa ca este de …3,5 atm!
                            Ce se intampla daca aceasta supapa de evacuare nu functioneaza? Pai avem aceasta presiune excedentara in rezervor. Ea poate creste foarte mult insa, si atunci germanii au pus o alta supapa de rezerva pe canistra de carbune. Aceasta este stutul de care vorbea Laur si care inaintea lui trebuie sa aiba o supapa de siguranta ca rezervorul meu si al vostru sa nu se umfle excesiv sau poate sa se sparga!
                            Cu alte cuvinte:
                            - Mecanicii aia destepti care au gaurit busoanele de la rezervor nu au facut altceva decat sa le creasca consumul proprietarilor de AK!
                            - Nedeschiderea supapei de evacuare (PURGE VALVE) ar trebui sesizata de tester! Dar primul simptom este aceasta presiune mare la deschiderea busonului…
                            - Canistra de carbune este asemenea catalizatorului. Tine cat masina… Si nu se schimba niciodata…
                            - Laur a spus la un moment dat despre un circuit intre filtru si canistra de carbune. E firesc, si sunt sigur ca acel circuit se deschide numai daca in filtrul de benzina sunt depistati vapori. Cu alte cuvinte supapa ce da spre acest circuit, sau constructia filtrului nu lasa sa treaca spre canistra de carbune decat vaporii si nu lichidul! SI acest lucru se intampla dupa ce pornesti prima oara motorul dupa ce-ai facut „pana prostului”, sau… cand o faci!

                            Din punctul meu de vedere cam asta a fost!
                            Last edited by adip1962; 03-10-2013, 13:18 PM.
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #15
                              Valva aceea este electrica.Fara a porni motorul nu are cum sa lucreze.Daca motorul este rece acesta nu va fi in stare sa mearga rotund doar cu vaporii de benzina, deoarece nu are temperatura nominala in camera de ardere.
                              Valva apare pe tester imediat dupa ce scoateti mufa din ea.Dar check-ul nu va avertiza acest lucru in bord.Este sesizata ca eroare intermitenta ce ramane in log, si nu influenteaza cu nimic daca nu se sterge din calculator, valva va lucra oricum la conectarea mufei.
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF