Intre timp am citit cam tot ce s-a scris pe aici referitor la acest subiect si desi mi-am lamurit o parte din intrebari, acum au aparut altele. Sper ca maine cand ma intorc sa nu fiu si mai nelamurit.
Oricum intrebarea de 1000 de puncte este: De ce acest sistem de alimentare este atat de presurizat?
Daca returul pentru rezervor se deschide la 3,5 atm, in rezervor ar trebui sa fie minim 2. De ce nu au prevazut o supapa care sa descarce sistemul, macar atunci cand motorul se opreste? Ia ganditi-va ce ar insemna sa scuturi o tigare in dreptul busonului cand il deschizi? De ce nu au scris nimic despre acest pericol?
Am tot spus ca exista si scaderi de presiune. Evident ca ar trebui sa existe, dar fiind foarte mici nu se pot manifesta ca imediat sunt compensate de presiunea excedentara din rezervor...
Felix o sa fac o incercare, dar doar pe o portiune mica de drum. Pur si simplu fara buson la rezervor.
Oricum intrebarea de 1000 de puncte este: De ce acest sistem de alimentare este atat de presurizat?
Daca returul pentru rezervor se deschide la 3,5 atm, in rezervor ar trebui sa fie minim 2. De ce nu au prevazut o supapa care sa descarce sistemul, macar atunci cand motorul se opreste? Ia ganditi-va ce ar insemna sa scuturi o tigare in dreptul busonului cand il deschizi? De ce nu au scris nimic despre acest pericol?
Am tot spus ca exista si scaderi de presiune. Evident ca ar trebui sa existe, dar fiind foarte mici nu se pot manifesta ca imediat sunt compensate de presiunea excedentara din rezervor...
Felix o sa fac o incercare, dar doar pe o portiune mica de drum. Pur si simplu fara buson la rezervor.
Comment