Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Inchidere centralizata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pretul unei pompe complete, noua, era anul trecut 700 lei

    Daca ai chei cu cip este si mai complicat, trebuie comandata pompa dupa seria masinii, nu se pupa cu calculatorul.
    Eu am luat una de la dezmembrari (nu am cheie cu cip). Cea veche cu motorasul ars o am, cred ca pot sa-ti fac un pret in ultima instanta, dar parerea mea intai sa cauti un electronist sa-ti schimbe circutul integrat, tranzistorii sau ce mai este ars.
    Problema este ca tot ansamblul este Made in China

    Comment


    • #17
      cheia este tip briceag, cu doua butoane. Nu stiu daca are cip. Masina este din 2000 . O sa merg azi la electronist.

      Comment


      • #18
        Am revenit cu vesti bune de aceasta data . Problema este rezolvata. Cum am rezolvat :
        1. Placuta electrica avea un circuit intrerupt. Am fost la electrician si am rezolvat cu 20 lei (depistat si reparat)
        2. Am inlocuit motorasul de la pompa de vacuum. Am constatat ca pompa nu baga suficiet aer, cred ca din cauza uzurii. Am gasit acel motoras, cu tot cu pompa de aer aferenta de la o pompa de vacuum de audi care avea electrica arsa.
        3. Am descoperit ca oringurile din interiorul carcasei de plastic, de la cele 3 tevi din interiorul cutiei, erau uzate si pierdea aer pe acolo . (am testat in felul urmator : am bagat mufa electrica, fara conductele de aer si am blocat cele trei gauri de la tevi, iar morosaul nu s-a oprit, desi ar fi trebuit) Ca sa fiu sigur, inainte sa inchid cutia am pus oringurile mai intai pe tevi si dupa aceea le-am gata in gauri.
        Cam atat cu rezolvarea problemei mele. In concluzie toata problema a avut doi factori : - uzura destul de mare la popa de vacuum de pe motoras si umiditate in acel burete protector. Multumesc pentru ajutor si sper ca patania mea sa ajute si pe altii.

        Comment


        • #19
          Felicitari.

          Parte proasta cu aceste pompe este ca au un pret foarte mare pentru un ansamblu de nimic.
          Singura componenta din ansamblu care intradevar sa zicem ca necesita o manopera de fabricatie mai elaborata este pompa propriu-zisa.
          Intre 2 discuri se invarte un disc de diametru mai mic care are atasat intr-o fanta o limba pe care forta centrifuga o face sa iasa si sa baleieze peretii interiori ai unuia dintre discuri, sufland aer intr-un sens (aspirand in celalalt sens).
          Totul se reduce la materialul pompei (un fel de plastic dur, gen fibra de sticla), toleranta pieselor, centrarea ansamblului, etanseitate.
          De aceea iti recomandam sa nu desfaci pompa pentru ca nu o mai nimeresti la montaj. Ori aspira bine dar nu sufla cum trebuie, ori invers.

          Comment


          • #20
            asta este chiar de subliniat : NU DESFACETI POMPA DE VACUUM , ca sunt foarte mari sanse sa nu mai mearga bine. Pare usor de mesterit dar.. nu mai functioneza bine dupa aceea. Iti multumesc pentru ajutor

            Comment


            • #21
              Salutare.
              Ma poate lamurii cineva? Am cumparat recent MB A140 -1998. La pornire apare o cheita ( servis ) si - 40000. Dupa cum stiu eu, trebuie schimbat uleiul,mentionez ca am schimbat si toate filtrele.Dupa schimburile efectuate tot asa ma atentioneaza dupa care dispare . E normal sa ma atentioneze?

              Comment


              • #22
                Originally posted by miki82 View Post
                Salutare.
                Ma poate lamurii cineva? Am cumparat recent MB A140 -1998. La pornire apare o cheita ( servis ) si - 40000. Dupa cum stiu eu, trebuie schimbat uleiul,mentionez ca am schimbat si toate filtrele.Dupa schimburile efectuate tot asa ma atentioneaza dupa care dispare . E normal sa ma atentioneze?
                Nu ai postat unde trebuia .daca cautai cu atentie aveai raspunsul aici .. ..http://www.clubmercedes.ro/resetare-...na-t10394.html sau aici ... http://www.clubmercedes.ro/resetare-...ce-t15998.html

                Comment


                • #23
                  Originally posted by miki82 View Post
                  Salutare.
                  Ma poate lamurii cineva? Am cumparat recent MB A140 -1998. La pornire apare o cheita ( servis ) si - 40000. Dupa cum stiu eu, trebuie schimbat uleiul,mentionez ca am schimbat si toate filtrele.Dupa schimburile efectuate tot asa ma atentioneaza dupa care dispare . E normal sa ma atentioneze?
                  Salut!
                  E normal sa te atentioneze. Dupa ce ai schimbat uleiul trebuie resetat si intervalul de service. Urmeaza linkurile trimise de colegul Felix si ai sa gasesti cum se face resetarea.
                  La urmatorul schimb de ulei (peste un an sau la 15000 km) va trebui sa faci din nou resetarea.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    Salut. Detin un mercedes A class 140, an 2001, si am o problema cu inchiderea centralizata. Merge sa deschid usile dar sa le inchid nu merge nici de la cheie si nici de la telecomanda, si porbagajul ramane blocat. Ma poate ajuta cine????
                    Si as mai vreau sa intreb de unde as putea face rost de un compresor pentru clima mai ieftin, va multzumesc.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF