Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Inchidere centralizata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Inchidere centralizata

    In primul rand as vrea sa multumesc celor care modereaza acest forum. Dupa ce am citit mai multe zile pe aici, m-am hotara sa cumpar un Mercedes.
    Dar nu de asta am deschis acest Thread.
    Acum cateva zile am achizitionat un Mercedes A170. De mentionat ca masina are peste 150.000 km, este din anul 2000 si desi arata destul de bine, mai are anumite probleme tehnice, pe care initial nu le-am considera minore.
    Una din probleme este inchiderea centralizata. Masina are un fel de alarma, dar nu are telecomanda separata. Este montata (cred) pe inchiderea originala.
    Dimineata cand am vrut sa deschid masina, am avut o surpriza neplacuta, intrucat toate usile s-au descuiat mai putin usa din stanga fata. Am reusit sa o deschid cu cheia, dar cum inchid usa, se inchiuie singura (doar ea). Nu am ideea ce se intampla, dar reactioneaza ca si cum ar fi ramasa blocata. De mentionat este faptul ca nici din masina, de la buton, nu pot sa deschid acea usa. toate celelalte ramanad perfect. Pana acum, de cand am cumparat-o nu a mai ramas blogata pe inchis niciodata, in schimb am patit de cateva ori sa nu vrea sa se incuie (doar acea usa).
    Daca imi puteti spune ce as putea sa-i fac. Trebuie desfacuta fata de usa ? Daca da, imi puteti spune cum se desface. Va multumes anticipat .

  • #2
    Mai mult ca sigur este de vina sistemul de inchidere al usii eu am avut problema asemanatoare era rupta tija care intra in panou cand se inchide usa acum depinde la mine inchiderea este pe vaccum nu face zgomot cand se inchide numai un zgomot undeva in spate dar se aude foarte putin.Ca sa desfaci panoul trebuie intai sa desfaci manierul de care tragi cand inchizi portiera cel dinauntru se desface in doua baga o surubelnita fina in partea de dedesubt sa nu il zgarii si dupa ce il scoti are 2 suruburi inauntru care vin scoase,apoi cu o surubelnita bagi in latelarul panoului cu grija sa nu zgarii vopseaua si incerci usor sa il desfaci are niste clipsuri care se desprind si cam atat so good luck

    Comment


    • #3
      Cand inchizi sau deschizi pompa din portbagaj merge mai mult timp? Poate sa ai ceva furtun crapat, la usa aceea. Verifica si portbagajul, acolo la roata de rezerva, a venit cineva la mine cu inchiderea defecta si era plin de apa acolo, era inundat si modulul de inchidere.

      Comment


      • #4
        Merge cam 6-7 secunde. In ziua in care am scris mai sus ca am avut problema cu usa, dupa cateva ore am avut o surpriza : am constatat ca functioneaza corect. In aceasta dimineata, insa am avut acceasi problema si chiar una in plus. In afara de usa care nu a vrut sa se deschida, am constatat ca bateria era destul de descarcata, incat sa nu pot sa pornesc fara ajutor (am luat curent de la alta baterie). Am sentimentul ca pe undeva, pe furtunasul de vacuum are apa si ceva ramane blocat. Se poate asa ceva ? In ambele cazuri in care nu am putut deschide usa au fost temperaturi negative, iar dupa cateva ore, dupa ce temperatura de afara a crescut inchiderea si-a revenit. Poate este o prostie, dar eu asa am presupus. Este posibil ca treaba cu bateria sa fie doar o coincidenta nefericita. Am verificat si alternatorul incarca corect. Ramane doar sa verific cu alta baterie . Asa am primit sfaturi de la "meseriasi". Sper doar sa nu ramana vreun consumator blocat si sa-mi descarce bateria.
        Last edited by ciobanita2002; 03-08-2011, 11:57 AM.

        Comment


        • #5
          Iata ca revin cu aceeasi problema (pe care inca nu am rezolvat-o) si cu inca una in plus. In aceasta dimineata am constatat ca nu pot deshide masina din telecomanda. Bateria mea era atat de descarcata, incat a trebuit sa o descui cu cheia. Nu mai avea curent nici sa aprinda vreun bec in bord. Este posibil sa aiba un factor comun cu problema de la inchidere ? Este posibil sa fie senzorul care detecteaza daca este usa inchisa ? sa ramana blocat ? Am observat ca displayul ramane aprins chiar adaca incui masina. Este normal ? Cu problema de mai sus, cea cu usa din stanga fata care ramane inchisa, mentionez ca am incercat sa scot alimentarea de la pompa de vacuum si tot nu asa reactioneaza. Ce ma sfatuiti ? Daca o pun pe tester este posibil sa descopere problema sau dau banii degeaba? Exista cumva vre-o siguranta pe care sa o pot scoate si sa nu mai raman fara baterie peste noapte? Are cineva sa-mi dea si mie shema de la siguranta? Eu am cumparat-o fara . Va multumesc anticipat.

          Comment


          • #6
            Aici ai detalii despre problema avuta de mine : http://www.clubmercedes.ro/pompa-de-...32.html?t=5832

            Si la mine chiar dupa ce am inlocuit motorasul de inchidere, acum pe temperaturi scazute, usa stanga spate nu se deschide de prima data.
            Cum se incalzeste in masina, sau creste temperatura exterioara nu mai sunt probleme.

            Acum, problema cu inchiderea este faptul ca alimentarea nu are nici o siguranta modulul din portbagaj fiind alimentat direct si permanent.
            Displayul ramane aprins o perioada de timp dupa ce incui masina.

            Aici ai detalii despre sigurante, cu diferente fata de modelul diesel, dar pentru inchidere corespunde: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.15a.htm, http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.15.htm,
            Aici despre inchidere: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.41.htm
            Usi : http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.53.htm

            Comment


            • #7
              Iti multumesc pentru indrumare. Foarte utila. Ca urma a ceea ce ai patit tu, desi la mine se aude motorasul de la vacuum ca si cum ar lucra, am desfacut motorasul (cu tot ce cuprinde pe acolo). Am constatat ca tot buretele acela era imbibat cu apa. Am desfacut burete si l-am pus la uscat. Am incuiat masina manual, fara pompa de vacuum montata si astept sa vad daca maine dimineata voi avea curent sa pornesc sau nu. Ma induce in eroare foarte mult faptul ca in timpul zile, atat inchiderea, cat si partea cu bateria functioneaza perfect. E clar ... nu ii place noaptea . o sa revin sa va spun cum a decurs investigatia.

              Comment


              • #8
                Daca tot ai demontat, pune o siguranta fuzibila auto, cu soclu portabil pe alimentarea motorului (unul dintre cele 2 fire de vin de la montajul electronic).
                Eu am pus-o pe alimentarea montajului, la vara o s-o schimb, deoarece motorasul pune in scurt datorita diferitelor lichide scurse in portbagaj.
                S-ar putea sa transpire (condens) noaptea mai ales ca buretele este imbibat.
                Daca ai scapat cu motorasul nears este perfect.

                Comment


                • #9
                  In aceasta dimineata, am constatat ca problema mea legata de baterie provine de la pompa de vacuum. Asa cum am scris mai sus, ieri am desfacut acea pompa si se pare ca bateria mea nu a mai avut de suferit. Am incercat astazi, sa pun inapoi pompa de vancuum, iar dupa ce a funcionat de cateva ori, am simtit ca motorasul miroase a incins si i-am desfacut mufa. O sa incerc astazi sa-l desfac si sa-l probez separat. Am senzatia ca ramane blocat (sau ceva de genu asta). O sa incerc sa pun o singuranta acolo (Iti multumesc pentru idee). Mai am o intrebare, asa ca de necunoscator . Cand pun contactul sa pornesc motorul, inainte de a-mi arata numarul de km si temperetura de afara. pe display imi apar niste cifre. Pana zilele trecute am vazut scris acolo : -4 si -6 (in unele zile), iar azi am vazut -10. Ce inseamna? De mentionat este ca inainte de aceste cifre apare si o cheie (mecanica). Si aceste cifre stau acolo cam 2 secunde.
                  Last edited by ciobanita2002; 03-10-2011, 11:28 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Ai depasit cu 2,4,, respectiv 10km momentul de service:schimb ulei,filtre.
                    Chiar daca leai schimbat trebuie resetat.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      esti sigur ca asa este? pentru ca intre -2 si -10 am facut cam 1000 km . Adica am depasit cu mult mai mult decat 10km.
                      Last edited by ciobanita2002; 03-10-2011, 13:14 PM.

                      Comment


                      • #12
                        incearca un reset pentru a te convinge, a fost doar o parere.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #13
                          iti multumesc inca o data. Am resetat si nu mai apare nimic . Acum sunt la capitolul reparatii motoras vacuum .

                          Comment


                          • #14
                            Daca motorasul merge este clar ca pompa se gripeaza.

                            Incearca pe cat posibil sa nu desfaci pompa. Este foarte greu de centrat la loc.
                            Ia tot ansamblul motoras pompa si imerseaza numai pompa intr-un vas cu o solutie degresanta. Solutia sa nu fie prea puternica.
                            Dupa catva timp de imersare scoti ansamblul si il stergi bine , apoi alimentezi succesiv motorasul, in cicluri cu polaritati diferite +/- ca sa elimini solutia.

                            De preferat ar fi o solutie detergenta gen alcool tehnic sau ceva spray de curatat contacte dat pe orificiile de absorbtie si de evacuare.

                            Comment


                            • #15
                              Ca o concluzie. Am constata ca astazi, cand mirosea a incins era de la partea electronica a pompei de vacuum. Este arsa. Nu mai zice nimic :. Am testat motorasul si pompa separat si functioneaza. doar ca electonica aia nu mai zice nimic. Daca are cineva doar partea electronica, ma interesaza sa cumpar. Nu are rost sa schimb tot, daca motorasul merge. Stie cineva cat costa o poma cu tot cu electronica ? sau unde as putea gasi ? (in eventualitatea in care nu gasesc separat)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF