Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Inchidere centralizata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pretul unei pompe complete, noua, era anul trecut 700 lei

    Daca ai chei cu cip este si mai complicat, trebuie comandata pompa dupa seria masinii, nu se pupa cu calculatorul.
    Eu am luat una de la dezmembrari (nu am cheie cu cip). Cea veche cu motorasul ars o am, cred ca pot sa-ti fac un pret in ultima instanta, dar parerea mea intai sa cauti un electronist sa-ti schimbe circutul integrat, tranzistorii sau ce mai este ars.
    Problema este ca tot ansamblul este Made in China

    Comment


    • #17
      cheia este tip briceag, cu doua butoane. Nu stiu daca are cip. Masina este din 2000 . O sa merg azi la electronist.

      Comment


      • #18
        Am revenit cu vesti bune de aceasta data . Problema este rezolvata. Cum am rezolvat :
        1. Placuta electrica avea un circuit intrerupt. Am fost la electrician si am rezolvat cu 20 lei (depistat si reparat)
        2. Am inlocuit motorasul de la pompa de vacuum. Am constatat ca pompa nu baga suficiet aer, cred ca din cauza uzurii. Am gasit acel motoras, cu tot cu pompa de aer aferenta de la o pompa de vacuum de audi care avea electrica arsa.
        3. Am descoperit ca oringurile din interiorul carcasei de plastic, de la cele 3 tevi din interiorul cutiei, erau uzate si pierdea aer pe acolo . (am testat in felul urmator : am bagat mufa electrica, fara conductele de aer si am blocat cele trei gauri de la tevi, iar morosaul nu s-a oprit, desi ar fi trebuit) Ca sa fiu sigur, inainte sa inchid cutia am pus oringurile mai intai pe tevi si dupa aceea le-am gata in gauri.
        Cam atat cu rezolvarea problemei mele. In concluzie toata problema a avut doi factori : - uzura destul de mare la popa de vacuum de pe motoras si umiditate in acel burete protector. Multumesc pentru ajutor si sper ca patania mea sa ajute si pe altii.

        Comment


        • #19
          Felicitari.

          Parte proasta cu aceste pompe este ca au un pret foarte mare pentru un ansamblu de nimic.
          Singura componenta din ansamblu care intradevar sa zicem ca necesita o manopera de fabricatie mai elaborata este pompa propriu-zisa.
          Intre 2 discuri se invarte un disc de diametru mai mic care are atasat intr-o fanta o limba pe care forta centrifuga o face sa iasa si sa baleieze peretii interiori ai unuia dintre discuri, sufland aer intr-un sens (aspirand in celalalt sens).
          Totul se reduce la materialul pompei (un fel de plastic dur, gen fibra de sticla), toleranta pieselor, centrarea ansamblului, etanseitate.
          De aceea iti recomandam sa nu desfaci pompa pentru ca nu o mai nimeresti la montaj. Ori aspira bine dar nu sufla cum trebuie, ori invers.

          Comment


          • #20
            asta este chiar de subliniat : NU DESFACETI POMPA DE VACUUM , ca sunt foarte mari sanse sa nu mai mearga bine. Pare usor de mesterit dar.. nu mai functioneza bine dupa aceea. Iti multumesc pentru ajutor

            Comment


            • #21
              Salutare.
              Ma poate lamurii cineva? Am cumparat recent MB A140 -1998. La pornire apare o cheita ( servis ) si - 40000. Dupa cum stiu eu, trebuie schimbat uleiul,mentionez ca am schimbat si toate filtrele.Dupa schimburile efectuate tot asa ma atentioneaza dupa care dispare . E normal sa ma atentioneze?

              Comment


              • #22
                Originally posted by miki82 View Post
                Salutare.
                Ma poate lamurii cineva? Am cumparat recent MB A140 -1998. La pornire apare o cheita ( servis ) si - 40000. Dupa cum stiu eu, trebuie schimbat uleiul,mentionez ca am schimbat si toate filtrele.Dupa schimburile efectuate tot asa ma atentioneaza dupa care dispare . E normal sa ma atentioneze?
                Nu ai postat unde trebuia .daca cautai cu atentie aveai raspunsul aici .. ..http://www.clubmercedes.ro/resetare-...na-t10394.html sau aici ... http://www.clubmercedes.ro/resetare-...ce-t15998.html

                Comment


                • #23
                  Originally posted by miki82 View Post
                  Salutare.
                  Ma poate lamurii cineva? Am cumparat recent MB A140 -1998. La pornire apare o cheita ( servis ) si - 40000. Dupa cum stiu eu, trebuie schimbat uleiul,mentionez ca am schimbat si toate filtrele.Dupa schimburile efectuate tot asa ma atentioneaza dupa care dispare . E normal sa ma atentioneze?
                  Salut!
                  E normal sa te atentioneze. Dupa ce ai schimbat uleiul trebuie resetat si intervalul de service. Urmeaza linkurile trimise de colegul Felix si ai sa gasesti cum se face resetarea.
                  La urmatorul schimb de ulei (peste un an sau la 15000 km) va trebui sa faci din nou resetarea.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    Salut. Detin un mercedes A class 140, an 2001, si am o problema cu inchiderea centralizata. Merge sa deschid usile dar sa le inchid nu merge nici de la cheie si nici de la telecomanda, si porbagajul ramane blocat. Ma poate ajuta cine????
                    Si as mai vreau sa intreb de unde as putea face rost de un compresor pentru clima mai ieftin, va multzumesc.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF